Juopon oma

Nuori tarinoitsija

Ajoin auton pihaan ja huokaisin. Työpaikalla olin alkanut pitkästä aikaa tuntea seksuaalisen aktiivisuuteni kasvavan. Flirttasin työkaverimiehille, ja minun oli vaikea pitää himoni kurissa. Olin onnellinen päästessäni kotiin, sillä sinä perjantaina aioin tehdä jotain sangen lystikästä: viettää koko illan ilkosillani.

Eteiseen päästyäni asetuin kokovartalopeilin eteen ja katselin itseäni. Riisuin puseron päältäni ja mittailin itseäni tiukassa topissa: muotoilin täyteläisiä C-kupin rintojani ja tunnustelin kiinteää vatsaani. Olin erittäin tyytyväinen nuorekkaaseen kehooni. Eihän minulla ollut ikääkään kuin 27 vuotta, mutta kuitenkin. Vedin farkut jalastani ja läpsyttelin suurehkoa, tiukkaa takamustani. Heitettyäni topinkin yltäni, olin enää alusvaatteissa: mustissa, pitsireunaisissa stringeissä ja mustissa, koristelluissa push up -liiveissä. Tungin käteni toisen kupin sisään ja vedin muhkean rintani esiin niin, että osa tummasta nännistä jäi vielä liivien suojaan mutta osa tuli näkyviin. Huoahdin eroottisesti tälle näylle, ja keikistelin hieman. Sitten vapautin nutturalla olleet paksut kullanruskeat hiukseni, pyörittelin päätäni ja sotkin pehkon käsilläni. Revin liivit päältäni ja ihastelin pyöreitä puskureitani, painelin ja nypläsin kivikoviksi muuttuneita nännejä. Pujottauduin pois stringeistäni ja tutkailin peilin kautta ajamatonta häpyäni, jonka salaisuudet runsas tumma käkkärä peitti näkyvistä. Tukistelin siitä hieman ja myhäilin itsekseni siirtyessäni makuuhuoneeseen.

Asuin melko syrjässä pienehkössä omakotitalossa. Naapureita ei ollut ollenkaan kilometrin säteellä. Sinä päivänä kuitenkin toivoin että olisi ollut. Olisin halunnut tulla yllätetyksi alastomana. Sattuman varalta olin jättänyt ulko-oven lukitsematta. Alueella kun liikkui välillä hämäriä tyyppejä, eikä koskaan voinut olla varma...

Olin asettunut tilavalle kahden hengen sängylleni makaamaan ja lukemaan eroottista romaania, jota lukiessani tykkäsin masturboida melkolailla. Pöyhin hiuksiani ja hiplasin itseäni kaikkialta, kunnes myöhemmin torkahdin lyhyeksi aikaa. Heräsin siihen, kun tunsin jotain ylimääräistä pilluni suulla. En säikähtänyt, sitä vastoin sisälläni alkoi sykkimään ja kovaa. Avasin silmäni ja näin edessäni asunnottoman kylän juopon, jonka likaisen ja kuluneen hanskan peittämä etusormi painoi raskaasti emättimeni suuta, muttei kuitenkaan työntynyt sisälle. "Jopas meillä on täällä nainen!" juoppo huudahti sammaltaen. Hän veti sormeaan ylöspäin häpyhuulteni väliin ja tarttui sitten napakasti klitorikseen peukalo-etusormiotteella. Minä värähdin ja selkäni taipui väkisin kaarelle. Hengitykseni alkoi tihentyä enkä saanut sanaa suustani. Jostain kumman syystä en osannut ollenkaan pelätä. Odotin vain mitä tulisi tapahtumaan.

Juoppo tarttui minua käsivarresta ja repi minut seisaalleni edelleen klitoristani vasemmalla kädellään hypläillen. Minä avasin jalkojani vaistomaisesti enemmän harallaeen ja koukistin polviani. Välttelin katsomasta miehen kasvoihin, huokailin. Hän irrotti otteensa kädestäni ja toi kätensä suurehkolle rinnalleni, jota hän rupesi nykimään nännistä itsensä suuntaan. Mies naurahteli ja minä irvistelin. Samassa hän iski rintaani voimakkaasti nyrkillään ja minä horjahdin takaisin sängylle istumaan henkeäni haukkoen. Juoppo kaivoi takintaskustaan taskumatin ja roiskautti siitä hivenen rinnoilleni. Hän polvistui ja kävi ahnaasti tissieni kimppuun. Notkautin pääni takakenoon ja ynähtelin hänen imiessään väkevän viinan kostuttamia nännejäni ja pusertaessaan rintojani käsiensä välissä. Sitten hän nousi huojuen ylös ja asetti suuret peukalonsa aroille, sojottaville nänneilleni ja survoi niitä rintojeni sisään kuin painaisi nappuloita. Mies hihitteli. Hän sai voimallaan pakotettua minut selälleen sängylle niin, että alaruumiini tuli reunan yli. Juoppo harjasi sormillaan häpyni karvoitusta ja asettui sitten lattialle istumaan. Hän teki juuri niin kuin olin odottanutkin: kaatoi taskumatin sisällön pilluuni ja rupesi lipittämään nestettä sisältäni! Kiemurtelin, vääntelehdin ja ääntelehdin eläimellisesti hänen otteessaan, kun hänen karhea kielensä työntyi emättimeeni ja kiersi taas klitoristani ja häpyhuulia, joita väkevä alkoholi kihelmöi inhottavasti mutta samalla niin tyydyttävästi. Siinä imiessään ja nuoleskellessaan ja jopa näykkiessään hän sitten työnsi rosoisen hanskan peittämän etusormensa vaginaani ja työnteli ja veteli sitä edestakaisin. Risa hanska raapi upeasti emättimen seinämiä ja sai minut kiljumaan. Laukesin hänen kielensä ja sormensa ihmeellisestä yhteistyöstä: välillä hän jopa sylki pilluuni ja hinkkasi mälliä kaikkialle, myös peräaukkooni ja tuli sitten tunkemaan hanskaa suuhuni.

5

4247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuori tarinoitsija

Hän roiski taskumatin pohjat sisälleni, veti risaiset housunsa kinttuihin ja tähtäsi jättimäisen, röpelöisen kullinsa pilluuni, ja muutaman harhatyönnön jälkeen sai sen tungettua armotta sisääni ja jätti sen sinne. Minä läähätin ja tunsin kuinka pilluni sykähteli hänen paksua penistään vasten. Mies kuolasi rinnoilleni joita hän sitten rupesi kourimaan vihdoin vedot ja työnnöt aloitettuaan. Kovin montaa toistoa hän ei jaksanut, vaan jätti taas elimensä sisääni. Olin aivan pyörällä päästäni ja kikseissä. "Mitäs sitä sitten keksis?" mies tuumi itsekseen ja sammui samantien päälleni, kulli edelleen sisälläni.

Jatkoa seuraa jos sitä vaan halutaan... ;)

• Juopon kanssa

Ninua yksi mies, juoppo tatjos ja sen jälkeen halus hameenalle. Alkuun tuntu nololta kun olin vasta kuustoista kesänen tyttö. Sitten en arvannut että sillä oli niin iso kulli millä rupes työntää et tuntu. ei paha kokemus vaik oli pillu kipee pari päivää.

• 18 poika

haluann

• kiittiriitti

Nääh. Ei ole tarvetta jatkolle :)

• inhottaa

juooopon oma .onneksi saat vittusi roskikseen muuta käyttöä sllä vehkeellä ole.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe