Tämä palsta on ihan oikeassa paikassa, koska Feng Shui liittyy hyvin juuri esimerkiksi sisustamiseen tai talon sijainnin suunnitteluun.
Itse opettelen käyttämään näitä oppeja nimenomaan tasapainoisen ja miellyttävän sisutuksen/ilmapiirin luomiseen. Moni Feng Shuin perusasioista ovat itseasiassa hyvinkin selviä ja luonnollisia juttuja, mutta niitä ei ole vain tullut ajatelleeksi sen tarkemmin. Esimerkiksi sängyn sijainti: sängyn pitäisi sijaita siten, että se ei ole suoraan vastapäätä ovea, vaan sopivasti sivummalla, mutta kuitenkin siten, että siinä makaava hlö näkee esteettä ovelle. Liittyy vaistoihin/turvallisuuden tunteeseen (näet kuka ovesta tulee).
Jos avokonttoreissa käytettäisiin hyödyksi Feng Shuin oppeja, niin ihmiset viihtyisivät niissä paremmin. Koskaan ei esimerkiksi pitäisi sijoittaa työpistettä siten, että muut tulevat tai kulkevat ohi henkilön selän takaa. Tämäkin liittyy ihmisen vaistoihin; luo turvattomuutta ja selän lihakset jännittyvät vaistomaisesti mahdollisen, selän takaa tulevan uhan vuoksi.....
Mielenkiintoista on tämä siis ja kokeilemisen arvoista :-)
Feng Shui on tasapainon luomista
5
355
Vastaukset
- Märkä Masa
Oma Feng Shui löytyy siitä, että toiletin, jääkaapin ja sängyn välinen yhteismatka on alle 10m, ja että kaukosäätimestä löytyy paristot.
- fenkku brenkku
Kyllä mie tykkään kans, oma feng shui kostuu hyvästä huusi lukemistosta ja olutkopasta.
- semac.on.the.vodka
Idea sinänsä ihan hyvä tässä Feng Shui jutussa, ne jotka eivät sitä turvallisuutta halua sängyn asettelemisesta tutustustuvat C.Norris tiukka kantapää otsaan kouluun. Amerikassa tämän luulsi olevan suosittua, asetan konekiväärin jääkaappiin ja olen hakevinani maitoa kun olen peloissani. :)
- Anova Muumi
Ohoh, olihan täällä yksi asiallinenkin postaus. Kiitos siitä. Vaikka vielä on hieman matkaa antoisaan keskusteluun itse aiheesta.
Tuntuu olevan hillbilly raksaäijille vähän liian kova paikka edes nähdä koko aiheen olemassaolo kun on niin paljon lolife kommentteja ja älyllisesti rajoittuneiden väsäämiä "vitsejä".
Ehkä tällainen moderoimaton (ts. hyvin lievästi moderoitu) foorumi mihin voi kirjoittaa rekisteröitymättä on vähän huono alusta kunnolliselle Feng Shui keskustelulle. - 20+5
Ei tällä palstalla ole muuta kuin kunnollista feng shui keskustelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273441Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282141Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141680Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761359
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70931- 102912