Australiaan maaliskuussa

jits

Hei!

Lomamatkaa suunnittelen, onko Australiaan järkevää matkustaa maaliskuussa? Minnepäin olisi kivaa/hyvä mennä? Parin viikon matkasta olisi kyse. Ei mitään ihmeellistä ajatusta ole, mitä siellä tehdään. Mielellään kuitenkin olisi rantaa.

3

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohbhjklkn

Riippuu varmaan haluatteko suurkaupungin vilskeeseen vai hiljasempaan paikkaan, itä vai länsirannikolle? mitä haluatte lomalta? kaks viikkoa on kyllä tosi lyhyt aika ausseissa, ei paljon ehdi nähdä!

• Down Under

Noihin aikoihin Melbournessa aloitetaan formulakausi ja todennäköisesti päätetään aussijalkapallokausi AFL:n loppuottelulla. Niitä voisi zoomailla - etenkin jälkimmäistä.

• matkailija30

Itse olin vuosi sitten maaliskuussa kiertelemässä ausseja. Ilmojen puolesta Melbournessa rupeaa jo syksy siinä vaiheessa pikku hiljaa tuntumaan mutta päivisin kuitenkin yleensä shrotsi kelit . Jos tonne Melbourneen päätyy niin ehdottomasti kannatta vuokrata auto pariksi päiväksi ja käydä ajelemassa Great Ocean Roadia. Itse tykkäsin tosta Melbournesta paljon enemmän kun Sydneystä, siinä oli enemmän sillasta pikkukylä fiilistä.
        Etelä-rannikolla on ihan sama minne menee niin aina yleensä löytyy valvottu hiekkaranta.
        Gold Coastilla paikalliset käy rantalomalla. Vaikkakin se on kyllä aika turistirysän tuntunen ja näkönen paikka mutta maaliskuussa sielläkään ei ollut ruuhkaa.
        Cairsistä ei omaa rantaa löydy mutta muuten kaupunki ja sen lähi alueet olivat aivan mahtavia. Valliriutta ja kuranda vain muutaman mainitakseni.
        Jos haluaa nähdä useamman kuin yhden kaupungin ympäristöineen, niin liikumiseen ei kannata harkita muuta kuin lentokonetta on se vaan niin iso maa.

Ei muutakun Googlailemaan ja hyvää matkaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1379
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1269
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1066
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1048
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      775
    6. 64
      734
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      717
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      708
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      671
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      627
    Aihe