Nyt kaikki ulois koloistaan koska 27.10 on party time.Ajankohta on klo 17.00 mutta saa aikasemminkin tulla,koska pihalla voi nauttia omenoita.Paikka on Jyväskylän Hong Kong City.Ilmottautua voi minulle tai MrV:eelle .Löydät minut useimmiten Jyväskylä sätistä.Asu ei ole pakollinen mutta vaatteet olisi hyvä olla.
Halloween-miitti
2
306
Vastaukset
Otetaampas uusiks...
Siis mun nikki on V
Noit ilmottautumisiin vois viimeistään 23.10 vaikka laittaa tänne tai sit jommalle kummalle,,,
Paikkana kun on ruokaravintola, niin ruualle hintaa kertyy 15€/hlö (normihinnoilla noin 20-25€)
Juomat sit siihen päälle,,,
Omat juomat jätetään sit kotiin kiitos.
Mitteehän muuta,,,Oon ilmeisestikkin hiukan pakotettu tulemaan...täytyy vaan siepata junnulle hoitaja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701419
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231018- 43875
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html154702- 36699
- 40640
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 114536
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521
