Hei, te tänä syksynä Nouvelairilla Tunisiaan lentäneet.
Millaiset myyntivalikoimat koneessa on menomatkalla,
sekä paluumatkalla.
Konetyyppi olisi myös kiva tietää
Kiitos jos joku matkan tehnyt vastaisi.
Nouvelair
9
401
Vastaukset
- pienitieto
Airbus 320A.
- Giza
Ai kun kiva!
Kiitos tiedosta!
- Soussessa
Lensin tällä lentoyhtiöllä Monastiriin viime huhtikuussa. Katalogissa oli vaikka mitä hyviä tunisialaisia viinejä ja viinoja, mutta kaikki olivat paluumatkalla loppu ennen kuin saapuivat mun tuolin kohdalle. Onneksi olin ostanut kentältä pari pulloa.
- juuri kotiin
juu näin kävi myös meille :-(
Väärin se on että aina aloitetaan myynti etupäästä, jolloin taka-osa jää ilman ostoja. Sama kävi ruokaviiniä tilatessa, etu-osa sai ja taka-osa sai eioota. Onneksi mekin ostettiin kentältä jo tuliaisia.
kentällä on hyvää aikaa ennenkuin kone lähtee, tosin sielläkin hirveet jonot kassalla kun eivät oikein osaa organisoida asiat niin että sujuisivat. - edellinen jatkaa
juuri kotiin kirjoitti:
juu näin kävi myös meille :-(
Väärin se on että aina aloitetaan myynti etupäästä, jolloin taka-osa jää ilman ostoja. Sama kävi ruokaviiniä tilatessa, etu-osa sai ja taka-osa sai eioota. Onneksi mekin ostettiin kentältä jo tuliaisia.
kentällä on hyvää aikaa ennenkuin kone lähtee, tosin sielläkin hirveet jonot kassalla kun eivät oikein osaa organisoida asiat niin että sujuisivat.niin ja mennessä ei kannata ostaa ainakaan juotavaa.
Siellä on hyvää olutta ja halpaa viiniä!!!
- 2.11.Monastir
Oliko koneessa tarjolla aperitiivinä kuohuviiniä? Entä millainen ruoka?
- juuri kotiin
rose, valkkari tai punkku, maksoi 2 euroo pikku pullo jos oikein muistan.
muutkin alkoholijuomat olivat tuo 2 euroo.
limut, tuoremehu, vesi ilmaista...sai muovimukiin.
Ruoka oli perus ruokaa, ihan ok.
- Soussessa
Tykkäsin kyllä Nouvelairista ja sen kataloogin tarjonnasta (jos niitä olisi ollut enää mun tuolin kohdalla) enemmän kuin Finnmatkojen Tunisian lentojen tarjonnasta!
- Tampereen kumiaivo
Voiko Nouvelairin koneessa tilata paluumatkalle duty free ostoksia??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait253148Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3793Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68760Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3710Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35607Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32601Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es20549- 41540
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3529- 40521