Eli jonkin aikaa pelasin GH:ta kyseisen pelin omilla rummuilla. Vähän ajan päästä huomasin toisen symbaalesita olevan viallinen. Seuraavana päivänä ei kumpikaan lautasista toiminut. Olen kokeillut vaihtaa niiden paikkoja ja katsoa niiden sisälle, mutta ongelma ei piile kummassakaan. Luulen että johto, rumpujen sisällä on irronnut.
Nyt kun yritin niitä avata pohjasta, huomasin, että en omistakaan oikeaa ruuvimeisseliä. Hieman tutkittuani asiaa, sain selville tarvotsemani ruuvimeisselin olevan nimeltään Torx T-10. Tämmöisiä en löydä mistään kaupasta. Clas Ohlsonista löysin samanlaisia ''tähtipäisiä'' meisseleitä, jotka olivat kaikki eri kokoisia(2'' 2,5'' 3'' jne..). Mikäköhän näistä mahtaa olla oikean kokoinen?
Tai mistä noita Torx T-Kymppejä saa?
Kiitos etukäteen vastanneille!
Guitar Hero Rummut Ongelma!
UnKnowN97
1
267
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47808
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561