Hei, onko jollain kokemusta Aruban puolikkaasta maratonista? Entä onko Arubassa esim. minigolfia? Mitä muuta Arubassa löytyy kivaa tekemistä? Onko vinkkejä hyvästä hotellista alueella?
Aruballa tekemistä
4
371
Vastaukset
- Inga Pengar
No hei vaan!
Eipä todellakaan ole kokemusta maratonista ko. saarella...mielestäni jos sinne asti matkustaa niin kannattaisi tehdä jotain sellaista, jota ei voi täällä pimeässä ja kylmässä Suomessa tehdä, esim. snorklailla lämpimissä ja kirkkaissa vesissä, kokeilla syvänmeren kalastusta, jeeppisafaria jne...maratonia ja minigolfia voi kyllä harrastaa ihan siellä Korsossakin... - OneHappyIsland
Aruballa ei ole kuin hyviä hotelleja. Palm Beachilla on enemmän menoa ja ravintoloita ja Eagle Beachilla taas rauhallisempaa. Kaikkia veteen liittyä aktiviteetteja Arubalta löytyy runsaasti.
- Ex Arubialainen
Ei siellä ainakaan vielä vuonna 2006 ollut maratonia. Ilmanala on aika haastava juoksemiselle, tosin jatkuva kova tuuli vähän viilentää.
Vesiaktiviteettejä tosiaan löytyy. Kaikki muu on nähty parissa päivässä. - sv Snoopy
Aruba soveltuu nimen omaan "tuuliurheiluun". Suosituinta on varjosurfaus, jonka oppii melko nopeasti, jos on lasketellut tai purjelautaillut. Scubasukellus on myös suosittua, mutta sen varsinainen mekka on Bonair. Vesiurheilun lisäksi on vähän tekemistä. Uudistuneet kotisivut www.snoopy.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882