Nyt kaikki ulois koloistaan koska 27.10 on party time.Ajankohta on klo 17.00 mutta saa aikasemminkin tulla,koska pihalla voi nauttia omenoita.Paikka on Jyväskylän Hong Kong City.Ilmottautua voi minulle tai MrV:eelle .Löydät minut useimmiten Jyväskylä sätistä.Asu ei ole pakollinen mutta vaatteet olisi hyvä olla.
Halloween-miitti
2
306
Vastaukset
Otetaampas uusiks...
Siis mun nikki on V
Noit ilmottautumisiin vois viimeistään 23.10 vaikka laittaa tänne tai sit jommalle kummalle,,,
Paikkana kun on ruokaravintola, niin ruualle hintaa kertyy 15€/hlö (normihinnoilla noin 20-25€)
Juomat sit siihen päälle,,,
Omat juomat jätetään sit kotiin kiitos.
Mitteehän muuta,,,Oon ilmeisestikkin hiukan pakotettu tulemaan...täytyy vaan siepata junnulle hoitaja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281256
- 1181078
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97904- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270774- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18677- 42615
- 49589
- 25565
