Tunteeko kukaan Alia? Asuu Turkissa ja on töissä baarissa. Sillä on tummanruskeat hiukset ja ruskeat silmät.
Tunnetteko?
12
2507
Vastaukset
- .....
Saisiko jotain tarkempaa? sukunimi? työpaikan nimen ja paikkakunnan. Tunnen Alanyasta yhden alin mutta voisitkohan tarkentaa? Aleja on turkissa miljoonia
- taukit
ihan selvä provo!!! menitki viel lankaan...hahahhaha :))
- hah...
Siinäs saitte!
Tunteeko kukaan Anttia Suomesta, sillä on maantien väriset hiukset ja siniset silmät? - joo
hah... kirjoitti:
Siinäs saitte!
Tunteeko kukaan Anttia Suomesta, sillä on maantien väriset hiukset ja siniset silmät?entäs tunteekx kukaan villee,se oli töis suomes ja asuu hesas,sil on ruskee tukka ja ruskeet simmut,rakastan sitä...Auttakaa!
- ihmetellään
joo kirjoitti:
entäs tunteekx kukaan villee,se oli töis suomes ja asuu hesas,sil on ruskee tukka ja ruskeet simmut,rakastan sitä...Auttakaa!
mistä noi ulkolaiset meidät tuntee...
- tara
Julma pila, vai mitä ;)
- Ansku
hah... kirjoitti:
Siinäs saitte!
Tunteeko kukaan Anttia Suomesta, sillä on maantien väriset hiukset ja siniset silmät?Minun Anttiko? Toki tunnen, on seurusteltu kuusi vuotta ja ens kesänä menossa naimisiin. Et kai vaan ole sekaantunut siihen, en kyllä usko?!
Nähdään Antin kans tosi harvoin, koska se on niin kiireinen, vaikka työtön onkin ja samassa kaupungissa asutaan. Sillä on niin paljon harrastuksia ja kavereita, ettei ehditä. Ja äitinsä luona se käy myös usein. Niin kunnollinen mies, että vaikka olisi kavereidensa kanssa baarikierroksella (niin kuin onkin väh. pari kertaa viikossa), niin menee äitinsä luokse yöksi, eikä tule minun luokseni! Ei varmasti ikinä pettäisi minua, koska on sanonut niin. - Morsian
hah... kirjoitti:
Siinäs saitte!
Tunteeko kukaan Anttia Suomesta, sillä on maantien väriset hiukset ja siniset silmät?Minun Anttiko? Toki tunnen, on seurusteltu kuusi vuotta ja ens kesänä menossa naimisiin. Et kai vaan ole sekaantunut siihen, en kyllä usko?!
Nähdään Antin kans tosi harvoin, koska se on niin kiireinen, vaikka työtön onkin ja samassa kaupungissa asutaan. Sillä on niin paljon harrastuksia ja kavereita, ettei ehditä. Ja äitinsä luona se käy myös usein. Niin kunnollinen mies, että vaikka olisi kavereidensa kanssa baarikierroksella (niin kuin onkin väh. pari kertaa viikossa), niin menee äitinsä luokse yöksi, eikä tule minun luokseni! Ei varmasti ikinä pettäisi minua, koska on sanonut niin. - Ihmettelijä
Morsian kirjoitti:
Minun Anttiko? Toki tunnen, on seurusteltu kuusi vuotta ja ens kesänä menossa naimisiin. Et kai vaan ole sekaantunut siihen, en kyllä usko?!
Nähdään Antin kans tosi harvoin, koska se on niin kiireinen, vaikka työtön onkin ja samassa kaupungissa asutaan. Sillä on niin paljon harrastuksia ja kavereita, ettei ehditä. Ja äitinsä luona se käy myös usein. Niin kunnollinen mies, että vaikka olisi kavereidensa kanssa baarikierroksella (niin kuin onkin väh. pari kertaa viikossa), niin menee äitinsä luokse yöksi, eikä tule minun luokseni! Ei varmasti ikinä pettäisi minua, koska on sanonut niin.Kaksi naista, joilla täsmälleen samanlainen tarina! Uskomatonta! Kaikenlaista voi näköjään tapahtua..
- hehehehehee
joo kirjoitti:
entäs tunteekx kukaan villee,se oli töis suomes ja asuu hesas,sil on ruskee tukka ja ruskeet simmut,rakastan sitä...Auttakaa!
tunnetteko kukaan Erkani.se asuu suomessa pitkä hiukset ruskeat silmät ja todella komea näköinen ?
- ssr
Yleensä olen näitä vastaan, mutta joko mulla on semmonen päivä että kaikki naurattaa, tai sitten tämä oli aika hyvä lajissaan :)
- :9 smile
Tunnen, tai oikeestaan tiedän, mut en oo varma tunnenko. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2845860Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki383422Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432647"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol841656- 641057
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni130872Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11814