Eli jonkin aikaa pelasin GH:ta kyseisen pelin omilla rummuilla. Vähän ajan päästä huomasin toisen symbaalesita olevan viallinen. Seuraavana päivänä ei kumpikaan lautasista toiminut. Olen kokeillut vaihtaa niiden paikkoja ja katsoa niiden sisälle, mutta ongelma ei piile kummassakaan. Luulen että johto, rumpujen sisällä on irronnut.
Nyt kun yritin niitä avata pohjasta, huomasin, että en omistakaan oikeaa ruuvimeisseliä. Hieman tutkittuani asiaa, sain selville tarvotsemani ruuvimeisselin olevan nimeltään Torx T-10. Tämmöisiä en löydä mistään kaupasta. Clas Ohlsonista löysin samanlaisia ''tähtipäisiä'' meisseleitä, jotka olivat kaikki eri kokoisia(2'' 2,5'' 3'' jne..). Mikäköhän näistä mahtaa olla oikean kokoinen?
Tai mistä noita Torx T-Kymppejä saa?
Kiitos etukäteen vastanneille!
Guitar Hero Rummut Ongelma!
UnKnowN97
1
170
Vastaukset
- Gukka
Biltema
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418