Mac tietokoneita on pidetty ja ylistetty musiikin tekijöiden piireissä ja niiden toimivuutta ja ylivertaisuutta PC tietokoneisiin nähden....
Eivät ne Mac tietokoneet ole kuitenkaan sen varmempia, kuin Pc tietokoneet, hinnaltaan vaan moninkertaisesti kalliimpia, kuin teknisiltä ominaisuuksiltaan vastaavat tai tehokkaammat Pc:t
Hopeinen omena keskustelufoorumilla mm.
"Olen nyt muutaman illan puuhannut Pro tools 9 / Mountain Lion -combolla ja tuntuisi toimivan. En voi mitään täydellistä analyysiä vielä heittää mutta so far good.
Tuo aiemmassa viestissäni mainittu installointi-ongelma on kierrettävissä. 9.05 -installerin saa auki kun ensin avaa Asentajan ja sen sisällä installerin. 9.06 -installer toimii välillä ja välillä ei ( poistaa Pro toolsin ja ilmoittaa asennuksen epäonnistuneen ) mutta sain kuitenkin pariin koneeseen asennettua."
Siis mitä, mac tietokoneen käyttöjärjestelmä poistaa itsekseen musasoftan ja ilmoittaa asennuksen epäonnistuneen, todella epävarma mac.
Pc:llä olen musaohjemia pyöritellyt ja asentanut ja hyvin on ohjemat toimineet, ei ole tietokone niitä itsekseen poistellut koskaan.
Seuraava tehokkaampi tietokone on kyllä PC.
Toisaalta eihän mikään tietokone ole täydellisen varma, vaan jokainen tietokone voi kaatua ja mennä rikki oli sitten PC tai MAC.
Jaa, et MAC varmatoiminen ????
PC tietokone..
1
179
Vastaukset 1
Mac on vain Applen PC merkki. Ei sen kummempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va651832Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661199- 139982
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu16881- 82655
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63642- 41628
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa99611- 45538
- 56529