Sain eilen uuden langattoman ohjaimen Xboxiini. Ohjain toimii muuten hyvin, mutta oikeanpuoleinen joystick vinkuu ikävästi, kun sitä kääntelee. Onko tämä vain aijan myötä poistuvaa uutuuden jäykkyyttä vai jokin valmistusvika? Kokemuksia?
Kiusallinen vaiva uudessa ohjaimessa
2
112
Vastaukset
- Guarter
Ostin myös Microsoftin oman ohjaimen ja siinä vinkuu vasemman puoleinen liipasin... Tekisi mieli suihkauttaa aseöljyä!
- nimimerkki on pakoll
Viat saattaa poistua ajanmyötä mutta onhan niissä takuu. Suosittelen tekemään takuu vaihdon jos uudessa tuotteessa on vikaa. Itse olen vaihtanut useita ttuotteita valmistusvian takia esim xbox head set (katkaisa ei tuntunut oikaelta. se oli löysä ja ei ana pysynyt halutussa asennossa) langaton xbox ohjain (liipaisin hieroi toista reunaa jolloin syntyi pieni ääni hankaumasta). nyt pitäisi mennä vaihtamaan 2 kuukautta vanha fps ohjain koska LB nappi jää välillä jumiin aikaisemmin vaihdoin kyseisen ohjaimen koska ohjaimen kyljissä olevat kumit heiluivat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433007Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612951- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721674- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771265- 361236
- 791070