tyttöystäväni täti

pulassa

Olimme juhannuksena appien mökillä, kuten yleensä on tapana. Siellä oli muutakin porukkaa ja tuollaista normaalia juhannusbiletystä. Tapasin siellä ensimmäisen kerran myös tyttöystäväni sukulaisia.

Silmäni iskeytyi pahasti hänen minua lähes 25 vuotta vanhempaan tätiinsä. Pipsa on todella uhkea ja edustava rouva, tumma ja muodokas, mutta ei lihava. Hänellä oli mukanaan lapset, mutta mies oli työssä koko jussin. Illan mittaan täti tuli tietenkin pikku hiprakkaan ja lirkutteli kaikille meille nuoremmille miehille. Kuittasin sen vaan huumorina.

Kuitenkin pipsan flirttailu aiheutti seisokin ja jouduin vääntelehtimään sitä peittääkseni terassituolissa. Epäilen hänen huomanneen pikku vahinkoni.

Ilta kului ja kävin huussissa asioilla. Pois tullessani Pipsa tuli polunpätkällä vastaan ja nimitteli mussukaksi kikatellen. Kullini alkoi uudestaan seistä, mutta häivyin paikalta.

Aamuyöllä mentiin kaikki maaten. Lapset olivat jo olleet muutaman tunnin nukkumassa ja kaikeksi onneksi tietenkin ahtaassa aitassa menneet väärään kohtaan. Kävi näet niin, että jouduin tyttöystäväni ja Pipsan väliin nukkumaan.

Kävimme nukkumaan ja minulla oli kuuma, joten avasin makuupussini peitteeksi. Oma kultani nukahti hyvinkin pian ja myös Pipsan lapset nukkuivat sikeästi. Itse hikoilin ja odottelin unta. Käänsin selkäni Pipsalle, joka tuntui jo rauhoittuneen.

Olin kai hetken horroksessa ja makasin selkä tätiin päin. Tunsin horteesta käden selälläni ja niskassani. Luulin sen olevan tyttöystäväni ja annoin käden jatkaa vaelteluaan. Käsi siirtyi alemmas aina pepulle asti ja tunsin jäykistyväni. samalla havahduin todellisuuteen, että hierojatar olikin Pipsa.

Tuntui hyvälle, sillä olin usein haaveillut juuri tuollaisesta 40 naisesta. Olin hiiren hiljaa kutkuttavasta jännityksestä ja tärisin kevyesti. En olisi halunnut jatkaa tuollaista, mutta himo vei voiton. Rentouduin ja kävin mahalleni miettimään mitä tekisin? Kalu jäi jalkojeni väliin, josta Pipsa löysi sen nopeasti. Hän hieroi kullia ja peräaukkoani tavalla, josta en osannut edes uneksia ennen. Hänkin oli aivan hiljaa. Vain hegityksestä kuuli hänen olevan hyvin kiihottunut.

Rupesin vaihtamaan asentoa ylettyäkseni koskemaan naista. Lähestyin Pipsaa hivuttautuen ja sain käden hänen peittonsa alle. Työnsin käteni hänen pikkuhousujensa alle ja tunsin valtavan karvapöheikön kädessäni. Kerkesin vain hieman hipaista liukasta pimppiä, kun hän ajoi minut takaisin omalle patjalleni.

Luulin kaiken olevan ohi ja Pipsan tulleen järkiinsä ja menin pussini alle. Nuuhkaisin sormiani ja olin seota kiimasta. Pipsan pimpin tuoksu oli ihana. Panin silmät kiinni.

Kohta naamalleni putosivat Pipsan pikkuhousut. Ne tuoksuivat pesuaineelle ja ihanalle pillulle. Pikkareissa oli todella paljon kosteutta. ne olivat ihan märät ja tunsin nenääni vaten niiden liukkauden. Huokaisin ja Pipsa veti housnsa pois.

Seuraavaksi täti nosti makuupussiani ja tarttui pikkarit kädessään minua kullista ja alkoi runkata. Pikkuhousut tuntuivat liukkailta kuin pillu itse. Ylös alas kävi Pipsan käsi äänettä ja tunsin orkun tulevan hyvin nopeasti. Tuntui, että repeän ja yritin olla ääneti. Pikkuhousut kutittivat terskaa ja Pipsan tahti kiihtyi. Sain siemensyöksyn, mutta täti vaan jatkoi runkkaamistaan. Se tuntui samalla taivaalliselta ja kamalalta. Pelkäsin huutavani. Toivoin hänen jo lopettavan, mutta täti vaan jatkoi.

Orgasmin mentyä ohi kokonaan hän lopetti ja vei housunsa mennessään. Minulla oli jo uusi into päällä, mutta Pipsa käänti jo kylkeään.

Tämä on tosi juttu ja seuraavana aamuna kaikki oli kuin ei mitään olisi koskaan taahtunutkaan. Pipsan katseestakaan en saanut mitään irti.

7

30790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jorma

      Tärähtipä kulli pystyyn tuota tarinaa lukiessa! :-)

    • Jussi_03

      seuraako?

    • wozu

      toi oli tosi hyvä joten jatkoa pikaisesti!

    • öööh...

      Mitä järkee laatia keksitty jatko tositarinalle?

      • muisteloissa

        Minä voisin jatkaa tositarinalla, jonka koin vuosia sitten;
        Suvussa oleva vanhapiika silloin n.55v oli hiukan
        rehevän oloinen ja isorintainen ja niin, että nännit töröttivät kuin pienet filtterit eteenpäin eikä alaspäin. Itse olin n. 17v kun kaikki alkoi.
        Vierailin kavereita tapaamassa toisella paikkakun
        nalla ja sain häneltä yösijan. Hänellä oli tapana pitää läpinäkyvää yöpaitaa päällä, jonka totesin usein kun hän laittoi aamulla aamutakin päälle. Joskus sitten öisin kun ei ollut avainta mukana, niin hän tuli avaamaan ovea ja noteerasin ne rinnat ja nännit yö hämärässä. Kerran sitten pienessä maisteessa kiusallani otin kiinni niistä rinnoista takaapäin, eikä hän muuta kun naurahti ja sanoi laittavansa tissin suuhuni jos jatkan vielä. Yöpesun jälkeen tulin kanki kovana siskonpetiin ja kun olin siinä hetken maannut laitoin käden kaulaaukosta sisään ja puristelin nänniä ja leivoin toista tissiä. Kesti vain hetken kun hän sanoi leikkimielisesti, että haluanko tissiä suuhuni ja nosti yöpuvun ylös ja pääsin imemään niitä isoja mollukoita. Näin meni muutama yö ja jossain vaihessa otin hänen kätensä ja laitoin sen kovana olevan kullini päälle ja niin hän muutaman vedon jälkeen sai minut laukeamaan lakanoille. Tätä jatkui melkein neljä vuotta, eikä siinä menty sen pidemmälle. Aina se alkoi sieltä siskonpedistä yöllä kun palasin nukkumaan ja jopa niin, että hän alkoi runkata ensin ja sitten otin tissiä suuhun ja imin. Aamuisin juotiin aamukahvit normaalisti eikä keskusteltu asiasta.
        Näen ne isot nännit vieläkin päiväunillani.


      • Anonyymi
        muisteloissa kirjoitti:

        Minä voisin jatkaa tositarinalla, jonka koin vuosia sitten;
        Suvussa oleva vanhapiika silloin n.55v oli hiukan
        rehevän oloinen ja isorintainen ja niin, että nännit töröttivät kuin pienet filtterit eteenpäin eikä alaspäin. Itse olin n. 17v kun kaikki alkoi.
        Vierailin kavereita tapaamassa toisella paikkakun
        nalla ja sain häneltä yösijan. Hänellä oli tapana pitää läpinäkyvää yöpaitaa päällä, jonka totesin usein kun hän laittoi aamulla aamutakin päälle. Joskus sitten öisin kun ei ollut avainta mukana, niin hän tuli avaamaan ovea ja noteerasin ne rinnat ja nännit yö hämärässä. Kerran sitten pienessä maisteessa kiusallani otin kiinni niistä rinnoista takaapäin, eikä hän muuta kun naurahti ja sanoi laittavansa tissin suuhuni jos jatkan vielä. Yöpesun jälkeen tulin kanki kovana siskonpetiin ja kun olin siinä hetken maannut laitoin käden kaulaaukosta sisään ja puristelin nänniä ja leivoin toista tissiä. Kesti vain hetken kun hän sanoi leikkimielisesti, että haluanko tissiä suuhuni ja nosti yöpuvun ylös ja pääsin imemään niitä isoja mollukoita. Näin meni muutama yö ja jossain vaihessa otin hänen kätensä ja laitoin sen kovana olevan kullini päälle ja niin hän muutaman vedon jälkeen sai minut laukeamaan lakanoille. Tätä jatkui melkein neljä vuotta, eikä siinä menty sen pidemmälle. Aina se alkoi sieltä siskonpedistä yöllä kun palasin nukkumaan ja jopa niin, että hän alkoi runkata ensin ja sitten otin tissiä suuhun ja imin. Aamuisin juotiin aamukahvit normaalisti eikä keskusteltu asiasta.
        Näen ne isot nännit vieläkin päiväunillani.

        Isän veljen vaimoa. Oli kesä ja ajettiin heiniälatoon, isä ja sen veli ajoi pellolta heiniä latoon vetivät köydellä kuorman alas ja me jäätiin hankoamaan rintuukkset.
        Hilja huokaili kun on kuuma kaadoin vettä hänen päähän päällä oli navetta hame isot pyöreät rinnat vapaana ja ehkä pikkarit alla, olin nuori pojan loppi katselin kuseasti Hiljan muotoja. Kun oli aikaa seuraavaan kuormaan istuttiin ladon seinän vieressä pöydällä. Olin paidatta ja kaadoin vettä päälleni, Hilja nauroi helppo sinun on virkistyä.
        Kaadoin sankosta Hiljan päälle kankaan läpi alkoi rintojen muoto näkyä. Hilja istui pöydällä tartuin rinnoista kiinni olin jalkojen välissä Hilja nauroi vai naisit sinä minua trattorin ääni kuului jo selvästi. Saatiin seuraava kuorma hangottua nopesti. Hilma istui pöydälle veti helmat ylös avasi mekon paljaat hikiset rinnat vapaina viruttelin vedellä ja hieroin niitä nännit oli kuin kumiset kovat tutit imin niitä villinä Hilja kuiskaili onpa minulla kiimanen kaveri ja aukoi housuja puristi kalusta kunnolla ja kehui kuinka kova ja paksu työnsin Hiljan seljälleen ja työnnyin sisään märkä karvanen pillu puristui kalun ympärille nain hulluna pidin paksuista reisistä kiinni Kuului hiljaista ulinaa kun panin hengen hädässä kun yritin hillitä kun oli tulossa Hilja kuiski älä ota nai sisään saan kerrankin nuorta kovaa kyrpää laukesin sisään Hilja makasi pöydällä suukotin rintoja Hilja kehui kuinka oli saanutpuutteeseen.
        Niinä kahtena päivänä sain naida aina kun voitiin Hilja halaili ja kertoi että on minun huorana koko kesän. Ehkä nautti siitä ajatuksesta kun antoi pillua jos vain pystyttiin että ei jäädä kiinni.
        Kerran kun Hilja tuli kaupunkiin ja oli yötä, illalla otettiin viiniä ja lonkkua mun kaksi kaveria tuli kylään kun olin houkutellut. Hilja oli rempseällä päällä kun oli kolme nuorta, illemmalla me kaikki naitiin Hiljaa tykkäsi kovasti kun panin edestä Hilja oli alla kuiski on ihanaa olla naitavana ja koko yö, silloin sain panna pyllyyn eka kerran Hilja oli niin limasena että takaa naidessa laitoin pyllyyn en tiennyt miltä se tuntuu ja tuntu hyvältä Hilja vain huudahteli kun nautti.
        Hiljalla on ollut useasti asiaa kaupunkiin.


    • Anonyymi

      Minun synttärit. Olin tyttökaverin Riikan kanssa hänen tädin Marjan mökillä Marja innostui kun sai nuoria kylään ja vielä synttärit, iltapäivän otettiin mietoja ja syötiin illemmalla, syönnin päälle mentiin uimaan Riikka valitti että on vähän humalassa ja ei ui, rjan kanssa uitiin ja kisailtiin kädet kävi useasti hänen rinnoissa ja pyllyssä Marja yritti nostaa minua monesti ja nakata käsi meni aina kalua pitkin haaroihin josta otti kiinni.
      Nousin laiturille istumaan ja ottamaan siideriä, Marja tuli aivan eteen ja seisoi vyötärövedessä Marja katsoi useasti suoraan kaluua kun se pullotti uikkareissa ja minä katsoin Marjan rintoja jotka on paljon suuremmat kuin Riikalla.
      Mentiin mökkiin Riikka heräsi, otettiin samppaniaa ja istuskeltiin, Marja tarjosi konjakkia ja isot paukut tanssin Riikan kanssa jonka askel oli epävarmaa Riikka kuiski sun pitää saada syntymäpäivälahja illalla Marja halusi myös tanssia kun Riikka meni ulos haukkaamaan happea Marja tanssi lähellä pehmeät rinnat tuntui hyvältä lantio kävi myös kiinni välillä. Riikka tuli sisälle Marja kaatoi konjakkia kaikille Riikka joi nopeaa ja yskähteli Marja tarjosi toiset. Riikka alkoi nuokkua mentiin Marjan kansaa ulos poltin tupakkaa sanoin miten Riikan saa ylä kertaan Marja sanoi viedään makkariin aluksi. Myöhemmin nostettiin Riikkaa seisomaan ja vietiin makkariin kuulin kun sanoi Marjalle että janottaa Marja antoi shamppaniaa.
      Riikka nukkui kunnolla eikä herännyt, Marjan kansssa tansittiin himmeässä valossa Marja oli vaihtanut yöpaidan päälle, uhkeat rinnat ja pitkät nännit erottui selvästi, kalu reakoi ajatuksista hulimatta Marja kuiskasi ihanan tuntuinen ja painoi lantiota oli pakko pitää pakaroista kiinni Marja hieroi pillua kaluun ja rutisti kuiskasi mennään noustiin ylös ja ovi kiinni. Otin yöpaidan pois ja suutelin noita ihania rintoja työnsin Marjan sängylle malliksi esteli ei me voida kuiskasin jos ei niin raiskaan pidin käsiä sivulla ja suutelin kaulaa rintoja ja laskeuduin Marja esteli sain karvaisen pillun huulille Marja kuiski väkisinkö sinä kuiskasin väkisin Marjan pillu otti hurjana vastaan huulet ja kielen nousin ylös ja panin sisään kerta painalluksella Marja kiljahti kaulaan on se iso jo päivällä katsoin tosi iso vanha nainen tulee täyteen apuaah painelin kunnolla pidin käsiä pään sivulla Marjalla oli lantio ylhäällä että saa kunnolla Marja sai orgasmin ulisi hiljaa ja kuiski tule anna ja silloin laukesin spermaa tuli ihmeen paljon makasin Marjan päällä Marja suukotteli ja kertoi ihanin pano halasi ja rutisti, oltiin vierekkäin ja keskusteltiin kerroin Marjalle että näin vähän salaa kun Riikka oli sen kaverin Tiinan kanssa äänestä ja kiihkeydestä päätellen kumpikin halusi. Käänsin Marjan vatsalleen kehuin kuinka seksikäs sen pylly on Marja kehui että reenaa kolmesti viikossa työnsin sormen sisään Marja huokasi ja levitti jalkoja nousin päälle ja työnnyin sisään pylly oli heti siinä asennossa että saa syvälle Marja oli kiimassa oikeasti nosteli pyllyä ja huusi jotain peitoon tunsin kuinka suuret pyllylihakset jännittyi useasti ja Marja valitti annoin mennä sisään. Käytiin syinkussa Marja imi vähän kertoi että himottaa imeä. Nukuttiin ylhäällä aamuyöllä heräsin kalua imettiin kunnolla, Marja konttasi ylemmäs istui päälle suuteli en muistanut onnitella illalla ja työnsi nänniä suuhun rinnat tuntui kovemmilta ja nännit oli pitkät näykin niitä pitkään kunnes Marja nousi ja tunsin kalu on niin syvällä kun yltää Marja keinui päällä ja kertoi olen sinun huora ihanaa antaa osolle kyrvälle äkkiä tärisi ja laskeutui tuntui kuin pillu olisi imenyt laukesin siihen.
      Aamupäivällä sanoin Marjalle mene herättelemään anna juomaa ja silittele jos antaa hyväillä hyväile jos kysyy minua sano että olen kalalla. Kuulin kun Marja sanoi tuntuuko hyvältä vastas vaan Hmm. Kohta Riikka huokaili jus sinne jus sinne Marja olet ihana. Hiivin ovelle Riikan lantio oli korkealla Marjan nuollessa Riikka hieroi omia rintojaan ja sai orgasmin vavisten lantio laskeutui, Marja meni viiereen halailivat kuulin kun Marja sanoi olet niin luonteva ja suutelivatRiikka hieroi samaan aikaan Marjaa ja suudellen laskeutui Marja näki minut ovella hieroi vaan rintojaan ja levitti haaroja Riikan pää liikkui tottuneen näköisesti Riikka hieroi pilluaan rohkaistuin ja menin Riikan taakse alasti kun polvi kosketti petiä Riikka katsoi taakse ja jatkoi Riikan piillu valui pitkin jatkoja Riikka laukesi nopeaa siirtyi pois ja ohjasi kalun Marjan pilluun Riikka paineli pyllystä ja sanoi nai sitä Marjaa samalla lailla kuin yöllä Marjan pillu on hyvä Riikka painoi kalun pohjaan pyllystä ja piti otti kalun juuresta kiinni ja sanoi Marjalle nyt se kasvaa tunnetko tuntui että kalu räjähtää Riikka löysäsi silloin lensi Marja huusi kiimasta kun sai vomalla lastin sisään. Päivällä Riikka ja Marja oli kahdesti, sanoivat saat odottaa iltaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe