myydään coton de tulear pentu

coton

Allergian takia! Kiire! Pentu on 3 kuukauden ikäinen. Hinta 1000 euroa. Vanhemmilla terveet silmät ja polvet. Pennulle on annettu madotukset ja rokotukset. Pentu on rekisteröity ja paperit, sukutaulut on. Emo oli luonteeltaan tosi kiltti ennen kun sai pennut, mutta puolusti kyllä pentuja ärhäkästi vierailta, jos luonne siis periytyy jotenkin niin tämän verran tiedän emosta. Isää en ole nähnyt. Emo on pärjännyt hyvin näyttelyssä. Pentu on luonteeltaan utelias, iloinen, seurallinen, leikkisä, ihana... Kysykää mitä haluatte tietää?

68

37555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • coton

      sanoa että pentu on uros! :)

      • pälpäti pää

        moi meillä on paikka viellä yhelle cottonille mut me haluttais tietää paljon se maksais


    • mie.

      Siis taas on joku älypää saanut huijattua allergisen ottamaan muka allergisoimattoman koiran. Onneksi coton olet viisas ja luovut koirastasi, vielä kun se on nuori eikä hirveän kiintynyt teihin, ja ennen kuin allergia vaikeutuu. Toivottavasti löydät koirallesi uuden kodin pikaisesti. Toivottavasti tästä ottaa joku opikseen, että kaikki koirarodut aiheuttavat allergiaa.

      • SUPERALLERGINEN!

        Ja minulla on KOLME cottonia, että ei se ihan noinkaan ole!!!


    • coton2

      Täällä olisi koti urokselle. Meillä on 5 vuotias coton-poika ennestään. Hinta on vaan turhan kova :(
      Mistäpäin olette?

      • mie.

        Hinta on aivan normaali hinta noin nuorelle pennulle, ja kyllähän sinun pitäisi se tietää jos sinulla on jo cottoni.


      • coton2
        mie. kirjoitti:

        Hinta on aivan normaali hinta noin nuorelle pennulle, ja kyllähän sinun pitäisi se tietää jos sinulla on jo cottoni.

        Voi kiitos sinulle mie kun valistit. En väittänytkään että hinta olisi kova cotonista mutta minulle on, budjetti vähän tiukka. Mutta toivottavasti uros saa kodin jostain :)


      • Rosa
        coton2 kirjoitti:

        Voi kiitos sinulle mie kun valistit. En väittänytkään että hinta olisi kova cotonista mutta minulle on, budjetti vähän tiukka. Mutta toivottavasti uros saa kodin jostain :)

        Hei,
        Meillä on kotona 4-vuotias Rosa coton tyttö, olemme miettineet jo pitkään toisen cotonin hankkimista.
        Olisi kiva kuulla enemmän cotoni-pojusta.
        Asumme omakotitalossa Espoossa.


      • coton
        Rosa kirjoitti:

        Hei,
        Meillä on kotona 4-vuotias Rosa coton tyttö, olemme miettineet jo pitkään toisen cotonin hankkimista.
        Olisi kiva kuulla enemmän cotoni-pojusta.
        Asumme omakotitalossa Espoossa.

        onko narttukoirasi steriloitu? Mietin vaan että sitten kun poika tulee sukukypsäksi niin sulle saattaa tulla hankaluuksia? Kemin lähellä asutaan semmoisella pienellä paikkakunnalla kuin Simo. Koira on tällähetkellä tilapäiskodissa Kemissä, koska ei voida allergian takia pitää sitä täällä. Mutta tilapäiskodissakaan sitä ei haluta omaksi juuri korkean hinnan takia. Siinä perheessä on myös kissa joten pentu on tottunut semmoisiinkin elukoihin :).


      • Coton
        coton kirjoitti:

        onko narttukoirasi steriloitu? Mietin vaan että sitten kun poika tulee sukukypsäksi niin sulle saattaa tulla hankaluuksia? Kemin lähellä asutaan semmoisella pienellä paikkakunnalla kuin Simo. Koira on tällähetkellä tilapäiskodissa Kemissä, koska ei voida allergian takia pitää sitä täällä. Mutta tilapäiskodissakaan sitä ei haluta omaksi juuri korkean hinnan takia. Siinä perheessä on myös kissa joten pentu on tottunut semmoisiinkin elukoihin :).

        Olemme puhuneet, että jos uros, niin sterilisaatio pojalle. Asutte kyllä aika kaukana näin Espoosta nähden. Tyttäreni löysi tänään Apulan sivuilta Cotoni sekoituksen Helsingistä, jota olemme tänään menossa katsomaan. Jos tästä seropista ei tule meille uutta perheenjäsentä, olemme edelleen kiinnostuneita pojastasi. Rosa on kyllä muotovalio, mutta näyttelytoiminta ei ole meidän juttumme, joten toisen koirulaisen ei tarvitse olla mitään valioainesta, pelkkä sohvachampioni riittää. Edellyttääkö kasvattaja näyttelytoimintaa?


      • Näyttely
        Coton kirjoitti:

        Olemme puhuneet, että jos uros, niin sterilisaatio pojalle. Asutte kyllä aika kaukana näin Espoosta nähden. Tyttäreni löysi tänään Apulan sivuilta Cotoni sekoituksen Helsingistä, jota olemme tänään menossa katsomaan. Jos tästä seropista ei tule meille uutta perheenjäsentä, olemme edelleen kiinnostuneita pojastasi. Rosa on kyllä muotovalio, mutta näyttelytoiminta ei ole meidän juttumme, joten toisen koirulaisen ei tarvitse olla mitään valioainesta, pelkkä sohvachampioni riittää. Edellyttääkö kasvattaja näyttelytoimintaa?

        teidän juttunne? Miten ihmeessä koira on muotovalio?? Eihän se soffalla valioksi itellen tule! Ensin olette kiinnostuneita puhtaasta ja yllättäen löytyikin sekoitus - päättäkää jo!


      • coton
        Näyttely kirjoitti:

        teidän juttunne? Miten ihmeessä koira on muotovalio?? Eihän se soffalla valioksi itellen tule! Ensin olette kiinnostuneita puhtaasta ja yllättäen löytyikin sekoitus - päättäkää jo!

        Meille koira on perheenjäsen ja rotuna coton on maailman ihanin; luonteensa, kokonsa, turkkinsa, voisin jatkaa listaa vaikka kuinka pitkälle, mutta se ei ole pointti. Näyttelyissä käytiin, koska kasvattaja sitä toivoi, mutta niin kuin sanoin Rosa ei siitä pitänyt, eikä myöskään me, kun Rosasta tuli muotovalio, lopetettiin siihen.
        Valittiin sekoitus, joka oli kuin coton, vaikka ei puhdas. Laitan tähän alle osoitteen, johon myös sinun kannattaa laittaa ilmoituksesi. Seropin omistaja sanoi, että soittoja tuli aivan mielettömästi.
        Toivottavasti cotonisi saa hyvän kodin.
        Hyvää kesän jatkoa

        http://www.lemmikkipalstat.net/apula/


      • Minä...
        coton kirjoitti:

        Meille koira on perheenjäsen ja rotuna coton on maailman ihanin; luonteensa, kokonsa, turkkinsa, voisin jatkaa listaa vaikka kuinka pitkälle, mutta se ei ole pointti. Näyttelyissä käytiin, koska kasvattaja sitä toivoi, mutta niin kuin sanoin Rosa ei siitä pitänyt, eikä myöskään me, kun Rosasta tuli muotovalio, lopetettiin siihen.
        Valittiin sekoitus, joka oli kuin coton, vaikka ei puhdas. Laitan tähän alle osoitteen, johon myös sinun kannattaa laittaa ilmoituksesi. Seropin omistaja sanoi, että soittoja tuli aivan mielettömästi.
        Toivottavasti cotonisi saa hyvän kodin.
        Hyvää kesän jatkoa

        http://www.lemmikkipalstat.net/apula/

        Minkä niminen se ihminen ol,i jolta tämän sekoituksen ostitte/ostatte? Onko nimi Lea?


      • Coton
        Minä... kirjoitti:

        Minkä niminen se ihminen ol,i jolta tämän sekoituksen ostitte/ostatte? Onko nimi Lea?

        Ei, onko tämä Lea jotenkin tunnettu?


      • Minä
        Coton kirjoitti:

        Ei, onko tämä Lea jotenkin tunnettu?

        No tunnettu on erittäin negatiivisessa mielessä. Lemmikkipalstoilla on hänestä keskustelut useasti. Hän myy jatkuvasti (viikossa saattaa tulla ilmoitus 5-6 eri koirasta) paperittomia "rotukoiria" sekä sekarotuisia, rotuina mm. kääpiövillakoira, chihuahua, cotton, tiibetinspanieli jne. ja näiden sekoituksia. Hänelle on kennelliitto laittanut rekisteröintikiellon (eli ei saa mitään puddasrotuisia rekisteröityä) koska hänen kasvatushommansa on jokseenkin epämääräistä ja arveluttavaa. Teettää nartuilla pennut joka juoksusta jne.

        Että toivon ettei kukaan häneltä koiraa ostaisi mutta ikävä kyllä tietämättömät ihmiset ostavat häneltä pentuja ja näin rahoittavat pentutehtailua. Hänen kasvattamat koirat maksavat 250-500 euroa. Älkää ostako häneltä koiraa, kukaan niin saadaan loppumaan hänen toimintansa!


      • coton
        Minä kirjoitti:

        No tunnettu on erittäin negatiivisessa mielessä. Lemmikkipalstoilla on hänestä keskustelut useasti. Hän myy jatkuvasti (viikossa saattaa tulla ilmoitus 5-6 eri koirasta) paperittomia "rotukoiria" sekä sekarotuisia, rotuina mm. kääpiövillakoira, chihuahua, cotton, tiibetinspanieli jne. ja näiden sekoituksia. Hänelle on kennelliitto laittanut rekisteröintikiellon (eli ei saa mitään puddasrotuisia rekisteröityä) koska hänen kasvatushommansa on jokseenkin epämääräistä ja arveluttavaa. Teettää nartuilla pennut joka juoksusta jne.

        Että toivon ettei kukaan häneltä koiraa ostaisi mutta ikävä kyllä tietämättömät ihmiset ostavat häneltä pentuja ja näin rahoittavat pentutehtailua. Hänen kasvattamat koirat maksavat 250-500 euroa. Älkää ostako häneltä koiraa, kukaan niin saadaan loppumaan hänen toimintansa!

        Kiitos varoituksesta, välitän tämän mahdollisimman monelle eteenpäin. Laitetaan sanoma kiertämään. Oliko tämä Lea helsinkiläinen?


      • Minä
        coton kirjoitti:

        Kiitos varoituksesta, välitän tämän mahdollisimman monelle eteenpäin. Laitetaan sanoma kiertämään. Oliko tämä Lea helsinkiläinen?

        Lea ei olwe ihan helsingistä vaan taisi olla vantaalta. Hänellä on kotonaan iso liuta koiria joita hän yhdistelee ja myy hyvällä voitolla...

        Sana kiertämään jotta hänen toimintansa saataisiin loppumaan!


      • Pippa
        Minä kirjoitti:

        Lea ei olwe ihan helsingistä vaan taisi olla vantaalta. Hänellä on kotonaan iso liuta koiria joita hän yhdistelee ja myy hyvällä voitolla...

        Sana kiertämään jotta hänen toimintansa saataisiin loppumaan!

        Olen seuraillut yhden Lean ilmoittelua yli vuoden Apulan-sivuilla. Ilmoitti asuinpaikakseen viime kesänä Lahden seudun. Jatkuvasti on ollut Lealla ilmoituksia sekoituspennuista ja puhtaista paperittomista Apulan-sivuilla ja paikallisissa sanomalehdissä. Jouduinpa tekemisiin henkilön kanssa tietämättömyyttäni viime kesänä, eikä oikein hyvin käynyt!


      • Vili
        coton kirjoitti:

        Kiitos varoituksesta, välitän tämän mahdollisimman monelle eteenpäin. Laitetaan sanoma kiertämään. Oliko tämä Lea helsinkiläinen?

        Lea, joka ilmoittelee Apulan-sivuilla sekoituspentuja ja puhtaita paperittomia, sanoi asuvansa ainakin viime keväänä Lahden seudulla. Ilmoitti tässä lopettavansa koirahommat työntakia, kun oli myynnissä aikuisia koiria, mutta sen jälkeen on ilmoitellut taas pentuja.


      • Minä
        Pippa kirjoitti:

        Olen seuraillut yhden Lean ilmoittelua yli vuoden Apulan-sivuilla. Ilmoitti asuinpaikakseen viime kesänä Lahden seudun. Jatkuvasti on ollut Lealla ilmoituksia sekoituspennuista ja puhtaista paperittomista Apulan-sivuilla ja paikallisissa sanomalehdissä. Jouduinpa tekemisiin henkilön kanssa tietämättömyyttäni viime kesänä, eikä oikein hyvin käynyt!

        Taitaapi olla, juuri apulassa hänellä on ilmoituksia jatkuvasti. Ja voi olla että asuu lahden seudulla, itse olen kuullut että asuisi helsingin kupeessa mutta tiedä sitä sitten. Takuulla sama tyyppi kuitenkin.

        toivottavasti "opit" jotakin siitä kun hänen kanssaan olit tekemisissä. Ikävää että juuri aloittelevia (ekaa koiraa hankkivia) on hänen niin helppo sumuttaa ja kusettaa. Tunnern/tiedän muutamia jotka ova häneltä penun ostaneet, kenelläkään ei ole loppupeleissä positiivista sanottavaa hänen kasvatuksestaan.


      • vaatimukset
        Coton kirjoitti:

        Olemme puhuneet, että jos uros, niin sterilisaatio pojalle. Asutte kyllä aika kaukana näin Espoosta nähden. Tyttäreni löysi tänään Apulan sivuilta Cotoni sekoituksen Helsingistä, jota olemme tänään menossa katsomaan. Jos tästä seropista ei tule meille uutta perheenjäsentä, olemme edelleen kiinnostuneita pojastasi. Rosa on kyllä muotovalio, mutta näyttelytoiminta ei ole meidän juttumme, joten toisen koirulaisen ei tarvitse olla mitään valioainesta, pelkkä sohvachampioni riittää. Edellyttääkö kasvattaja näyttelytoimintaa?

        niillä ei ole mitään lainvoimaa. kasvattaja voi vaatia tai edellyttää mitä lystää ja joku osaamaton kasvattaja voi vaatia moisia kauppakirjaankin. niiden merkitys on kuitenkin täysi nolla, joten kasvattajalle voi näyttää vaikka persettä (anteeksi tuhma sana). kyrsii vaan kun niin moni urpo luulee noita oikeiksi sopimuksen ehdoiksi.


      • sivullinen....
        Näyttely kirjoitti:

        teidän juttunne? Miten ihmeessä koira on muotovalio?? Eihän se soffalla valioksi itellen tule! Ensin olette kiinnostuneita puhtaasta ja yllättäen löytyikin sekoitus - päättäkää jo!

        Koira voi valioitua muutamalla näyttelyllä. Ei minunkaan juttuni noi näyttelyt ole, mutta en näe mitään syytä, miksi en sitä viimeistäkin sertiä hakisi, kun kasvattaja toivoo. Kunhan se ikä tulee. Ei siihen paljon tarvita. Onhan ne ihan kivoja päiviä, koirakin tykkää. MUtta paljon parempaakin tekemistä kyllä keksitään kuin joissain näyttelyissä koko päivän tuhraaminen.


    • coton

      Pentu löysi hyvän kodin ja pääsi bichon frise pojan kaveriksi.

      • cottonia harkitseva

        Kiva kun koira sai uuden kodin. Nyt kuitenkin kiinnostaisi tietää, että millaisia allergiaoireita noin lyhyessä ajassa ilmaantui? Silmien kutinaa, ihottumaa, hengenahdistusta? Oliko aikaisemmin ollut jotain allergiataipumusta?
        Kysyn koska perheeseemme harkitaan koiraa ja yhdellä on tullut kissasta oireita.


      • haluaacottonin.
        cottonia harkitseva kirjoitti:

        Kiva kun koira sai uuden kodin. Nyt kuitenkin kiinnostaisi tietää, että millaisia allergiaoireita noin lyhyessä ajassa ilmaantui? Silmien kutinaa, ihottumaa, hengenahdistusta? Oliko aikaisemmin ollut jotain allergiataipumusta?
        Kysyn koska perheeseemme harkitaan koiraa ja yhdellä on tullut kissasta oireita.

        Niin millaista allergiaa tuli?
        Oliko henkilöllä valmiiksi jo paha allergia?
        Meinataan otaa cottoni mutta en oikein tiedä kannattaako kun isä on allerginen, niitten cottoneittenhan pitäisi olla melkein allergiaaa aiheuttamattomia..?


    • jasmina^__^

      heissan
      missä päin pentu asustaa???
      olisin kiinnostunut...

    • koira hullu

      tahtoisin koiran mutta onko tuo koira jo liian vanha kouluttamiseen ja oppimaan säännöt esim. onko jo sisäsiisti? jos coton de tulear on allergia koira niin voittehan te pitää sen. kun siitä ei lähde allergiaa!!!!!!!!

    • emma

      eikös coton de tulear ole sellainen että sille ei voi olla allerginen ainakin mun serkulla on koira allerkia ja sillä on coton de tulear eika se säaa mitään kohtauksia:)

      • ...

        Ei ole olemassa allergisoimatonta koirarotua. Ihmiset ovat allergisia eri asioille koirassa, toinen on hilseelle ja toinen kuolalle jne


    • smallpop

      Vieläkö pentu ilman kotia?

      • sisälukutaito

        oli viesti että pentu sai jo kodin, ja nimenomaan ollessaan vielä pentu, nythän ko. hauva onkin jo useamman vuoden ikäinen...


    • .g..g

      jos haluumme ostaa sen niin miten????

      • Nallecoton

        turha tuossa enää kysellä, pentu on nyt myyty ja saanut vielä hyvän kodinkin lähes samanlaisen koiran luota! Ei se enää uutta kotia tai muita hämmennyksiä tarvitse, myyty mikä myyty. Olisit ollut ajoissa liikkeellä, .g..g


    • mintzu_

      olisin kiinnostunut mutta voisiko erissä maksaa koirasta vai pitääkö olla koko summa heti?aivan ihania koiria tässä rodussa,nii suloisia...

      • Einar K

        Ikävä tuottaa pettymys. Mutta jos pentua yritetty kaupata 3kk iässä kiireellisesti uuteen kotiin allergian takia, niin nyt sen ollessa jo kuusi vuotias, se on mitä todennäköisemmin jo ehtinyt mennä kaupaksi.


      • hihitys
        Einar K kirjoitti:

        Ikävä tuottaa pettymys. Mutta jos pentua yritetty kaupata 3kk iässä kiireellisesti uuteen kotiin allergian takia, niin nyt sen ollessa jo kuusi vuotias, se on mitä todennäköisemmin jo ehtinyt mennä kaupaksi.

        Cotonin omistajana takerruin tähän ketjuun ja sen kehitykseen...ja parhaat naurut sain taas päivääni viimeisistä viesteistä. Ihanaa kun vielä kuuden vuoden kuluttua halutaan ostaa samaa pentua...kiireellisesti.


    • Hannu Pajunen

      asutaan ähtärissä ja ollan kinnostuneita cotton de tulearista. onko pentuja vielä saatavana. Jos on niin missä pentujen koti on? odotamme vastaukset tähän osoitteeseen [email protected]

      • dsadsadsa

        6 vuotta vanha viesti, että tuskinpa vaan ;P ihanaa kun ihmiset ei koskaan kiinnitä huomiota päivämääriin viesteissä


    • irma.alanne@suursaim

      missäpäin Suomea pentu on? Mitkä ovat vanhemmat, mistä kennelistä? Koira ei tulisi näyttelykoiraksi vaan seuraksi perheeseen, jossa 15 ja 9 vuotiaat tytöt ja armeijaan lähtevä poika. Kerrostalo, pienessä kaupungissa. Kesällä voisi vierailla maalla mökillä. Tuttavalla on parivuotias samanrotuinen koira.

    • halutaan koiranpentu

      Onko pentu vielä myytävänä?

      • kikkaaa

        Minä ostan pliiis soita minulle. 040-556 732/kirsi
        Tai mailaa [email protected] soita tai mailaa pliiiiis


      • kaappias a.mukunen
        kikkaaa kirjoitti:

        Minä ostan pliiis soita minulle. 040-556 732/kirsi
        Tai mailaa [email protected] soita tai mailaa pliiiiis

        Nyt on kyllä niin paljon kiinnostusta että pannaas huutokauppa pystöön...
        Eli jatkossa huudot tämän viestin alle ja eniten tarjonnut voittaa


    • Kumäentajuu

      Mä haluaisin ostaa sen pennun, mut jos se nykyään näyttää aikuiselta koiralta, niin saako siitä alennusta? Se on kuitenkin jo 7v koira, mut mä voin joustaa, paitsi et kyl sil maitohampaat pitäis viel olla niin ja saisko sen narttuna, vaikka ensin myytiinkin uroksena??

      • vastaa yht.tied

        ap älä välitä noista. mä haluaisin ostaa sen pennun jos voisi maksaa vähittäimaksulla ja siihen pieni korko jooooookos


      • alkup.
        vastaa yht.tied kirjoitti:

        ap älä välitä noista. mä haluaisin ostaa sen pennun jos voisi maksaa vähittäimaksulla ja siihen pieni korko jooooookos

        En välitä ja olen pahoillani, mutta pentu myytiin jo 7 vuotta sitten. Vähän olet myöhässä, mut kiitos mielenkiinnostasi :)


    • hatersgonNnahate

      NYT IHMISET! KOIRA ON _MYYTY_ MONTA VUOTTA SITTEN KUTEN AIKAISEMMIN ILMOITETTIIN, JOS LUKISITTE VIESTIT LÄPI TIETÄISITTE

    • tahtoo koiran

      Minä tarjoan hyvän ja luotettavan kodin korallesi. Toivon yhteyden ottoasi.
      [email protected]

    • nopea kauppa

      olen kokenut koirakoulutaja ja haluan ostaa koirasi.
      SOITA: 041-467 284

    • Pentu mulle

      Mä haluan ostaa sun pennun. Olen valmis maksamaan siitä vaikka vähän yli tonnin. Sopiiko, jos nähdään nyt viikonloopuna?

    • eiiivitt

      Ei oo totta on niin ärsyttävää lukea tätä keskustelua, ku jokainen haluaa ostaa ton koiran, vaikka se on myyty aikaa sitte -.- Alko ärsyttää jo toisen kyseliän kohdalla!!!!!!!!!!!!!!1

    • minun cotton

      "Alko ärsyttää jo toisen kyseliän kohdalla!!!!!!!!!!!!!!" huoh ei tässä ole mitäää tekemistä alkon kanssa. Selvin päin olaan koiraa ostamassa. Toivottavasti onni suosii minua ja saan ap.n koiran ostettua

    • vierailia2

      Hei!

      Olisimme kiinostunut koirastanne, onko pentu uros vai narttu? Ja saako hintaa vähän halvemmalle? Ja vielä yksi kysymys, missä päin asutte?


      Kiitos

      • vierailia2

        Hei taas!

        Unohdin vähän kertoa itsestäni...Olen yksin huoltaja äiti ja minulla asuu tällä hetkellä neljä lasta kotona. Jasmin, minun nuorin lapsi (11.v) on aina halunnut koiran ja nyt on se aika vihdoin! Perhe olisi täydellinen jos pieni poika voisi tulla tänne, Tarjoamme todella hyvän ja rakastavan kodin. Asumme espoossa entä te? Ja yksi pieni asia saako sitä hintaa mitenkään vähän pienemmälle? :D

        Kiitos!


    • Koira hullu

      Onko koira viellä vapaana?????

      • Jos on niin

        älä myy tolle, mää tarjoon paremman hinnan!!!!


    • Hehee ;D

      Hyvänen aika :D Koira myyty jo 10 vuotta sitten ja vielä halutaan ostaa :D Se onjo myyty :)

    • erittäintarkka

      Hei! Täällä olisi hyvä koti cotonille toisen cotonin seuraksi. Sanoit, että hänellä on jo kaikki rokotukset, mutta eikös tehoste anneta vastaa 4kk iässä joten sitä ei varmaankaan ole vielä annettu? Tähän vosit kirjoittaa selvennyksen, vaikka se ei olekaan mikään kynnyskysymys :). Hinnastakin voitaisiin neuvotella, olsin valmis maksamaan vaikkapa 1200e jos paperit ovat kunnossa.

      • Eniten_tarjoavalle

        Eipäs kiirehditä. Mää tarjoon 1400 jos asiat on niin kunnossa kuin aloittaja kehuu.


    • ljfsjfsljfsljfslj

      Koira voi olla jo edesmennyt ja sitä vaan edelleen halutaan ostaa...heh heh...koittakaas nyt jo rauhoittua...koira meni jo johonkin...

    • liibalaaba123123

      Aloitus ei olekaan kuin vuodelta 2004... :'D

      Vähän voisi edes perehtyä siihen aloitukseen mihin vastaa.

    • alle

      cotton de tulear puhas rotuinen koira ei tuota allergioita kenellekkään...kuten muut koira rodut tuottaa...mulla ystäviä jotka on allergisia kaikille muille koirille mutta ei yhellekkään puhdasrotuselle gotton de tulearille...sitä pitää hoitaa hyvin eikä lähe karvaa muuten kuin leikkaamalla tai kampaamalla.iloinen kaveri täytyy pestä joskus useammin.jos on kura aika.ja kannattaa pestä koira shampolla jossa on hoitoaine seassa ja kuivata pyyhkeellä ja ja hiusten kuivaajalla ja kammata sen jälkeen

    • Irmukka

      Onko pentu vielä kaupan? Meillä on ollut Cottonin hankinta mielessä jo hyvän tovin. Koira saisi hyvän kodin 5-henkiseltä perheeltämme. Meillä on ennestään kaksi sekarotuista pikkukoirulia. Voimmeko tulla hakemaan koiran heti joulun jälkeen? Maksamme heti sen 1000 euroa ja saat vielä kaupanpäälle Lidlin vähän käytetyn lehtipuhaltimen.

      t. Irma
      [email protected]

      • cotons

        No voi pahus! Just viime viikolla sai uuden omistajan. Jos olisin tiennyt että olet halukas maksamaan pyydetyn summan ja vielä lehtipuhaltimen sen päälle, olisit ilman muuta voittanut tän tarjouskilpailun.

        Mutta nyt se on tämän osalta voi-voi ja toivottelen parempaa onnea ensi kerralla.


    • Anonyymi

      Onko pentu vielä myynnissä. Missä päin on. olisin kiinnostunut asiasta. perheeseen kuuluu 2 lasta. Asumme omakotitalossa. haemme seurakoiraa.

      • Anonyymi

        Ei teille ainakaan mitään elävää, jos ei osaa silmiään käyttää sen verran että aloitus on tehty 1 6 v u o t t a sitten.


    • Anonyymi

      Allergian saa hoidettua. Koira on varmasti jo löytänyt kodin. Toivon cottonia itselleni, mutta varoja on vähän. En pystyisi 1000 maksamaan. Mikäli joku haluaa luopua cottonistaan olisin iloinen.

    • Anonyymi

      Minulla 7v cotton narttu ja ole ajatellut sille kaveria,onko tämä narttu vai uros pentu,onko sisäsiisteys aloitettu,olen 58v eläkeläinen jos osamaksu onnistuu.laitatko puh numeron kiitos

    • Anonyymi

      Joko meni? Ostan tän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe