Tämä palsta on ihan oikeassa paikassa, koska Feng Shui liittyy hyvin juuri esimerkiksi sisustamiseen tai talon sijainnin suunnitteluun.
Itse opettelen käyttämään näitä oppeja nimenomaan tasapainoisen ja miellyttävän sisutuksen/ilmapiirin luomiseen. Moni Feng Shuin perusasioista ovat itseasiassa hyvinkin selviä ja luonnollisia juttuja, mutta niitä ei ole vain tullut ajatelleeksi sen tarkemmin. Esimerkiksi sängyn sijainti: sängyn pitäisi sijaita siten, että se ei ole suoraan vastapäätä ovea, vaan sopivasti sivummalla, mutta kuitenkin siten, että siinä makaava hlö näkee esteettä ovelle. Liittyy vaistoihin/turvallisuuden tunteeseen (näet kuka ovesta tulee).
Jos avokonttoreissa käytettäisiin hyödyksi Feng Shuin oppeja, niin ihmiset viihtyisivät niissä paremmin. Koskaan ei esimerkiksi pitäisi sijoittaa työpistettä siten, että muut tulevat tai kulkevat ohi henkilön selän takaa. Tämäkin liittyy ihmisen vaistoihin; luo turvattomuutta ja selän lihakset jännittyvät vaistomaisesti mahdollisen, selän takaa tulevan uhan vuoksi.....
Mielenkiintoista on tämä siis ja kokeilemisen arvoista :-)
Feng Shui on tasapainon luomista
5
350
Vastaukset
- Märkä Masa
Oma Feng Shui löytyy siitä, että toiletin, jääkaapin ja sängyn välinen yhteismatka on alle 10m, ja että kaukosäätimestä löytyy paristot.
- fenkku brenkku
Kyllä mie tykkään kans, oma feng shui kostuu hyvästä huusi lukemistosta ja olutkopasta.
- semac.on.the.vodka
Idea sinänsä ihan hyvä tässä Feng Shui jutussa, ne jotka eivät sitä turvallisuutta halua sängyn asettelemisesta tutustustuvat C.Norris tiukka kantapää otsaan kouluun. Amerikassa tämän luulsi olevan suosittua, asetan konekiväärin jääkaappiin ja olen hakevinani maitoa kun olen peloissani. :)
- Anova Muumi
Ohoh, olihan täällä yksi asiallinenkin postaus. Kiitos siitä. Vaikka vielä on hieman matkaa antoisaan keskusteluun itse aiheesta.
Tuntuu olevan hillbilly raksaäijille vähän liian kova paikka edes nähdä koko aiheen olemassaolo kun on niin paljon lolife kommentteja ja älyllisesti rajoittuneiden väsäämiä "vitsejä".
Ehkä tällainen moderoimaton (ts. hyvin lievästi moderoitu) foorumi mihin voi kirjoittaa rekisteröitymättä on vähän huono alusta kunnolliselle Feng Shui keskustelulle. - 20+5
Ei tällä palstalla ole muuta kuin kunnollista feng shui keskustelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758