miten kasvaisin

biolaniako

hei,olen 8v tyttö,enkä millään suostu kasvamaan.olen erittäin pahasti äidissä kiinni. äiti,äiti,katso vihreä pallo,äiti,paljonko saan rahaa,äiti.en päästä äitiä hetkeksikään silmistäni ellen keskity sisarustenkanssa riitelyyn jolloin tulee heti huuto ja raivo ja äiti,äiti eiks nii et toi alotti.ainuttakaan ystävää minulla ei ole kun koulussa joka menee hyvin..eiks nii äiti.olen lisäks erittäin itseppäinen ja helpolla en mitään tee ja jos minua ei totella huudan ja kiljun tunnin,sotken paikat ja hajotan tavaroita.karkkia ja herkkuja pitäisi olla kokoajan tarjolla,jos ei tipu alkaa mielenosoitus.pidän metelistä kovasti,etenkin omasta äänestäni.pölisen jatkuvasti jotain älytöntä,viheltelen,huutelen,ts ei ole usein hetkeä milloin ääntäni ei kuulu.syön edelleen kuin vauva,ruokaa aina pitkin naamaa ja pöytää,röyhtäilen ja piereskelen.huoneen siivoaminen on pahinta mitä tiedän ja usein se onnistuu vasta pitkän riitelyn jälkeen. sitävastoin sotkeminen sekunnissa.kadotan aina kaikki tavarani ties minne koska millään ei ole mitään väliä,eikä arvoa.äiti,eti mun tavarat,äiti,tai sit ostetaan uus.raha on minulle hyvin tärkeä asia.äitin lompakkoa kaivelen mielellään..kielloista huolimatta,kaivelen muitten laatikoita,räplään puhelimia,kiemurtelen ,ähisen,ja yleensä teen kaikkea mistä tulee sanomista..kielloista huolimatta.kerjääminen ja jankutus on myös mukavaa varsinkin silloin kun saan kaikki pahalle päälle joka onnistuu helposti koska melkein kaikilla on meidän perheessä alkaa olla mitta täynnä......paitsi äitillä,äitiiiiiiiii.

4

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äippä minäkin

      Ajattele sitä tulevaa aikaa, jolloin olet itse äiti ja lapsesi käyttäytyy noin...Eli jospa miettisit, miltä se äidistäsi tuntuu tai muiden ihmisten silmissä näyttää? Olet kyllä vielä lapsi, mutta sen ikäinen kuitenkin, että osaat jo ajatella sen raastavan muiden hermoja. Auttaisiko esim. viikon ero äidistäsi? Hienoa kuitenkin, että olet itse tiedostanut, ettet halua kasvaa, vai eikö äitisi haluaisi sinun kasvavan isoksi tytöksi?

    • biolaniako

      aivan,mutta kun en tunnu välittävän tippaakaan mitä muut ajattelevat tai raastanko heidän hermoja koska olen niin jumalattoman itsekäs.olen lähes aina kotona koska kavareita ei ole koska ne on niin tyhmiä.minut on nostettu pienestäpitäen hiukan korkeammalle kun muut ja olen semmonen pikkasen hemmoteltu sokerilla kasvatettu pikku prinsessa.mitään varsinaisia rangaistuksia en kokaan ole saanut,joskus on karkit jääny saamatta huonon käytöksen takia mutta äiti kyllä sitten hyvittänyt hetkenpääsä kaiken kun olen kiljunut aikani ja lupaan olla kiltti.....kunnes namut on syöty jatkuu sama laulu,äiti on niin kiva ku se aina sanoo et lopeta,voisitko lopettaa,hiljaa,älä huuda eikä koskaan tartte totella.tai lupaan ja unohdan sen 30 sekunnin päästä.äiti on niin kiva ku se jaksaa kuunnella mun lässytystä,riidanhaastamista muittenkanssa loputtomiin ja jos se suuttuu on kaikki unohdettu jo parinminuutin päästä..oiskohan mun kasvatuksessa jotain pielessä kun en usko mitään.pyydetään,anotaan voisitko olla hiljaa..joutuu huutaa täysii et nyt se turpakiinni..naurattaa vaan ja sanon joo,joo ja minuutinpäästä jatkuu.ei pitäis pienten lasten kanssa näin pitkälle mennä, eikä joutuu aikuisen miehen riitelee siitä onko koti,koti vai eläintarha.ei oo helppo osa 4 kouluikäsen uusperheen isukkipuolella..joka on kuulemma itsekäs narsisti joka vihaa lapsia kun ei jaksa jokapäivä plus 80db meteliä.......

    • Äippä minäkin

      Lastenpsykiatri voisi osata neuvoa IHAN koko perhettä...

    • biolaniako

      aikuisten psykiatrilla on käyty jo eikä mitään vikaa löytyny, muutaku et tohon touhuun täytyy kuri ja järjestys löytyä..sillä se paranee.näillä kiljukauloilla on omakotitalossa oma kerros,joka on usein tyhjillään kun tätä sirkusta pidetään pienessä olohuoneessa alakerrassa tai keittiössä,usein tappelua,kiljumista ja haukkumista,nimittelyy..siis ihan karseeta.vanhin 16v haukkuu siskoja ja veljiä huoriks ,homoiks jne.vittu on joka toinen sana ja asenne kaikkeen on sama.kysymys onkin miten tommosta touhua jaksaa,itte oon hyvin systemaattisesti yrittäny näinä 4 vuonna kaikkee tommosta käytöstä karsii pois hyvin yksinkertiaisella syy ja seuraus periaatteella,johdonmukasesti toimimalla lähes tuloksetta.paljon on kyllä menny parempaan suuntaan siitä täyskaaoksesta mistä lähettiin.en itte pidä väkivallasta missään muodossa,enkä halua kellekkää mitään pahaa mut kyl alkaa välil tuntuu et ainut keino mikä täs enää tepsii on ruumiillinen kuritus...ei mikään lässytys ja psykiatreilla juoksentelu..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      158
      6527
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3908
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1809
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1390
    Aihe