Kysyttävää...
Kuvitelkaa tilanne: Seurustelua takana lähes viisi vuotta, miehellä ikää 27 v., suhde on ollut temperamenttisen tyttelin kanssa hieman vuoristorataa, mutta silti on aina ollut selvää (tai niin ainakin väitetään) että tulevaisuus on yhteinen.
Kihloista yms. on keskusteltu useaan otteeseen, enemmän ja vähemmän kankeasti. Keskustelun päätteeksi molemmat ovat aina vakuuttuneita että JOSKUS se lupaus annetaan. Varmasti. Mut ei vielä.
Edessä on viiden päivän romanttinen matka kahdestaan Lontooseen ja Pariisiin.
Noin niin kuin miehenä, käyttäisitkö täydellisen tilanteen hyödyksesi romanttiseen kosintaan? Jos kerran tuntisit olevasi varma että tämä nainen on se oikea?
Mietin vain että jos tulen matkalta rengastamattomana, täytyykö minun viimeinkin tunnustaa itselleni, ettei hän sittenkään ole varma... vaikka niin väittääkin.
MIEHET
4
1120
Vastaukset
- wille
Äläpä hätäile.. Tilaisuus on ehkä liiankin hyvä rengastukseen. Itse valitsisin ajankohdan, jolloin se todellakin olisi yllätys ja veisi valitultani jalat alta. Anna aikaa ja vältä painostusta niin lopussa kiitos seisoo! Mukavaa matkaa.. :)
- Kati
Ei tarvitse kuvitella. Olin kuukausi sitten samassa tilanteessa, vaikka seurustelua meillä onkin takana hiukan vähemmän. Olimme romanttisella reissulla kiertelemässä Ranskaa viikon verran. Olin koko ajan odottavalla tuulella, jos vaikka se kosinta tulisi, mutta ei sitä viimeisenäkään iltana Pariisissa tullut. Ajattelin että eihän tässä kiirettä, kyllä sitä vielä joskus ollaan kihloihin menossa. Ei tarvinnut kauaa odottaa kun mies kosi kolme päivää kotiin tulon jälkeen! Yhteinen matka oli varmistanut kaiken ja tavallisena suomalaisena miehenä hän oli kyllä miettinyt sitä sielläkin mutta todennut Eiffel-tornissa kosimisen kliseiseksi. Ja samaa mieltä olen minäkin...
- Topi
Miltä tuntuu nyt jälkeenpäin? Kannattiko odottaa koko matkan ajan kosintaa ja jännittää sitä, tuleeko sitä vai ei? Olisiko matka ollut antoisampi ja mukavampi, jos vain olisit nauttinut joka hetkestä sellaisena kuin ne eteen tulivat?
- Ansku
Mun miesystäväni kosi yhteisellä reissullamme. Oltiin kyllä paljon ennen matkaa juteltu kihlautumisesta, mutta kuitenkin kosiminen reissun aikana yllätti mut totaalisesti mutta iloisesti!=) En kylläkään odottanut, että tämä kosiminen tapahtuisi juuri reissulla. Ennemmin olisin odottanut sen tapahtuvan ihan kotioloissa...
Mutta odottele ihan rauhassa. Kyllä se sen varmasti tekee ihan omalla tavallaan ja ajallaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2845860Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki383422Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432647"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol841656- 641057
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni130872Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11814