Ylläksen mökissä

Antsa

Menin takaisin saunaan, ja asetuin lauteitten lyhyelle sivulle löylymieheksi kiukaan vierelle. Tytöt tulivat perässä ja istuivat rennosti nojaten viereiselle lauteitten osalle.
- Heitäpä löylyä! Saana sanoi loiskauttaen kädellään sangosta vettä kiukaalle. Tein työtä käskyn mukaan ja kiuas poksautti kuumat höyryt kidastaan, jolloin molemmat tytöt nostivat kätensä korviensa suojaksi. Kuumuus tasoittui hitaasti ja voimme nostaa jälleen päät pystyyn.
- Oho, olipa siellä potkua! Sanoin pyyhkien hikeä silmistäni nähdäkseni paremmin edessäni olevaa suloista näkyä: kaksi nuorta neitoa saunomassa kanssani, kosteudesta kiiltävät vartalot ja kuumuudesta punoittavat hehkuvat posket edessäni kuin tarjottimella. Lähempänä oleva Saana nosti molemmat jalkansa lauteen reunalle, jolloin silmiini avautui suora näkyvyys hänen haaroihinsa, jossa edellisen temmellyksen jäljiltä rentoutuneet häpyhuulet avautuivat punoittavina ja turvonneina. Heitin uutta vettä kiukaalle saadakseni itseni ja kovettuvan penikseni rauhoittumaan. Salla syöksyi ensin pesuhuoneeseen ja Saana seurasi perässä kiljahtaen mennessään:
- Sinähän hullu löylyn heittäjä olet, poltat meidät ja itsesi.
Jäin yksikseni hetkeksi löylyyn valutellen päälleni viilentävää vettä. Ennen kuin lähdin tyttöjen erään halusin varmistua, että kaluni roikkui suht’ normaalisti alaspäin.

Istuin olutta maistellen takkahuoneen sohvalla, kun tytöt kuivattelivat tukkaansa ja pukeutuivat tuvassa.
Itse olin Laittanut boxerit jalkaan peittääkseni hieman pystyyn pyrkivää miehuuttani.
- Pääsit sentään hengissä saunasta, tuumasi Saana tukkansa edelleen kuivaten seisahtuen eteeni. Salla tuli perässä virvokepulloineen ja istahti viereeni sohvalle.
- Kohta saadaan ruokaa, sanoi Salla painautuen minua vasten, mutta ensin voitais’ jatkaa mihin ennen saunaa jäätiin.
Eikä minulla ollut vastaan sanomista.
- Varmaan luulet, että me ollaan ihan lesboja, kun olemme näin likkaporukalla reissussa ja vietetään aikaa yhdessä. Mutta on mulla ihan oma poikakaverikin kotiseudulla. Sallallakin oli, mutta se lähti omille teilleen.
- Me vietetään silloin tällöin sellaisia IT-sessioita. Meillä on tyttöloma tälläkertaa.
- IT-sessioita, mitä ne on? Tuskin liittyvät tietokonemaailmaan? Kysäisin väliin.
- Ne on sellaisia itsetyydytystuokioita, joita pidetään kahdestaan. Luetaan alan juttuja, katsellaan videoita, hyväillään itseämme ja autetaan toisiamme sormin, kielellä ja sauvoilla. Sellaista tyttöenergiaa!!
- Niin ja me aateltiin jo alkuviikolla, kun seurattiin sua Kaivohuoneella iltaisin, että oispahan namupala kaveri viettää iltaa porukalla täällä mökissä.
- Ja sitten kun me nähtiin sut siellä rinteellä, niin aateltiin järjestää pieni kaatuminen, että pääsisit auttamaan. Mutta se meni hieman liiankin lennokkaasti ja luulin jo että sattui ihan oikeesti. Tytöt kertoivat vuoronperään.
- Kyllä mä ensin luulin, että te ette pojista piittaa kun näin teidät siellä pöydässä jatkuvasti vain kahdestaan. Tämän päiväisen seikkailun jälkeen luuloni on jo haihtunut ja tietoa tullut tilalle. Vastasin tyttöjen kertomukseen.

Saana istui hajareisin syliini ja pyöritti lantiotaan minua vasten. Samalla suutelin Sallan kanssa. Molemmilla oli samanlainen vaaleansininen, ohut oloasu. Sain vaivatta ujutettua käteni tyttöjeni pakaroille. Vasen käteni Sallan kiinteällä pikkupakaralla ja oikea käteni Saanan muodokkaalla ja naisellisella herkkupepulla. Henkäilin ja huokailin Saanan liikkuessa päälläni. Pian hän kuitenkin nousi. Hieman pettyneenä purin huultani ja katselin mitä seuraavaksi. Salla tavoitti alushousujeni alla seisovan penikseni. Pyyhe hartioilla kahden notkean syöjättären kera. Molempien siniset silmät katselivat vartaloani. Taitaa olla koettelemusten ilta.
Salla hieroi ja helli penistäni hetken alushousujen päältä ja sitten hän veti ne lanteiltani. Nostin itseäni ja kaluni vapautui housujen kahleista. Hitaasti Salla upotti ihanien huuliensa väliin elimeni ja katselin kihottuen kuinka kädet vaelteli reisilläni. Laskin kättäni alemmas hänen lantiollaan ja kohta tunsin sormillani kuuman ja kostean paljaan pillun. Silittelin sitä ja koskettelin kaikkialta. En malttanut olla upottamatta yhtä sormeani sisään, sitten upposi toinenkin. Salla huokaili imiessään samalla elintäni ja pian hän alkoi pyörittää villisti lantiotaan sormiani vasten. Laskin peukaloni klitorikselle ja aloin hyväillä tuota taikanappia hellästi. Salla huokaili ja voihki ja samassa, kun hän lopetti penikseni hyväilyn, Saana lähes hyökkäsi seisovan penikseni kimppuun. Se upposi jälleen naisen suuhun ja alkoi pian jo sykkiä Saanan käsittelyssä ja ruiskin ensimmäisen spermalastin syvälle Saanan suuhun. Hän vielä nuoli penikseni ja puhdisti sen hyvin.
Hengitin kiivaasti ja vedin molemmat tytöt kainaloihini. Eläissäni en ollut moista käsittelyä saanut.

Hitaasti hyväilemällä alavatsaani, kiveksiäni ja penistäni Saana sai sen taas taistelukuntoon. Hän nosti ohuen paitansa päänsä ylitse ja notkea vartalo keinahteli edessäni. Katselin silmät kiiluen kuinka tyttö liikutteli itseään kuin tanssiakseen minulle, sitten hän tuli luokseni lantiota keinutellen laskien samalla housunsa nilkkoihin potkaisten ne lattialle.
Saana levitti hieman jalkojani, ja suuteli minua kiihkeästi suulle ja minä autoin kädelläni penikseni oikealle kohtaa. Tunsin kättäni vasten Saanan hennon karvan peittämän pillun ja hyväilin sitä hetken aikaa. Lopetettuani Saana alkoi laskea itseään sauvani päälle. Hitaasti se upposi tytön ahtauteen ja minä huohotin, kun ihana tunne levisi vartalooni Saanan alkaessa ratsastaa ensin hitaasti ja nautinnollisesti seipääni varassa. Hän taivutti niskaansa taakse ja hieroi pystyjä rintojaan. Kumarruin eteenpäin ja imaisin kauniin nännin suuhuni.
Maistelin Saanan ihoa ja suutelin häntä kaulalle. Hän huokaili ja alkoi nopeuttaa lantionsa liikkeitä. Käsi hakeutui alaspäin ja pysähtyi klitorikselle. Tyttö pyöritti lantiotaan jo suhteellisen kiivaasti ja minä ohjasin häntä parhaan taitoni mukaan pitämällä käsiäni hänen lantiollaan. Nojasin vain selkänojan tapaisena toimivaan suureen tyynyyn ja katselin kuinka Saanan rinnat heiluivat silmieni edessä. Hänen kostea ja tiukka pillunsa sykki penistäni vasten ja minä painoin suuni vasten Saanan rintoja ja nuolin ja purin niitä. Saana istui sylissäni hajareisin nojautuneena minuun, kunnes Sallakin tahtoi ratsastaa päälläni.

Saana nousi elimeni päältä ja siirtyi sivummalle. Salla alkoi tanssia edessäni hyräillen samalla. Notkea ja siro vartalo kieppui edessäni ja sai elimeni pystyyn kuin tinasotilaan. Salla tanssi ja riisui oloalunsa. Alta paljastui pystyssä törröttävät nännit ja vielä tyttömäinen vartalo. Minä laskin käteni elimelleni. Liikuttelin hitaasti esinahkaa kissamaisen Sallan tanssiessa edessäni. Katsoin alemmas ja näin vaaleaa hentoa karvaa kasvavan häpykummun, sen kätköissä olevat kiihottuneet huulet ja klitoriksen huipun.
Salla tanssi luokseni ja suuteli rintalihaksiani ja nuoli hetken penistäni, jota hän kehui kauniiksi ja ihanaksi. Sitten Salla laskeutui eteeni kontilleen lattialle. Pyöreä peppu edessäni en kestänyt enää, vaan laskeuduin polvilleni hänen taakseen ja hetken hyväiltyäni hänen pilluaan ja suudeltuaan hänen selkäänsä ja niskaansa annoin elimeni upota takaa punoittavaan pilluun. Turvonneet häpyhuulet väistyivät kaluni edestä joka tunkeutui hetki hetkeltä syvemmälle tytön uumeniin. Saatuani koko kaluni sisään siirsin käteni hänen rinnoilleen ja hieroin niitä hellästi ja olin hetken syvällä Sallassa. Pian aloin naida tyttöä parhaan taitoni mukaan, tunsin hänen rintansa kovettuneet nipukat ja hänen pakaransa litistyivät minun painuessa häntä vasten. Pian Salla kuitenkin huokaisi haluavansa tulla päälle ja vetäydyin hänestä.
Menin sohvantapaiselle selälleni ja Salla laskeutui välittömästi päälleni ohjaten itse kyrpäni pilluunsa. Katselin kuinka minun elimeni upposi punertavaan pilluun ja karvatupsu laskeutui minun tuuheita karvojani vasten. Hetken aikaa minä ja Salla olimme kuin yhtä hänen ratsastaessaan minulla ja minun liikehtiessä hänen liikkeidensä tahtiin.
Laskin käteni Sallan lantiolle ja hidastin hänen liikehdintää. Pyysin Saanan kasvojeni päälle ja pian sain Saanan pillun kieleni käsittelyyn. Saana nojasi sohvan selkämykseen kieleni liikkuessa kostean vaon päästä päähän. Salla liikutteli itseään hitaasti ja tunsin hänen tuijottavan meitä kun liike välillä pysähtyi lähes kokonaan. Salla ja Saana kumartuivat suutelemaan toisiaan elimeni ollessa syvällä Sallan pillussa ja Saanan klitoris vasten kieltäni. Olin kuin taivaassa. Aloin nuolla Saanaa nopeammin ja otin sormiakin avuksi hänen työstämiseen. Muutaman kerran liikautin lantiotani vasten Sallaa kun hän alkoi taas ratsastaa yhä nopeammin ja nopeammin. En ollut edes tiennyt että joku voi liikkua niin nopeasti ja ketterästi kalu sisällään. Tunsin vatsanpohjassani tuttua kutinaa, mutta rauhoittelin liikettä ja sain estettyä oman laukeamiseni. Kieleni hieroi Saanalle uuden orkun ja elimeni päällä ratsastava Sallakin sai omansa.

Salla tuli kainalooni ja Saana laskeutui päälleni hieroen itseään lantiotani vasten.
- Minä haluaisin, että panisit minua vielä pyllyyn! Saana kuiski korvaani samalla kun hän lantionsa liikkeellä lisäsi jännitystä minuun.
Hän laskeutui alas lattialle selälleen levittäen jalkansa auki. Näin avautuneen pillun alapuolella aukon, joka vaikutti niin tiukalta, ettei kaluni sinne mahtuisi ilman lievää väkivaltaa.
- Tule, nuole sitä ensin. Saana ojensi kätensä ja veti minut jalkojensa väliin. Laskeuduin polvilleni hänen jalkojensa väliin, kun hän levitti sormillaan pilluaan auki ja alkoi sormellaan levittää kosteutta pyllynsä aukolle. Painoin suuni hänen pimpilleen ja kostutin sen syljelläni ja valutin sitä alemmas vaossa ja painoin sormellani kosteuta varovasti tiukkaan reikään.
Salla tuli mukaan leikkiin istuutuen Saanan yläpuolelle tarjoten kaverilleen pillunsa herkut ja painautui valuttamaan kanssani lisää kosteutta Saanan aukoille. Sallalla oli kädessään avattu kortsu.
- Laitetaan tämä paikalleen. Olemme tehneet sitä joskus sauvalla, mutta nyt haluan nähdä oikean kalun uppoavan sinne, Salla kuiski vierelläni. Nousin polvilleni. Kullini seisoi lievästi kaarevana kiihottavassa tilanteessa. Salla otti sen käteensä ja alkoi rullata kumia kaluni päälle. Elimeni kiilteli kumin peittämänä Sallan käsissä. Hän otti sohvalta tyynyn ja laittoi sen Saanan pyllyn alle, jolloin sain kaluni pään suoraan kohdettaan vasten.

Sallalla oli vielä lisää apuja hommaan, hän kaatoi pienestä pullosta muutaman tipan öljyä kädelleen ja alkoi levittää sitä elimelleni ja sitten hän valutti muutaman tipan Saanan aukolle. Salla ohjasi kädellään kaluni kohti ystävänsä aukkoa ja aloin hitaasti painaa terskaa sisään tiukasta reiästä. Aukko antoi helposti periksi ja kaluni pää oli jo kokonaan Saanan pyllyssä Sallan sormien hyväillessä kaluani ja Saanan pillua.
Saana oli tarttunut päällään olevan Sallan vartalosta tiukasti kiinni nuollen yläpuolellaan keikkuvaa pimppiä huudahtaen välillä kaluni työntöjen tahtiin. Sallan sormet Saanan pillussa tuntuivat terskassani, kun se liikkui lyhyttä edestakaista liikettä anuksessa.
Tunsin laukeamiseni lähestyvän. Vedin kaluni ulos Saana kireydestä ja tempaisin kortsun pois ja aloin kädelläni nopean liikkeen, jota Salla auttoi sormillaan. Nautinnollinen siemensyöksy purkautui Saanan vatsalle ja Salla otti viimeiset tipat suuhunsa, kun hän imaisi sykkivän kullini syvälle nieluunsa. Sen jälkeen hän ohjasi kyrpäni vielä Saanan öljystä liukkaaseen pilluun, jonka kuumaa lämpöön jäin makaamaan niin uupuneena, että hetken on pystynyt edes lattialle kierähtämää, vaan makasimme kolmisin yhtenä huohottavana kasana.
Saana nuollen edelleen ystävänsä pillua, minä pehmenevä kulli hitaasti ulos valuen pillusta hänen päällään ja Salla päällimmäisenä käsi hieroen limaista kaluani Saanan pillua vasten.
Uuden peseytymisen jälkeen päästiin vihdoin syömään ja viettämään iltaa rauhallisissa merkeissä.

1

13552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puolituttu

      mahtavaa! nimet olivat hyvät, kun satun tuntemaan molemmat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe