Kuopion koirapuisto

ei enää puistoon..

On kyllä ihmeellistä sakkia, pakko sanoa. Jää puistoilut käymättä.. 10 kk ikäinen uros sakemanni syöksyi suoraan 5v nartun päälle ja agressiivisena, ei pelokkaana. sama koira käynyt myös muiden narttujen päälle, varsinkin vanhempien. 2v bokseri uros hyökkii muiden urosten päälle. 4v saksanpaimen-labradori uros jätetään portin ulkopuolelle koska saattaa hyökätä arkojen koirien kimppuun. Kysynkin siis teiltä, onko kuopiossa toista koirapuistoa kun tuo petosen?

10

2317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hei

Kuopiossa on koirapuistoja esim.Niiralassa(Alavan kirkon takana rinteessä),sekä Puijonlaaksossa(lähellä Sompatietä).

• miiu2

ja neulamäessä ! :)

• Ekkegrekkke

Petosen puistosta olen kuullut minäkin aika hurjaa juttua. Koiran rodusta tämä ei kuitenkaan johdu, vaan niistä omistajista. Saarijärvi A:n koirapuistossa leikkivät staffit, dobermannit, saksanpaimenkoirat ja rottweilerit ihan sovussa keskenään ja samaan aikaan sinne mahduu myös pienempiä koiria ja pentuja, eikä ketään satuteta.

• kääpiösnautserigirl

Jynkkäänkin piti tulla puisto, jossa olisi pienten koirien ja isojen koirien puoli erikseen, mutta eipä tullut (ainakaan vielä), pitäjä nimittäin muutti pois, kaikki luvat oli jo kysytty, mutta ei ole vielä löytynyt innokasta ihmistä, joka olisi innokas puheenjohtaja...

• qqwwerty

Mullakin sattui petosen koirapuistossa aikanaan pari ikävää tapausta, joissa agressiiviset koirat yhdistettyinä tietämättömiin/välinpitämättömiin ihmisiin aiheuttivat sen, että oma koiran kanssa ei enää puistoilu onnistu. sai pari kertaa sen verran pahasti vieraat koirat kimppuun ilman syytä, että on alkanut käyttäytyä itsekkin agressiivisesti, ajatellen että hyökkäys on paras puolustus.

• Rypysuolla koirapuisto Sale kaupan takana. Siellä ainakin minä olen joskus iltaisin kiltin 5v (uros) noutajan kanssa. Saisi kyllä enemmänkin koiria olla kun aika hiljaiselta vaikuttaa.

• Anonyymi

Niin on minustakin ihmeellistä sakkia käy petosen koira puistossa koska siellä kaivetaan kuoppia eikä täytetä niitä minun koira on juossut monta kertaa monttuun että on taka tassuun sattunut

• Anonyymi

Minäkin käyn minun koiran kanssa petose koirapuistossa mutta en enää hirveästi koska isommat koirat hyppivät aitoja vasten että meinaavat kaatua

• Anonyymi
    • Anonyymi

Onko koirapuistoa, ja jos ei ole niin onko joku valtuutettu kuka voisi ajaa asijaa kaupunkinvaltuustossa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      84
      2159
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      426
      2040
    3. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1412
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1410
    5. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1303
    6. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      107
      1045
    7. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      81
      1012
    8. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      266
      997
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      256
      990
    10. 131
      898
    Aihe