ZZ Siis kukka on Pattajan isosuisin ja iso perseisin suomalainen yrittaja ? joka pitaan soitti suutaan ika miehelle joka myos sulki hetkeks jatkuvan suunsoiton.
Z Iso suisin ?
5
405
Vastaukset
- Luikkari
En tiedä, mutta sä taidat olla Pattajan tyhmin asukki.
- irakkiul
kyll oot ite tyhmempi,ku noin helppoon kysymykseen et osaa vastata,maikka tietty
et ees omaa nimees osaa.,
- Läski-Hoto & co.
Tuotako hormonien käyttö tekee: menee kirjoitustaito? Vai oletko juonut aivosi pihalle alkoholisti-Maikan hovissa?
Niin tai näin, kipitäpä nyt Maikan tykö kuittaamaan palkintosi. On se surkea mies kun ei uskalla itse edes enää kirjoittaa tänne. Itkee varmaan viinalasiin sitä, onko "paska jätkä", ja perseennuolijat taputtelevat selkään sitä ilmaisen viinan toivossa.- gfgfgfgfs
ei niilla hormoneilla tollaista loysaa nahkaa ainakaan aikaan saadav ;D
- lynderpix
kattokee tää! https://www.youtube.com/watch?v=13xeg6NfmhM&feature=plcp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086