Kuopion koirapuisto

ei enää puistoon..

On kyllä ihmeellistä sakkia, pakko sanoa. Jää puistoilut käymättä.. 10 kk ikäinen uros sakemanni syöksyi suoraan 5v nartun päälle ja agressiivisena, ei pelokkaana. sama koira käynyt myös muiden narttujen päälle, varsinkin vanhempien. 2v bokseri uros hyökkii muiden urosten päälle. 4v saksanpaimen-labradori uros jätetään portin ulkopuolelle koska saattaa hyökätä arkojen koirien kimppuun. Kysynkin siis teiltä, onko kuopiossa toista koirapuistoa kun tuo petosen?

10

2055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hei

      Kuopiossa on koirapuistoja esim.Niiralassa(Alavan kirkon takana rinteessä),sekä Puijonlaaksossa(lähellä Sompatietä).

    • miiu2

      ja neulamäessä ! :)

    • Ekkegrekkke

      Petosen puistosta olen kuullut minäkin aika hurjaa juttua. Koiran rodusta tämä ei kuitenkaan johdu, vaan niistä omistajista. Saarijärvi A:n koirapuistossa leikkivät staffit, dobermannit, saksanpaimenkoirat ja rottweilerit ihan sovussa keskenään ja samaan aikaan sinne mahduu myös pienempiä koiria ja pentuja, eikä ketään satuteta.

    • kääpiösnautserigirl

      Jynkkäänkin piti tulla puisto, jossa olisi pienten koirien ja isojen koirien puoli erikseen, mutta eipä tullut (ainakaan vielä), pitäjä nimittäin muutti pois, kaikki luvat oli jo kysytty, mutta ei ole vielä löytynyt innokasta ihmistä, joka olisi innokas puheenjohtaja...

    • qqwwerty

      Mullakin sattui petosen koirapuistossa aikanaan pari ikävää tapausta, joissa agressiiviset koirat yhdistettyinä tietämättömiin/välinpitämättömiin ihmisiin aiheuttivat sen, että oma koiran kanssa ei enää puistoilu onnistu. sai pari kertaa sen verran pahasti vieraat koirat kimppuun ilman syytä, että on alkanut käyttäytyä itsekkin agressiivisesti, ajatellen että hyökkäys on paras puolustus.

    • Rypysuolla koirapuisto Sale kaupan takana. Siellä ainakin minä olen joskus iltaisin kiltin 5v (uros) noutajan kanssa. Saisi kyllä enemmänkin koiria olla kun aika hiljaiselta vaikuttaa.

    • Anonyymi

      Niin on minustakin ihmeellistä sakkia käy petosen koira puistossa koska siellä kaivetaan kuoppia eikä täytetä niitä minun koira on juossut monta kertaa monttuun että on taka tassuun sattunut

      • Anonyymi

        Minäkin käyn minun koiran kanssa petose koirapuistossa mutta en enää hirveästi koska isommat koirat hyppivät aitoja vasten että meinaavat kaatua


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko koirapuistoa, ja jos ei ole niin onko joku valtuutettu kuka voisi ajaa asijaa kaupunkinvaltuustossa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe