Sain eilen uuden langattoman ohjaimen Xboxiini. Ohjain toimii muuten hyvin, mutta oikeanpuoleinen joystick vinkuu ikävästi, kun sitä kääntelee. Onko tämä vain aijan myötä poistuvaa uutuuden jäykkyyttä vai jokin valmistusvika? Kokemuksia?
Kiusallinen vaiva uudessa ohjaimessa
2
94
Vastaukset
- Guarter
Ostin myös Microsoftin oman ohjaimen ja siinä vinkuu vasemman puoleinen liipasin... Tekisi mieli suihkauttaa aseöljyä!
- nimimerkki on pakoll
Viat saattaa poistua ajanmyötä mutta onhan niissä takuu. Suosittelen tekemään takuu vaihdon jos uudessa tuotteessa on vikaa. Itse olen vaihtanut useita ttuotteita valmistusvian takia esim xbox head set (katkaisa ei tuntunut oikaelta. se oli löysä ja ei ana pysynyt halutussa asennossa) langaton xbox ohjain (liipaisin hieroi toista reunaa jolloin syntyi pieni ääni hankaumasta). nyt pitäisi mennä vaihtamaan 2 kuukautta vanha fps ohjain koska LB nappi jää välillä jumiin aikaisemmin vaihdoin kyseisen ohjaimen koska ohjaimen kyljissä olevat kumit heiluivat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597117Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334233Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152311- 642011
- 841485
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2051475Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214996- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957