Hei, Olen vahvistanut omalta osaltani lähteväni 8.11 kyseiselle matkalle. Olen lähdössä yksin ja nainen. Onko muita sinne lähteviä tällä palstalla? Olisi kiva kuulla miten aioitte paketteja ottaa, sillä itse haluaisin käydä yhtenä päivänä Venetsiassa oma toimisesti ja kiinnostunut kuulemaan olisiko muita samalla ajatuksella lähteviä?
NaturaMedin matkalle Gardajärvelle
3
219
Vastaukset
Olen myös lähdössä gardajärven matkalle 8.11.Lähden
kaverini kanssa jolla vähän parempi tuo kielitaito(itsellä
sana huono kuvannee parhaiten omaani)silti lähden avoimin mielin.Kannattaisi lukea muiden matkakertomuksia niin huomaat etteivät pharman retkioppaiden tarjoamat retket ole edullisia kaukana siitä,mutta itsehän sen voi päättää mihin haluaa rahansa siojoittaa:Mutta aina ei kannata uskoa retkien järjestäjiäkään hehän tekevät bisnestä,siis kannattaa ottaa selvää omatoimisista retkistä niin huomaat kyllä hintaeron.että nähdään t:kari.(wiiru2)- nautinto6
totta on jos ei laadusta ja helppoudesta piittaa, puhumattakaan ihanista uusista tuttavuuksista, olin 18.10 ja pelkkää hyvää koko matka ja RETKET
- Itä-Suomi
Täältä Itä-Suomesta lähden 8.11 gardajärven maisemia ihailemaan. Toivottavasti tulee mukava reissu ja retkille meinaan osallistua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826411- 353521
- 443108
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402302Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282181- 1212097
- 1902032
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292009- 401732
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241628