Tuntuuko tämä pahalta

fanittaja!

28

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kade mistä?

      Ilman Risto-Matti Ratiaa ja sen tuottamaan pääomaa,
      kyseinen lurtto seisoskelisi tänä päivänä ja edelleen hotelli Virun kulmilla
      ja toivoisi, että vielä kelpaisi ja löytyisi joku maksava asiakas.

      Ja kyllähän sellaisia löytyisi suomalaisista vanhemmista kännisistä "poroista".

      Tämä on miehinen mielipide.

      • Saagim loukkaa

        Anu Saagim loukkaa suomalaisia ikäihmisiä sanomalla että "Suomessa, kuten Eestissäkin, vanheneminen on sairautta ja vanhukset luokitellaan sairaaseen ihmisryhmään."

        Jumankeuta, näinhän asia ei ole.


    • t.l.

      Ei tunnu. Tuhkimotarinoita on oikeassakin elämässä. En tiedä onko hänellä, mutta jollakin lailla onni on potkaissut häntä.
      Joillakin ihmisillä onnistaa ja joillakin ei vaikka mitä tekis.

    • operaattori.

      No eipä kaipaa Ratiaa mihinkään. Tulee toimeen
      omillaan. En ole ollut hänelle kateellinen koskaan.

    • Pirre*

      Tuntuu, sympatiani on Risto-Matin puolella..ilm. on tapahtunut ns. puhallus.

      • ratsastaa

        Voi herranjestas sentää, Eiköhän aikuinen mies tiedä, mitä tekee?
        Ainakin on kova mies pyrkimään lööppeihin.


      • bessie*

        Pirre, kukahan on puhaltanut ja keneltä?

        Ratia laittoi vakain tuumin ja harkiten varojaan velkojien ulottumattomiin, Anun nimiin.
        Ei hän mikään avuton ja umpirakastunut nössö ollut sen tehdessään, korostihan hän sitä jo heti tuoreeltaan itsekin. Eikä arvostelukyvytön. Hän luotti Anuun ja tämä on osoittautunut luottamuksensa arvoiseksi. Joku toinen nainen olisi voinut loukkaantua jo siitä, kun Risto-Matti täysin tarpeettomasti selitteli liittoaan suomalaisille ja jaksoi muistaakseni mennen tullen sönköttää, että ei tässä mistään rakkaudesta tai ihastumisesta ole kysymys. Moni nainen olisi pitänyt rahat ja pistänyt ukon kävelemään.
        Sitä en tiedä, paljonko Ratia on tehnyt rahaa vuosien mittaan, mutta ihmeen nopeasti olen huomannut alennusnurkkiin ja koreihin joidenkin tuotteiden päätyneen.
        Saagim on varmasti tienannut siinä missä miehensäkin, omalla työllään ja osaamisellaan.

        Hieman "ärsyttäviä", joskin eri tavoilla, ovat mielestäni molemmat. Ilmeisesti ainakin Saagin aivan tahallaan.


    • suomalainen.

      Senverran isänmaallinen suomalainen olen,
      että suurta kateutta tunnen. Liian onnekas!

      • Suomalaiselle.
        Aloin oikein miettimään kommenttiasi ja meiän kateutta.
        Ollaanko me tosiaankin onnellisia vain silloin kun kaikki on samassa kuraojassa päät samalla tasalla.
        Eli ei se niin väliä oo miten menee kuhan ei naapurilla mene paremmin.


    • meeriamanda

      Hymähdellyt / hymyillyt olen ko. virottarelle. Tietynlainen " esillä " olo on kasvattanut tilinsä saldoa:D

      Kauneutta joko on tai ei, makuasia sekin.

      Minkäänlaista kateutta en Saagimia kohtaan tunne, enemminkin säälinsekaista myötähäpeää.

      • kaksinaismoraaliako

        Kyllä sitä "esillä" oloa on monella julkisuuden henkilöllä ja sinne pyrkivillä.

        Tunnetko myötähäpeää, kun katselet BB:n peitonheilutteluja?


      • meeriamanda
        kaksinaismoraaliako kirjoitti:

        Kyllä sitä "esillä" oloa on monella julkisuuden henkilöllä ja sinne pyrkivillä.

        Tunnetko myötähäpeää, kun katselet BB:n peitonheilutteluja?

        Esillä oloa on monenlaista, kait olet lukenut hänen sekoiluistaan vuosikausilta? Netistä löytyy....

        Mistä tiedät katsonko kenenkään peitonheilutuksia? Jos ja kun et sitä tiedä, pidä mölyt mahassasi!

        BB;n ihmiset on nuoria, ei loppuunpoljettuja vosuja - siinä on suuri ero.


    • Häpeilevä kateus.

      Tunnetko myötähäpeää siksi, että on kaunis, vai siksi, että on varakas?
      Vai ehkä siksi, että on nainen?

    • Aikuinen, objektiivi

      Kenelle ne Risto-Matti Ratian omaisuus ja rahat olisivat kuuluneet?
      Pankeille, Suomen verovirastolle vai toisille yrittäjille?

      Toivottavasti ei ole meiltä suomalaisilta veronmaksajilta pois.

      Viehättävä nainen, miksei hän saisi menestyä ja nauttia suosiostaan?
      En tunne ihmistä, enkä tiedä taustoista. Kauniit ihmiset ovat aina ilo silmälle, mutta en tiedä mitään syytä erityiseen ihailuun.

    • saa ja antaa

      En ole ikinä kadehtinut palveluistaan maksun saajia, uskon vastavuoroisuuteen.

      • 4+16

        En minäkään!


    • sporty tuulipuku ♀

      Ei ole kaunis minun mielestäni. Jotenkin julkea on puheissaan ja esiintymisessään.

      Onhan se toki niin, että helpommin pääsee tuolla tyylillä esiin ja lööppeihin kuin olemalla sävyisä ja hillitty.

    • Tuntuuko pahalta?

      Onhan Anu jo nyt sellaisen uran tehnyt,
      että sillä ansainnut esilläolonsa.
      Harvalla on Suomessa sellaista meriittiä:

      Työura:

      Virossa Saagim on tehnyt mallin, tv-juontajan ja vaatesuunnittelijan töitä.[1] Lisäksi Saagim on toiminut Viron Hustlerin päätoimittajana. Vuosina 2004–2008 Saagim oli viihteellisen, julkisuuden henkilöihin keskittyvän Just!-lehden päätoimittaja. Helmikuusta 2008 alkaen hän on ollut virolaisen Elu24-verkkolehden päätoimittaja.[3] Vuonna 2012 Saagim on toiminut FOX-kanavalla näytettävässä Tanssi peppu pieneksi Suomi -ohjelmassa tuomarina.
      Siinäpä aihetta suomalaisille kateuteen! Olkaa Hyvät!

    • Upeaa!
    • .p

      Lätsäni alle ei mahdu, miksi minun pitäisi häneen pahentua?
      Kateellisuuden karvainen koura harvoin kourii minua, jos koskaan.
      Miksi minulla pitäisi olla kuin jollain toisella, kun olen osaani onnellinen?

      Saagim on edustava ja taitava julkkis. Osaa lausahdella totuuksia meistä, minunkinlaisistani persjaloista, milloin mistäkin ja kenestäkin.
      Hymynkureesta suupielissään itse ajattelen, että ne on annettu puolittain vitsiksi, samalla testaten meidän tosikkomaisuuttamme.

      Media imee lausunnot ahnaasti, kuin rintalapsi, ja taas on lehdissä jutut kuvineen, julkisuus taattu taas kerran.
      Ratia taas on varmasti piinkova liikemies, lähtipä liikkumaan Tantsuihinkin.

    • kashmir vino

      Tämä ketju taas kertoo, et palstalla taitaa ikä olla 80 vee

      Puhallus, vosu, maksava asiakas...

      • nyt kelpaa.

        Oletkos sinä-kashmir-se
        ilotalon isäntä itse?


    • ikinuori.

      Muuten!
      Kukas voisi olla meidän suomalaisten
      Anu Saagim?
      Aira Samulin olisi ehkä liian ryppyinen.
      Ei. No kyllähän se Aira on!

      • Kaupunkilainen

        No eikä ole! Aira on paljon fiksumpi ja mukavampi kuin Anu, vaikka liputtaakin Ristomatin puolesta tanssiohjelmassa.

        Aira oli kerran työpaikan pikkujoulussa esiintymässä, ja oivalsi aika nopeasti, minkälaisia tanssiaskeleita meille voi neuvoa, että oppi menee perille. Hauskaa oli, vaikka en ole koskaan tuntenut itseäni niin typeräksi kuin siellä lattialla hytkymässä noin 300 muun kanssa.


    • komplekseja

      Kyllähän tuo Anu Saagim on meille tärkeä.
      Häneen kun voimme purkaa pahaa oloamme!
      Mutta miksi meillä on paha olo? Se on suu-
      rempi kysymys.

      • ,,,,,,,,,

        En tiedä, miksi aina puhutaan kollektiivista pahasta olosta?
        Kullakin on, tai ei ole, minulla ei.
        Mikään ei ole vähemmän älykästä, kuin yleistys.

        Itselläni ei ainakaan ole vaaleissakaan kuin yksi ääni.
        Vain sillä voin puhuakin, en muiden puolesta.

        Ja Ratiaa ja Saagimia pidän pystyvinä ihmisinä.


    • kova uho.
      • ?????

        On luettu aiemmin tuo NUORIA miehiä koskeva tutkimus.
        Luitko itse?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe