Kerron erään humoristisen tapauksen jossa sain itse olla mukana.
Olin vuosia sitten eräällä uimarannalla. Oli lämmin kesäpäivä ja seisoin laiturilla miettien jos käväisisin uimassa. Siinä seistessäni näin kuinka muutama pikkupoika ajoi pyörillään rantaan. He olivat 8-10 vuotiaita. Pojat kaatoivat pyöränsä rymäyksellä ja juoksivat rantaan huudellen toisilleen iloisen innostuneina. Seurasin mielenkiinnolla poikien touhua.
Jonkun ajan kuluttua he tulivat vierelleni laiturille. Vaihdoin muutaman sanan poikien kanssa. Yksi pojista, yhdeksän vuotias poika, kyykistyi laiturille alkaen lipomaan vettä kädellään. Hänen saman ikäinen kaverinsa seisoi vieressä. Sitten hän sanoi vettä lipovalle kaverilleen: "Varo ettet vain pudota tekohampaitasi veteen." Minusta tuo yhdeksänvuotiaalle osoitettu varotus kuulosti erittäin hyvältä huumorilta. Ajattelin poikien näyttelevän ja olevan humoristisia. Minua huvitti ja nauratti. En voinyt pidättää naurua. Sanoin pojille: "Kylläpäs teillä on hyvää huumoria. Taidatte olla oikeita huumoriveikkoja." Silloin tuo varotuksen antanut poika kääntyi minun puoleeni ja sanoi: "Ei se ole huumoria. Hänellä ON tekohampaat." Sitten hän pyysi kaveriaan näyttämään minulle todisteeksi hampaansa. Veden äärelle kyykistynyt poika nousi seisomaan. Hän otti hampaat suustaan ja näytti minulle tekohampaansa niin kuin vain yhdeksänvuotias voi kaikessa viattomuudessaan tehdä.
Minä en koskaan unohda tuota kohtaamista enkä tekohampaita omistavaa yhdeksänvuotiasta poikaa.
Älä pudota tekohampaitasi!
jaikal.fi
0
216
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263038
- 681487
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761073Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746