etsin aistillista mieshierojaa pääkaupunkiseudulta, luotettava ja rehellinen. olen aikuinen nainen kokemusta etsien.
MIESHIEROJA naiselle
17
3473
Vastaukset
- Sensual massage m32
Minulla jonkin verran kokemusta sensuellin hieronnan antamisesta. Ja asustelen pk-seudulla
- Öljytytkädet
Haluatko kotikäyntinä hieronnan
- ettekö snaijaa
kokeillaan viittaa että nimmarin takana gayboy
- mies 50v
Huomenta,olen 50v mies hieroja ja hieronut jo vuosia joten jos viellä tarvitset taitavia käsiä niin otappa yhteyttä,olen käytettävänäsi.
- Tahtoo kanssa
Mies50v laitatko tänne yhteystietoja mistä sut tavoittaa...
- 50vHIEROJAMIESKUOPIO
Tässäpä olisi kuopiolainen herkkäkätinen mies jos joku nainen tahtoo hieronnan vaikka öljyllä. laita viestiä 0408505358
- maija 4
hei antonblease
onko sinulla paikka jossa hierot, minäkin olisin kiinnostunut hieronnasta, mutta en voi ottaa kotiini monista eri syistä. kerro jos vielä olet kuulolla.
- ant5
Hei Maija
valitettavasti Teen nyt vain koti käyntejä.
Olen matkoilla aika paljon ja sen takia pääsen antamaan hierontaa harvoin, mutta ajoista voi toki sopia laita meiliä sähköpostiini, niin keskustellaan lisää.
T.
Anton - hellakasi
Heippa Naiset! Minulta saa hellää, hyväilevää ja rentouttavaa hierontaa juuri
sinun ehdoilla.Olen 39v. mukavannäköinen ja miehenkokoinen hierontaa
harrastava espoolaismies.
Laita txt niin kerron lisää. p. 041 708 2665- camilla23v
Hei minä olisin kans hieronnasta kinostunut mutta minulla valitettavasti ei ole paikkaa.
- kahara1
camilla23v kirjoitti:
Hei minä olisin kans hieronnasta kinostunut mutta minulla valitettavasti ei ole paikkaa.
Jos vielä tarvetta hierontaan niin kaitpa se paikkakin löytyy
Ole yhteydessä [email protected]
- luottamus, vaitiolo
Mieshieroja naiselle hieronnat:
[email protected] - hierontaakotona
Mieshieroja 31-vee. Kotikäynnit PK-seudulla.
Lisätiedot: http://www.mieshieroja.suntuubi.com - kahara1
Etsitkö edelleen ? Tarjolla olisi yksi, ota yhteyttä [email protected]
- jaska2
Tsekkaapas täältä jos löydät läheltä kotiasi helsingistä hierojaa http://www.hyvinvointi-online.fi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171035124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102488Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2192034Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231853- 721110
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491084Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59919Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?76918En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43862Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88843