Heitelkääpäs mielenkiintoisia kohteita. Olen uusi täällä.
Lappeenrannan luontokuvauskohteet?
10
267
Vastaukset
- Kojukuvaaja
Rakenna kevyt piilokoju jostain, itse rakensin pressusta ja laudasta, viet sen sitten metsään ja laitat vaikka jtn siemeniä, kalaa tms. Johan on kohta semmonen kuvauskohde että...
- Piilopontikkakoju
" Rakenna kevyt piilokoju jostain, itse rakensin pressusta ja laudasta, viet sen sitten metsään ja laitat vaikka jtn siemeniä, kalaa tms. Johan on kohta semmonen kuvauskohde että..."
Hyvä vinkki.
Piilo korvaa ja jeesaa miljoonan millin putken myös hinnallaan.
Myös vaiva vähenee kojussa kyykkiessä kun on saanut homman sille mallille, että kuvaustouhu rullaa jouhevasti.
Tämä edellyttää pitkäjänteistä toimintaa.
Pitää pitää huoli että ruokinta hoituu kunnolla, koju on sopivassa paikassa ruikintapisteisiin nähden yms.
Eri lajit pitävät eri ruoasta jaovat toiset arempia kuin toiset.
Mutta erityisrsti talvella ruokinta on tehokas tyyli kuvata kun eläimet mielellän tulevat ruokailemaan.
Saattaja on hyvä apu myös yms yms.
- mielenkiintoisia
Kaikki mitä idästä tulee.
- anu niinilehto
jos aloittaa ruokinnan, se pitää tehdä sitten kunnolla.
esim ei saa lopettaa pikkulintujen ruokintaa kesken talven.
birdlifestä saannee ohjeita. - Lentävät linnut
Itäänpäin kun katsot ja kuvaat:
http://englishrussia.com/images/homeless_of_moscow/9.jpg- lentävä lokki
tuossa jää jo kotimaan laitapuoli kakkoseksi :-(
hyvä puhutteleva kuva. - Silmähyyppä
Muistakaa sitten tämänkin linnun ruokinta ja juomapuoli
- hanhikki.
Jos sulla on mahdollisuus käydä konnunsuon lintutornilla (konnabaarista joutsenon suuntaan alle puoli kilsaa) lähipelloilla on tai saattaa vielä olla valkoposkihanhia tuhatmäärin tai sitten ei
viime lauantaina viel oli ihan sikapaljon eli tuhansia - sunnuntai kuvailija
Hyvän "kojun" saa silleen, et ottaa pressun, joka toisesta päästä sitoo kiinni puuhun ja toinen pää kiiloilla kiinni maahan. En oe itse kokeillut, mutta ens kesänä kokeilen.
- ipe2
tyypillinen esimerkki kuinka suomi24 saa vastauksen kysymykseen??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522165
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3401401Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941365- 1681271
- 681061
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31929Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59910Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27862Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46839