Kuopion koirapuisto

ei enää puistoon..

On kyllä ihmeellistä sakkia, pakko sanoa. Jää puistoilut käymättä.. 10 kk ikäinen uros sakemanni syöksyi suoraan 5v nartun päälle ja agressiivisena, ei pelokkaana. sama koira käynyt myös muiden narttujen päälle, varsinkin vanhempien. 2v bokseri uros hyökkii muiden urosten päälle. 4v saksanpaimen-labradori uros jätetään portin ulkopuolelle koska saattaa hyökätä arkojen koirien kimppuun. Kysynkin siis teiltä, onko kuopiossa toista koirapuistoa kun tuo petosen?

10

2125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hei

Kuopiossa on koirapuistoja esim.Niiralassa(Alavan kirkon takana rinteessä),sekä Puijonlaaksossa(lähellä Sompatietä).

• miiu2

ja neulamäessä ! :)

• Ekkegrekkke

Petosen puistosta olen kuullut minäkin aika hurjaa juttua. Koiran rodusta tämä ei kuitenkaan johdu, vaan niistä omistajista. Saarijärvi A:n koirapuistossa leikkivät staffit, dobermannit, saksanpaimenkoirat ja rottweilerit ihan sovussa keskenään ja samaan aikaan sinne mahduu myös pienempiä koiria ja pentuja, eikä ketään satuteta.

• kääpiösnautserigirl

Jynkkäänkin piti tulla puisto, jossa olisi pienten koirien ja isojen koirien puoli erikseen, mutta eipä tullut (ainakaan vielä), pitäjä nimittäin muutti pois, kaikki luvat oli jo kysytty, mutta ei ole vielä löytynyt innokasta ihmistä, joka olisi innokas puheenjohtaja...

• qqwwerty

Mullakin sattui petosen koirapuistossa aikanaan pari ikävää tapausta, joissa agressiiviset koirat yhdistettyinä tietämättömiin/välinpitämättömiin ihmisiin aiheuttivat sen, että oma koiran kanssa ei enää puistoilu onnistu. sai pari kertaa sen verran pahasti vieraat koirat kimppuun ilman syytä, että on alkanut käyttäytyä itsekkin agressiivisesti, ajatellen että hyökkäys on paras puolustus.

• Rypysuolla koirapuisto Sale kaupan takana. Siellä ainakin minä olen joskus iltaisin kiltin 5v (uros) noutajan kanssa. Saisi kyllä enemmänkin koiria olla kun aika hiljaiselta vaikuttaa.

• Anonyymi

Niin on minustakin ihmeellistä sakkia käy petosen koira puistossa koska siellä kaivetaan kuoppia eikä täytetä niitä minun koira on juossut monta kertaa monttuun että on taka tassuun sattunut

• Anonyymi

Minäkin käyn minun koiran kanssa petose koirapuistossa mutta en enää hirveästi koska isommat koirat hyppivät aitoja vasten että meinaavat kaatua

• Anonyymi
    • Anonyymi

Onko koirapuistoa, ja jos ei ole niin onko joku valtuutettu kuka voisi ajaa asijaa kaupunkinvaltuustossa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      392
      2154
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      2069
    3. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      98
      1782
    4. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      442
      1725
    5. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      7
      1424
    6. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      110
      1253
    7. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      215
      976
    8. Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!

Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      896
    9. Jos totta puhutaan niin haluan mies että

N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭
      Ikävä
      72
      830
    10. Tiedäthän?

Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k
      Ikävä
      41
      822
    Aihe