Kuopion koirapuisto

ei enää puistoon..

On kyllä ihmeellistä sakkia, pakko sanoa. Jää puistoilut käymättä.. 10 kk ikäinen uros sakemanni syöksyi suoraan 5v nartun päälle ja agressiivisena, ei pelokkaana. sama koira käynyt myös muiden narttujen päälle, varsinkin vanhempien. 2v bokseri uros hyökkii muiden urosten päälle. 4v saksanpaimen-labradori uros jätetään portin ulkopuolelle koska saattaa hyökätä arkojen koirien kimppuun. Kysynkin siis teiltä, onko kuopiossa toista koirapuistoa kun tuo petosen?

10

2262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hei

Kuopiossa on koirapuistoja esim.Niiralassa(Alavan kirkon takana rinteessä),sekä Puijonlaaksossa(lähellä Sompatietä).

• miiu2

ja neulamäessä ! :)

• Ekkegrekkke

Petosen puistosta olen kuullut minäkin aika hurjaa juttua. Koiran rodusta tämä ei kuitenkaan johdu, vaan niistä omistajista. Saarijärvi A:n koirapuistossa leikkivät staffit, dobermannit, saksanpaimenkoirat ja rottweilerit ihan sovussa keskenään ja samaan aikaan sinne mahduu myös pienempiä koiria ja pentuja, eikä ketään satuteta.

• kääpiösnautserigirl

Jynkkäänkin piti tulla puisto, jossa olisi pienten koirien ja isojen koirien puoli erikseen, mutta eipä tullut (ainakaan vielä), pitäjä nimittäin muutti pois, kaikki luvat oli jo kysytty, mutta ei ole vielä löytynyt innokasta ihmistä, joka olisi innokas puheenjohtaja...

• qqwwerty

Mullakin sattui petosen koirapuistossa aikanaan pari ikävää tapausta, joissa agressiiviset koirat yhdistettyinä tietämättömiin/välinpitämättömiin ihmisiin aiheuttivat sen, että oma koiran kanssa ei enää puistoilu onnistu. sai pari kertaa sen verran pahasti vieraat koirat kimppuun ilman syytä, että on alkanut käyttäytyä itsekkin agressiivisesti, ajatellen että hyökkäys on paras puolustus.

• Rypysuolla koirapuisto Sale kaupan takana. Siellä ainakin minä olen joskus iltaisin kiltin 5v (uros) noutajan kanssa. Saisi kyllä enemmänkin koiria olla kun aika hiljaiselta vaikuttaa.

• Anonyymi

Niin on minustakin ihmeellistä sakkia käy petosen koira puistossa koska siellä kaivetaan kuoppia eikä täytetä niitä minun koira on juossut monta kertaa monttuun että on taka tassuun sattunut

• Anonyymi

Minäkin käyn minun koiran kanssa petose koirapuistossa mutta en enää hirveästi koska isommat koirat hyppivät aitoja vasten että meinaavat kaatua

• Anonyymi
    • Anonyymi

Onko koirapuistoa, ja jos ei ole niin onko joku valtuutettu kuka voisi ajaa asijaa kaupunkinvaltuustossa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      379
      1693
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      84
      1664
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      384
      1632
    4. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      91
      1499
    5. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      48
      1271
    6. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      41
      1168
    7. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      271
      1103
    8. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      164
      952
    9. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      42
      938
    10. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      86
      919
    Aihe