3xl.fi palvelin

muu

Varokaa ostamasta kyseiseltä palveluntarjoajalta kotisivutilaa
Itse ostin vuodeksi,makso 20e sivut toimi 2päivää ja nyt sivuille ei ole päässyt enää viikkoon. Lähettämiini s-posteihin ja puheluihin ei vastata..

että tosi hyvää asiakaspalvelua!!

5

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gdfgdfsdsdgdffdf

3xl.fi haulla ei tule mitään, 3xl.net haulla tulee espanjankielisiä juttuja...

Mikähän on oikeasti firman nimi? Maksoitko kotimaahan vai ulkomaille?

• ihmeellistä

http://www.korv.fi
        Sipoolainen firma näyttää olevan. Todella ihme toimintaa, ei toimi sivut vieläkään,
        eikä yhteyden ottopyyntöihin vastata

• korjausta
    • päivitystä

No niin ,ylläpito on vastannut vihdoinkin ja ongelmat on saatu korjattua
      en suosittele aloittelijoille että kiireisille käyttäjille kysesistä xl3palvelinta
      mutta näyttäähän tuo nyt toimivan kuten pitääkin!

• tekniikko

Tästä palstaviestistä tuli sen verran liikennettä firman sivuille, että se näkyi hakukoneanalyysissä.

Selventääkseni asiaa, kyseinen viikon katkos johtui siitä, että eräs asiakkaamme onnistui varaamaan yhden palvelimen IP-osoitteista kokonaan itselleen käyttämällä Apachen virtual directory -tiedostossa tähtimerkin sijasta kyseistä IP-osoitetta, minkä vuoksi kaikki osoitteeseen menneet kyselyt ohjautuivat tämän asiakkaan sivuille. Sivunne taisivat sijaita kyseisessä osoitteessa. Vikaa ei huomattu, koska testiohjelmien mukaan mitään vikaa ei ollut - sivut näkyivät, mutta ohjelma ei tietenkään tiennyt, että näkyvä sivu oli väärän verkkotunnuksen.

Hidas asiakaspalvelu taas johtuu pitkälti siitä, että puolet KORVIT:n työntekijöistä - mukaan lukien toimitusjohtaja - on Puolustusvoimien palveluksessa kesään asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4261
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2360
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1911
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1505
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1473
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1314
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      788
    8. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      771
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106