En osaa tutustua ihmisiin. Olen 19 v. tyttö ja haluaisin uusia ystäviä. Tällä hetkellä minulla on vain yksi ystävä jos häntä nyt ystäväksi voi sanoa. Onko neuvoja, miten saan ystäviä? Minulle voi mailata!
Miten saa ystäviä?
9
1589
Vastaukset
- Matias
Mistä oot ?
- enttu
juu elikkäs mulla on aika samanlainen ongelma...oon muuttanu paikasta toiseen ja kaverit jää..olis kiva mailailla tai jotain...oon 18 vuotias luotettava ja hausca...
- Siru
Moi!
Et todellakaan ole ainoa yksinäinen. Mulla sama ongelma paitsi ystävät puuttuu kokonaan. Muutin paikkakuntaa yläasteella ja sillonhan kaikki on jo "porukoitunu". Sain kyllä kavereita mutta yläasteen jälkeen kaverit kaikkosi jonnekin.
Olen jo pitemmän aikaa seurustellut poikaystäväni kanssa ja saman katon allakin ollaan asuttu jo 1,5 vuotta. Nyt poikakamu lähti inttiin ja kaveripula on huutava.
Olen iloinen ja avoin mutta kavereita ei vaan näy ei kuulu. Asun etelä-savossa. - -e-
En osaa tutustua ihmisiin. En edes käy ulkona kuin kaverin kanssa joskus. Pitää kai alkaa käydä baareissa, vaikka en edes juo :/
- Kaveri
oottepa varmaan tosi hauskaa porukkaa jos ette saa ystäviä, edes baareista.
tosin baareista on aivan turha edes kunnon frendejä hakeakaan. mut jos haluutte jotain puoltuttuja ryyppykavereita niin ruvetkaa vaan
baareissa tarjoamaan jengille juotavaa niin sit teil kyl kavereita löytyy pilvin pimein.
ja jos haluaa muuallakin tutustua ihmisiin, niin olkaa rohkeita. tehkää itsestänne hauskoja.
olkaa avoimia! - Fifi
Asun Turussa. Minulle voi mailata osoitteeseen: [email protected]
- Soulmate
Niinpä nii... on helppoo mennä alottamaan se keskustelu, mut jos se vaikka äkkiä tyrehtyykin, ni sit ollaan ongelmissa. Ja ei oo helppoo yrittää olla jotain muuta ku ujo ittensä, eikä kai kuuluiskaan mutta ku serkutkin on melkeen kaikki jotain teatteri-alan komedia-ihmisiä. Eikös ihmiset pidä hiljasempia kamalan tylsinä?
Nii että täytyykö itestään ottaa jotain sellasta irti minkä olemassa olosta ei edes tiedä (kovasti puliseva hauskuuttaja) vai vaan olla tällaanen hiljasemman puoleinen? :) siinäpäs kysymystä.- kaverikas
Paha mennä sanomaan mitään suuntaan jos toiseen, koska minulla on aina ollut runsaasti kavereita.
en pysty edes tajuamaan, miten jollain ei ole ystäviä :o
mutta anywei, jos ei ole kavereita niin kannattaisi tutustua minun kaltaisiin ihmisiin :)
- asdfghj
Ei hyviä ystäviä ole hirveästi olemassakaan.
Osa on selän takana paskaa puhuvia ja toiset taas vain ihan muuten vain paskapäitä. Hillitse kuitenkin ittes, vaikka tekis mieli lyödä turpaan, sillä niin et ainakaan saa "kavereita".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",265159Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012341- 1382062
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531915Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171740"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551296Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1341011Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää59910Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.310867Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa140695