Nouvelair

Giza

Hei, te tänä syksynä Nouvelairilla Tunisiaan lentäneet.
Millaiset myyntivalikoimat koneessa on menomatkalla,
sekä paluumatkalla.
Konetyyppi olisi myös kiva tietää
Kiitos jos joku matkan tehnyt vastaisi.

9

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pienitieto

Airbus 320A.

• Giza

Ai kun kiva!
        Kiitos tiedosta!

• Soussessa

Lensin tällä lentoyhtiöllä Monastiriin viime huhtikuussa. Katalogissa oli vaikka mitä hyviä tunisialaisia viinejä ja viinoja, mutta kaikki olivat paluumatkalla loppu ennen kuin saapuivat mun tuolin kohdalle. Onneksi olin ostanut kentältä pari pulloa.

• juuri kotiin

juu näin kävi myös meille :-(
        Väärin se on että aina aloitetaan myynti etupäästä, jolloin taka-osa jää ilman ostoja. Sama kävi ruokaviiniä tilatessa, etu-osa sai ja taka-osa sai eioota. Onneksi mekin ostettiin kentältä jo tuliaisia.
        kentällä on hyvää aikaa ennenkuin kone lähtee, tosin sielläkin hirveet jonot kassalla kun eivät oikein osaa organisoida asiat niin että sujuisivat.

• edellinen jatkaa
        juuri kotiin kirjoitti:

juu näin kävi myös meille :-(
        Väärin se on että aina aloitetaan myynti etupäästä, jolloin taka-osa jää ilman ostoja. Sama kävi ruokaviiniä tilatessa, etu-osa sai ja taka-osa sai eioota. Onneksi mekin ostettiin kentältä jo tuliaisia.
        kentällä on hyvää aikaa ennenkuin kone lähtee, tosin sielläkin hirveet jonot kassalla kun eivät oikein osaa organisoida asiat niin että sujuisivat.

niin ja mennessä ei kannata ostaa ainakaan juotavaa.
        Siellä on hyvää olutta ja halpaa viiniä!!!

• 2.11.Monastir

Oliko koneessa tarjolla aperitiivinä kuohuviiniä? Entä millainen ruoka?

• juuri kotiin

rose, valkkari tai punkku, maksoi 2 euroo pikku pullo jos oikein muistan.
        muutkin alkoholijuomat olivat tuo 2 euroo.
        limut, tuoremehu, vesi ilmaista...sai muovimukiin.
        Ruoka oli perus ruokaa, ihan ok.

• Soussessa

Tykkäsin kyllä Nouvelairista ja sen kataloogin tarjonnasta (jos niitä olisi ollut enää mun tuolin kohdalla) enemmän kuin Finnmatkojen Tunisian lentojen tarjonnasta!

• Tampereen kumiaivo

Voiko Nouvelairin koneessa tilata paluumatkalle duty free ostoksia??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3725
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      117
      2728
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      619
      2387
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      20
      2077
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      84
      1984
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1718
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1678
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      1642
    9. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      97
      1506
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1476
    Aihe