Olen seurannut vierestä mp koulutusoppilasta ja ihmetellyt miten ihmiset menee retkuun toisensa jälkeen. method putkisto koulutus täyttää pyramidi huijauksen trunnusmerkit.
Toivottavasti tähän tulkee loppu. Ihmisille luvataan kymmenen hyvää ja yhdeksän kaunista ja ovat valmiit maksamaan vielä mielikuvista tuhansia euroja. Älkää enää antako itseänne huijata. miten voi olla että netissä ei ole aiheesta hyvää eikä pahaa.
Method putkisto koulutus
vierestäseuraaja
3
851
Vastaukset
- vierestäseuraaja 2
voin sanoa, että rahastusta koko systeemi
- Anonyymi
Marja Putkisto on varsinainen liikunta-alan valeammattilainen. Pelkkä merkonomi, joka osaa kyllä rahastuksen ja huijauksen jalon taidon. Aloitti huijausbisneksensä plagioimalla lääkäri Aki Loikkasen Mekostenon -lihasten pidennysmenetelmän ja julkaisi plagiaattinsa syvävenytyskirjana. Itse muija puhuu ihan sekavia, mutta muilta varastamisen ja valehtelun hän osaa. Se hänen itselleen keksimänsä tittelikin "liikuntapedagogi" on tuulesta temmattu.
- Anonyymi
Onki kokemusta näistä kalliista koulutuksista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.764026- 1613513
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1911905- 271737
- 441736
- 231734
- 571684
- 191587
- 181571