Tallilla

Horsex

Ensimmäinen kirjoitukseni, joten mielipiteitä sitten!

Oli heinäkuinen ilta, ja kesälomaakin vielä rutkasti jäljellä. Ratsastustuntini oli juuri päättynyt ja tiesin että äiti pääsisi hakemaan minut vasta parin tunnin kuluttua, joten päätin siivota Boriksen karsinan. Juuri kun olin täyttämässä Boriksen ruoka-astiaa, kuulin takaani miehekkään äänen. Hätkähdin, sillä luulin olleeni tallissa yksin, pyörähdin ympäri ja huomasin puhujan olleen Jaakko. Jaakko oli ainoa poika, jonka tiesin ratsastavan, ja komea! Hän oli lihaksikas, n.170cm pitkä miehen alku. Jaakko tuijotti hetken silmiini ja rikkoi sitten hiljaisuuden: "Tarvitko sä apua, mul on vähän tylsää nyt ja voisin auttaa." hän sanoi. Vastasin myöntävästi. Siinä heiniä nostellessamme unohduin vähän väliä tuijottamaan häntä, huomasin hämmästyksekseni että aloin kostua. Kun olimme saaneet urakan valmiiksi, ja Jaakko oli juuri lähdössä, huusin vielä nopeasti: "Odota!", Jaakko käveli takaisin ja tuli aivan kiinni ihooni. Tuijotimme toisiamme hetken silmiin kunnes hän varoittamatta toi huulensa kiinni omiini ja suutelimme.
Olin jo aivan kiimassa ja kaadoin hänet läheiseen heinäkasaan. Jatkoimme suutelemista ja Jaakko antoi käsiensä kiertää selkääni pitkin, eksyi jopa hieman alemmaskin. Tunsin jaakon kalun olevan jo juhlakunnossa...

Mitäs piditte :D jatkoa tulee jos alku miellytti.

6

8427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisää.......fg

      Hyvä! Jatkoa?

    • horsex

      sitten huomasin boriksen kalun joka oli paljon isompi.............

    • dfrtg

      jatka ny perkele kunnol

    • kiitos

      Jatkoa

    • horsex

      Toi ylempi horsex ei kyllä ollut minä :D Mutta laitetaas nyt illan kuluksi taas vähän lisää:

      ...joten vein varovasti käteni hänen pullottavalle etumukselleen ja hieroin varovasti, Jaakko tajusi aikeeni ja ohjasi käteni housujensa sisään. Hetken jatkoin sisäpuolella kunnes aloin avata housuja hitaasti mutta päättäväisesti. Lopulta makasimme molemmat heinäkasassa vailla rihman kiertämää nuollen toisiamme. Kuulin jonkun tulevan ja pyörähdin heinien alle piiloon, Jaakko teki samoin.
      Kun ketään ei enää ollut paikalla Jaakko tuli esiin ja ohjasi seisovan kalunsa pilluuni, Ensimmäistä kertaa sain aitoa munaa sisääni, ja ah, kuinka hyvältä se tuntuikaan. Jaakko nai minua ensin varovasti, lisäten hitaasti vauhtia. Tunsin Jaakon seipään sisällänä, ja tunne sai minut vapisemaan. Jaakko sanoi laukeavansa kohta, ja nopeasti otin munan suuhuni, ja liikutin esinahkaa nopeasti ja samassa hän laukesi suuhuni. Spermaa tuli yllättävän paljon enkä kokemattomana saanut sitä nieltyä ja sitä valui rinnoilleni jolloin Boris oli jo kiihoittunut touhuistamme.
      Boris nuolaisi spermat päältäni jonka jälkeen kiskoin pelkät ratsastussaappaat koipiini ja yllätin Jaakon kaatamalla hänet jälleen heinien sekaan. Ratsastin hänen päällään kunnes tunsin sen olevan lähellä. Aloin täristä yhä enemmän kunnes vajosin heinien sekaan.
      Kuulin töötin soivan ulkona, ja tajusin sen olevan äiti. Ties kuinka kauan olimme nuolleet kasassa, mutta joka tapauksessa puin nopeasti ja juoksin autoon.
      "Mikäs sinua noin hymyilyttää." äiti kysäisi. En vastannut mitään vaan tuijotin vain äänettömästi ulos ikkunasta. Tämä oli pakko kokea uudelleen.


      Ja mieleipiteitä toisesta osasta kiitos :D

    • Heppatyttö

      Kunpaitekkin saisi tuon kokea..Itsekkin olen näitä heppatyttöjä,ja olisi ihanaa saada tuntea sexi,mutta mieluiten vielä tallilla!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe