Saako kanille antaa vähänsuolaiset sipsit?
Sipsit kanille
5
2048
Vastaukset
Kanille sipsi on aika suolaista. Itse olen antanut harvoin, koska kiveä ei paljon nuole.
Voit siis antaa, mutta vähän.- Canisti
Ei se kani yhteen kahteen sipsiin kuolla kupsahda, mutta eivät nämä ihmisten herkut sille hyvääkään tee. Mikset sen sijaan hakisi pihalta esim. voikukanlehtiä, ruohoa, yrttejä tai muuta rikkakasvia, mikä on varmasti terveellistä luonnonmukasta ja maistuvaa kanille :)
- Mustikka
Mun kääpiöluppa on ihan hulluna sourcream & onion -sipseihin :D Se varastaa niitä vaikka mistä ja kerran löysin sen nuolemasta tyhjää pussia. Arkipäivään sipsinsyönti ei kyllä kuulu, kani saa ehkä yhteensä yhden sipsin vuodessa.
- siirilydia
Kyllä itsekin myönnän antavani kaneille joskus maistiaisia kielletyistäkin jutuista. Kääpiöjänikseni on tosi kova poika kerjäämään, ja on se saanut maistaa luvalla mm. leipää, salaattia jossa vähän öljypohjaista kastiketta, nuolassut lusikasta jogurttia ja jäätelöä, pikkupalan suklaamurosta jne.
Eihän se kani noista mitään hyödy mutta maltti on valttia enkä minä kanilleni mitään "super myrkkyjä" anna. Kohtuus kaikessa ja itsekin laitan jänikselle rajat että yksi haukkaisu on ok mutta ei enempää. - Anonyymi
Niinpä koska kani varasti 1 jos rod sipsin mikä oli ollut roskiksen takana 1 viikon pitääkö toimia??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579537Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh173961Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r323236Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht902536Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142100Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3972001Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2431519FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01351Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu731158Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101125