Miten eroaa ominaisuuksltaan toisistaan "isoveli" Photoshop ja sen "pikkuveli" Photoshop Elements? Ei ole mahdollisuutta itselläni kokeilla joten jos joku voisi selventää eroja ennenkuin menee ostamaan jomman kumman eikä viitsi ostaa tuota kalliimpaa jos halvemmallakin pärjäisi. Enkä nyt tarkoita saada vastauksia että "isoveljessä" enemmän ominaisuuksia, vaan että MILLAISIA ominaisuuksia siinä on mitä ei Elementsistä löydy?
Miten eroaa toisistaan Photoshop ja PS Elements?
3
271
Vastaukset
- PSE 10
Lataa kummastakin ilmaiset kokeiluversiot, niin näet. Lista on pitkä tänne kirjoittaa.
- selventää?
Lyhyesti PhS on tarkoitettu ammattilaisille Elements puuhastelijoille. Ei niitä kannata verrata keskenään.
Eroja on n. parin ohjekirjan verran.
vrt.
Miten eroaa ominaisuuksltaan toisistaan "isoveli" aito maastoauto ja sen "pikkuveli" katumaasturi?
Ei ole mahdollisuutta itselläni kokeilla joten jos joku voisi selventää eroja ennenkuin menee ostamaan jomman kumman eikä viitsi ostaa tuota kalliimpaa jos halvemmallakin pärjäisi. Enkä nyt tarkoita saada vastauksia että "isoveljessä" enemmän ominaisuuksia, vaan että MILLAISIA ominaisuuksia siinä on mitä ei katumaasturista löydy?- ....
Jos tarvitsee yhdenkin ominaisuuden jota toisesta ei löydy niin senhän on jo riittävä peruste, eikös vain.
Alkuperäiselle. Tässä on yksi linkki aiheesta:
http://graphicssoft.about.com/cs/photoshop/f/elementscompare.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294