Pohjanpystykorvan pentuja myytävänä

Monalisa

Pohjisnarttu astutettu viikolla 41/12. Pentuja olisi odotettavissa viikolla 50.
Katsotaan nyt tietenkin jokunen viikko onnistuiko astutus.
Pennut myydään ja luovutetaan 8 viikkoisina helmikuussa 2013. Jos joku on kiinnostunut, laita viestiä ja sovitaan sitten tarkemmin yhteydenotosta.
Myydään ainoastaan metsästystä harrastavalle. Sekä urosta , että naarasta käytetty linnustukseen.

16

2070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkfrep

      Misäpäin suomea? Voisin olla kiinnostunu.

      • Monalisa

        Oulun lähistöllä.


    • Verottaja65339870223

      Haluan ostaa kolme pentua. Mikä on osoite? Tulen käymään viikolla 50.

    • Heli

      Hei! Kajaanista löytyis kiinnostunut pariskunta. Isäntä harrastaa metsästystä ja itse kaipailen lenkkeilykaveria. Mielellään tullaan heti pentuja katsomaan kun mahdollista ja vastaillaan jos sinulla on kysyttävää meiltä. Aikaisemmin ollut koira perheessä, joten ei olla ensikertalaisia. Minuun saa olla yhteydessä: [email protected]. Oletko miettinyt hintaa jo?

    • Tiina N

      hei! torniossa olisi myös kiinnostuttu pennun ostamisesta metsästyskoiraksi maalle. Meillä on kokemusta koirista ja mies on aktiivinen lintumetsällä käyjä. Ollaan juuri pohjanpystykorvaa etsiskelty. Ota yhteyttä sähköpostiin [email protected]

    • VesaR

      Hei,

      Onko pentujen vanhemmat rekisteröityjä ja ovatko käyneet näyttelyissä tai kokeissa?

    • matisa

      Olisin erittäin kiinnostunut hankkimaan jahti kaveriksi pohjan pystiksen ja haluaisin keskustella asiasta kanssasi,kun vain saisin puh.numeron.

    • Moro
      Toivotaan et astutus olis onnistunut ja pääsisit nauttimaan pikkuisista oman aikasi,kun se on ohi,niin haluaisin jatkaa siitä yhden pystiksen kanssa yhteis
      eloa maaseudulla,sekä metsästyksen merkeissä.
      Toivon et voisit ottaa yhteyttä,niin voisimme jutella enemmän asiasta.
      terv timo

    • Olen kiinnostunut pohjanpystykorvan pennusta.Asumme maaseudulla ja harrastamme metsästystä. Käymme hirvi-,jänis- ja lintumetsällä eteläsuomessa.
      Lapissa linnustan joka syksy useita viikkoja.
      Aikaisempaa kokemusta metsästyskoirista.
      Minuun voi olla yhteydessä puhelimitse 040-3113160.

    • Olisin myös kiinnostunut pennusta, jos vaan on vielä varaamattomia jäljellä. Lintumetsälle kaveria.
      [email protected]

    • töpsävä

      Meillä olisi koiralle hyvät puitteet,asumme omakotitalossa Tyrnävällä,ja
      tonttiakin on ihan reilusti. Olen harrastanut metsästystä(pää asiassa
      kanalintuja)20v.ajan. Aikaisempaa kokemusta koirista on,koska minun että
      vaimoni kotona on aina ollut koiria. Poikani on myös innostunut
      metsästyksestä ja ennen kaikkea koirista. Jäämme odottamaan et
      jotain kuuluisi,ja toivottavasti saataisiin uusi perheen jäsen mahdollisimman
      pian.
      -Mikko
      [email protected]

    • janni k

      Onko varauksia jo paljon? olisin kiinnostunut pennusta, mielellään uros. Metsästyskäyttöön tulisi. Ottaisitko yhteyttä jos sinulla olisi pentu meille.
      [email protected]

    • pentuja?

      Onko vielä pohjanpystykorvia myynnissä, voisin ostaa pennun, mielellään uros, metsästykseen!

    • marrissanen

      Tervehdys.
      Mitenkäs kävi, tuliko niitä pentuja? Voisin olla kiinnostunut ostamaan. Otatko yhteyttä jos pentuja olis vielä tarjolla.
      -markku rissanen, riistavesi p. 044 5551119

    • panu4

      Hei !

      Olisiko vielä pentuja jäljellä? jos on olisimme kiinostuneet
      pennusta. (0400728597)

    • hannumatti

      Olen kiinnostunut. Oma pohjanpystykorvani on syntynyt joulukuussa 13 vuotta sitten. Nyt on kuulo mennyt ja uusi koira pitäisi hankkia. Nykyinen koirani on ollut tosi hyvä linnunhaukkuja, ei välitä hirvistä lainkaan.
      Kerrot varmaankin lisää noista vanhemmista; uroksesta ja nartusta.

      Hannu Tilja

      Sodankylä

      0400-219 352

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      99
      1863
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1410
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1307
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      84
      1263
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1114
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      455
      939
    7. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      908
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      842
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      826
    Aihe