onks vielä töissä ihana tyttönen Miia?
Ryysyrannan Miia
46
1822
Vastaukset
- kani
eikö kukaan ole tällä kaudella käynyt ryysyrannassa?
- kanariankulkija.
"onks vielä töissä ihana tyttönen Miia? "
....eiks toi oo vähä vähättelevää sanoo tyttöseks naista , joka on nainen paikallaan
.....sivistystä vähän ihmisten nimittelyyn- btwin
Tyttö minustakin Miia, nainenkin toki, tiukka pakkaus kaiken kaikkiaan, kuin myös muut tytöt, hyvää palvelua kautta linjan.
- metsienmies-59
btwin kirjoitti:
Tyttö minustakin Miia, nainenkin toki, tiukka pakkaus kaiken kaikkiaan, kuin myös muut tytöt, hyvää palvelua kautta linjan.
Mitähän Ryysyrannassa maksaa aamupala.Puuro lautanen ja voileipä?
- kostean paikan leiri
metsienmies-59 kirjoitti:
Mitähän Ryysyrannassa maksaa aamupala.Puuro lautanen ja voileipä?
Eikös siellä kuulu vetäistä lihapiirakka ja Jussin suosimaa Brandyä kello 6 aamulla.
Miia ei ole tänä talvena kuvioissa, mutta Johannan pirteä olemus ilahduttaa kulkijoita.
- miumaumii
Minnehän se Miia on sitten lähtenyt menemään,onkohan saanut toisen työpaikan.
- eiole
Johanna ei ole tietääkseni siellä töissä.
- Anonyymi
Eikö siis kumpikaan ole siellä töissä?
- Anonyymi
Nykyään siellä on Kerttu setä ja kulli täti. Komeita masuja molemmat.
- Anonyymi
Kymmenessä vuodessa tyttösestä kasvaa nainen!
- Anonyymi
Lepakko siitä tuli kuulemani mukaan. Näin kertovat homo seksuaaliset lähteet Inglesissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lepakko siitä tuli kuulemani mukaan. Näin kertovat homo seksuaaliset lähteet Inglesissä.
Olen kuullut samaa. Palstan suurin asian tuntija eläke pappa kertoi sen minulle henkilö kohtaisesti kupari pannu baarin poika rakkaus illassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kuullut samaa. Palstan suurin asian tuntija eläke pappa kertoi sen minulle henkilö kohtaisesti kupari pannu baarin poika rakkaus illassa
Poika rakkaus on ihan parasta Inglesissä. Minäkin matkustan sinne joka talvi poika rakkauden takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poika rakkaus on ihan parasta Inglesissä. Minäkin matkustan sinne joka talvi poika rakkauden takia.
Mietiskelen tässä mielestäni merkillistä seikkaa. Onko tutkittu sen tietyn geenivirheen vaikuttavan myös hajuaistiin. Miten muuten olisi mahdollista suorittaa junalasteittain tätä rakkaudeksi kutsuttua aktia ilman yököttävän hajun tuntua?
- Anonyymi
Missä on Inglesin Suomi yhteisön tuki pilari ja kuuluisin hahmo Kerttu setä. Hänen ihanuudesta poika rakkauden aisan kannattajana haluaisin mieluusti lukea lisää. Kertokaa tietäjät lisää Kerttu sedästä.
- Anonyymi
Ja missä on suolikaasu mies. Minä vaan kysyn.
- Anonyymi
Onkohan ryyskä vielä toiminnassa. Vastatkoon ken tietää.
- Anonyymi
Minä tiedän. Sitä vetää nykyään eläke pappa ja antiikki nuo mainiot miehet hameessa.
- Anonyymi
Kesätauolla nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesätauolla nyt.
Hameet on edelleen päällä.
Terv. Antiikki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesätauolla nyt.
Kuka on kesätauolla nyt ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläke pappa ja hame. Syksyllä se taas riehuu hameessa inglesissä. Kaikkihan ton tietää. Ootko tyhmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun aivosi jatkuvalla kesätauolla.
- Anonyymi
Koko palsta enää vain homotrollien temmellyskenttä.
- Anonyymi
Niin on. Omistajat sallivat trollien ajavan asiakirjoittajat pois. Pelkkä karhua ja homppeleita jo vuosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on. Omistajat sallivat trollien ajavan asiakirjoittajat pois. Pelkkä karhua ja homppeleita jo vuosia.
Eipäs ilkeillä. Poika rakkaus sin kaunis asia.
- Anonyymi
Taas samaa moskaa. Ei ihme, että oikeat asiantuottajat ovat poistuneet. Ainoastaan tuo sama "tuotonksen tuottaja" tuottaa samaa kakkaa. Pysyis huussissaan ilman läppäriä.
- Anonyymi
Tuotoksesi haisee tänne asti!
- Anonyymi
Tuotoksesi vaikuttaa harvinisen selvältä.
- Anonyymi
Suosittelisin sinulle pidättäytymistä vain vessa tuotoksiisi.
- Anonyymi
Ääliömäisen ällöttäviä nuo sinun "rakkaus juttusi". Menhän siitä tuottamaan omia tuotoksiasi huussin puolelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ääliömäisen ällöttäviä nuo sinun "rakkaus juttusi". Menhän siitä tuottamaan omia tuotoksiasi huussin puolelle.
Kinaako tämä ääliö ittensä kanssa😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kinaako tämä ääliö ittensä kanssa😂
Näyttää kinaavat. Kumpikohan se on antiikki vai eläke pappa vaiko molemmat🤯
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää kinaavat. Kumpikohan se on antiikki vai eläke pappa vaiko molemmat🤯
Me ollaan täällä molemmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ollaan täällä molemmat.
Pysykää pois täältä antiikki ja eläke pappa. Pilasitte palstan jo vuosia sitten jatkuvalla muiden haukkumisella. Plokiako suunnittelee taas nämä kaksi trollia. Anna mun kaikki kestää jos käy näin ikävästi. Pelkkiä valheita ja väärää tietoa levittää nämä kaksi papparaista. Huh huh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysykää pois täältä antiikki ja eläke pappa. Pilasitte palstan jo vuosia sitten jatkuvalla muiden haukkumisella. Plokiako suunnittelee taas nämä kaksi trollia. Anna mun kaikki kestää jos käy näin ikävästi. Pelkkiä valheita ja väärää tietoa levittää nämä kaksi papparaista. Huh huh.
On ne meidän jutut aina sata kertaa parempia kuin sinun tuotoksesi..........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ne meidän jutut aina sata kertaa parempia kuin sinun tuotoksesi..........
Kukaan ei kaipaa antiikkia ja eläke pappaa täällä. Me asia kirjottajat ja sisällön tuottajat halutaan lukea asia kirjotuksia ja sisällön tuotoksia palstalla emme antiikin ja papan jaarituksia ja plokeja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei kaipaa antiikkia ja eläke pappaa täällä. Me asia kirjottajat ja sisällön tuottajat halutaan lukea asia kirjotuksia ja sisällön tuotoksia palstalla emme antiikin ja papan jaarituksia ja plokeja
Menehän jo huussiin tuottamaan ominaista ja ainoaa tuotostasi johon pystyt.......
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1671753Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561357Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva1931117Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi541077Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus761029Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e37975- 66893
- 60891
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy211865Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali155830