sinä pelastit minut...

*helmi*

tämä on sit mun eka novelli tänne ja palautetta saa antaa!valittelen kielioppivirheitä...=)
---------------------------------

kello lyö kaksitoista,mutta kyse ei ole tuhkimon tarinasta,päinvastoin.katselen kyynelten juovittamia kasvojani naisten vessan peilistä ja vannon kostoa sille sialle.sialle,jota voisi kai kutsua mieheksi.kolme vuotta yhdessä ja jarmolla toinen nainen.se koskee niin syvälle,uusi kyynel tulvahtaa silmästä.

ovi kolahtaa ja vessaan astuu tyylikäs,noin kaksissa kymmenissä oleva tumma kaunotar.yritän ryhdistäytyä ja kaivan puuterirasian kassista kaikkien muiden tavaroiden joukosta jotka muistuttavat minua jarmosta.nainen katsoo minua kysyvästi.katseessa ei ole sääliä,pikemminkin vilpitöntä ymmärrystä.
-sydänsuruja?hän kysyy.
-niinkin voi sanoa,vastaan ja puuteroiden nenääni.nainen seisoo hetken paikallaan,mutta poistuu sanaakaan sanomatta vessasta.
korjaan meikin ja siirryn baarin puolelle tilaten vain lasin hyvää viiniä.valomerkki lähestyy ja alan taas miettiä kohtaloani.rankkasade ilman yöpaikkaa tuskin houkuttaa ketään,mutta vaihtoehtoja ei ollut...lähin motellikin kuuden kilometrin päässä.

siirryn sateiseen yöhön ja kävelen eteenpäin urheilukassi olalla.hiukset ja vaatteet valuvat jo pian vettä ja meikit leviävät taas saaden humalaiset miehet huutelemaan rivouksia.olen kävellyt puolisen tuntia tietämättä vieläkään minne mennä.kuulen takaatani askelia ja käännyn katsomaan taakseni.se olet sinä,kaunis ihminen tyttöjen vessasta!tulet vierelleni ja kuiskaat korvaani,että asut aivan lähellä.tarjous yöpaikasta houkuttaa ja vastaan myöntävästi.pyydät minut viereesi sateenvarjon alle ja kävelemme aivan hiljaa kodillesi.

viisikerroksisen talon kaksioon saapuessamme tärisen kylmästä vettä valuvana.annat minulle puhtaan teepaidan ja yöhousut ja kiedot ylleni lämpöisen huovan.kaadat lasin viiniä ja istumme viihtyisään olohuoneeseen.viinin sumentamilla aivoilla huomaan kertovani sinulle surkeaa tarinaani kyyneleet silmissä.tulet luokseni ja kiedot kätesi kaulaani.se tuntuu aivan taivaalliselta.katson sinua silmiin ja tunnen vienon hajuveden tuoksun.siirrät märät pitkät hiukseni pois naamaltani ja suutelet minua.yllätyn paljon,sillä en ole ennen suudellut naista,mutta vastaan kuitenkin suudelmaan.

siirrymme makuuhuoneeseen ja alat määrätietoisesti riisua minua.alan tehdä sinulle samoin,otan pois paitasi,mustat rintaliivisi,joiden alta paljastuvat kiinteät c-kupin rinnat.avaan vetoketjun ja lyhyt hameesi valahtaa alas,samoin kuin mustat pitsiset stringitkin.hetken ajan katselemme toistemee alastomia ruumiita,kunnes rohkaistun ja alan suudella kaulaasi,rintojasi,joilta siirryn kovettuneille nänneillesi.nipistä toista ruskeaa nänniä ja ynähdät vastaukseksi.kaadat minut hellästi sänkyysi,teet kaiken hellästi,kuin unessa.kaadat vatsalleni viiniä ja nuolet sitä.viini valuu alemmas,ohittaen rinnat kohti määränpäätä.se liukuu hitaast pitkin vatsaani yhä alemmas.kielesi liikkuu perässä saapuen pian karvatupsulleni.kielesi alkaa leikkiä häpykummullani ohittaen tahallisesti klitoriksen ja siirtyen nuolemaan vakoa.ynähtelen kiimassa ja pian kielesi alkaa tanssia napukallani.pyörität kieläsi aluksi hitaasti nopeentaen tahtia saaden minut voihkimaan.sormesi seikkailevat reijälläni alat työntelemään sitä hitaasti siellä.tunget sisääni toisenkin sormen samalla imaisten kritorikseni kokonaan suuhusi...aaaaaaaahhhhh....aaaaahhhhh.....tunnen kuinka maailmani räjähtää ja luulen menettäväni tajuntani.annan satojen aaltojen viedä minut mukanaan.kukaan ei ole koskaan tehnyt minulle tällaista.

huohotan hetken,mutta lopulta siirryn nuolemaan kiusoittelevasti reisien sisäpintaa siirtyen vatsalle.tartut hiuksiini ja hellästi siirrät pääni vitullesi.haistan kiimasi ja alan nuolemaan nopealla temmolla ruusunnuppuasi,joka kimaltelee nesteistäsi.pyydät minua ottamaan kaapista hieromasauvan ja siirryt konttausasentoon sängylle.on kiihottavaa katsella,kun sauva yhtyy sinuun takaa päin.lantiosi liikkuu rytmissä mukana ja alat huohottaa kokoajan lujemmin.nesteesi valuvat jo reisilläsi ja otan siitä liukastetta sormeeni.hitaasti upota etusormeni anukseesi ja alat täristä vartalosi taipuessa kaarelle.

siirymme kylpyhuoneeseen pesemään hikisenä kiiltävät vartalomme.painautuessamme toisiamme vasten lämpöisessä suihkussa huulemme kohtaavat jälleen ja sappuainen kätesi vaeltelee vartalollani.kehotat minut selälleni lattialle ja lisäät suihkuun painetta.suuntaat suihkun klitalleni.paine saa pian aikaan värisevän orgasmin.vielä sama käsittely tuolle tummalle kaunottarelle ja sen jälkeen nukkumaan.

kerron sinulle,että tämä yö oli elämäni ihanin.rakastelumme oli hellää ja kaunista.niin herkkää.katsoessani aamulla peilistä huomasin siellä maailman onnellisimmat kasvot!sinä pelastit minut=)





*helmi*

p.s.yritä seuraavaks kirjottaa vähän pidemmän jos jotain vielä kiinnostaa!!!

3

4466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *helmi*

      niin tossa just lukasin ton läpi ja havaitsin sen tekstin aika vaikeaselkoiseksi,mut yrittäkää saada selvää=)

    • Bi-lover

      Ihanaa naistenvälistä rakastelua...älä välitä kirjotusvirheistä... täällä olen unelmoinut monta vuotta naisen kosketuksesta, pehmeästä kielestä klitoriksellani ja valuvalla pillullani, pehmeistä rinnooista ja kovista nänneistä....uuh ihanaa' Kirjoittele!

      t. Kati

    • Alvis

      Olen otettu tästä aidosta novelli pitoisesta tekstistä. Hienoa että joku näkee vaivaa tuottaa 'virallista' tekstiä. Kirjemuoto suloista. Pokkari tavaraa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe