MJ boxin ilmestyminen varmistui

Hippo

Eräs Jacko-fani kirjoittaa MJ-sivuilla näin:

Copy/Paste:

"Toi 4-CD boksi on kyllä ihan ehdoton hankinta. Ihmettelen vain, että mikä ihmeen Jackson-kokoelma buumi nykyään on?"

Se on GAME OWER BUUMI. Sillä kohta ei Jackolla tehdä rahaa. Sen takia tuo kallis boxi julkaistaan. Ota rahat pois Sony, vielä kun ehdit!

--------------------------------------------------

Over 60 pages of rare photographs taken from Michael Jackson's personal archive.

CD1:

01 Inevitable
02 Dirty Minds
03 September Day
04 Liar Liar (featuring Cam'Ron)
05 Escape
06 Someone Put Your Hand Out
07 You Can't Win
08 My Tender Heart
09 Shout
10 Do They Even Care
11 Monkey Business
12 On The Line
13 Thankyou

CD2:

01 Wanna Be Startin' Somethin' (Demo)
02 Rock With You (Live)
03 Butterflies (Trackmasters Remix feat. Eve)
04 P.Y.T. (Pretty Young Thing) (Rogers Hot Wax Mix)
05 What About Us (Demo)
06 Dangerous (Demo)
07 Heartbreak Hotel (Live)
08 They Don't Care About Us (Nailin & Kane Mix)
09 You Rock My World (Jay Z Remix)
10 Billie Jean (Teddy Riley Remix)
11 Blood On The Dancefloor (Refugee Camp Extended Mix)
12 Is It Scary (Demo)
13 Unbreakable (P Diddy Remix)

CD3:

01 One Day In Your Life
02 The Lady In My Life
03 Liberian Girl
04 Break Of Dawn
05 Farewell My Summer Love
06 Speechless
07 I Just Can't Stop Loving You
08 She's Out Of My Life
09 Human Nature
10 You Are Not Alone
11 I'll Be There
12 Don't Leave Me In The Dark
13 For All Time
14 Nobody Else

DVD:

Dangerous World Tour Live in Burcharest
The Jackson Five Motown 25 Performance
And lot's more...

7

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mjj

Tuon boxin minä ainakin ostan!
      Mutta sun asenteesi tota oikeusjuttua koskien kaipaa parannusta: http://www.geocities.com/mjj_info
      Luepas tuolta muutamia perusteluja sille, miksi me fanit uskomme Michaelin syyttömyyteen.

P.S. Viestissäsi mainitsemasi 'Jacko-fani' olen minä. Ja voin vakuuttaa sinulle, että tämä on kaukana Game over buumista.

• Hepe

kyllä vaihtaa idoli joksikin muuksi ku lasten raiskaaja. Maikkeli lähtee kohta linnaa ja saa siellä saman kohtelun ku mitä ite harrasti lastenkanssa.

• jaahas
        Hepe kirjoitti:

kyllä vaihtaa idoli joksikin muuksi ku lasten raiskaaja. Maikkeli lähtee kohta linnaa ja saa siellä saman kohtelun ku mitä ite harrasti lastenkanssa.

Hanki elämä.

• Hippo

Heh! Maailma on näköjään TOSI pieni? Käyn aina välillä MJ-foorumilla vilkaisemassa uutisia. Juttusi pisti silmään ja kopioin sen tänne...

• mjj
        Hippo kirjoitti:

Heh! Maailma on näköjään TOSI pieni? Käyn aina välillä MJ-foorumilla vilkaisemassa uutisia. Juttusi pisti silmään ja kopioin sen tänne...

Juup, minä olen foorumin vakiokalustoa.
        Täällä Suomi24:ssa tulee välillä käytyä tsekkaamassa keskusteluja, mutta ei mitenkään säännöllisesti.
        Saanko kysyä, mikä saa sinut uskomaan Jacksonin syyllisyyteen?

• Hippo
        mjj kirjoitti:

Juup, minä olen foorumin vakiokalustoa.
        Täällä Suomi24:ssa tulee välillä käytyä tsekkaamassa keskusteluja, mutta ei mitenkään säännöllisesti.
        Saanko kysyä, mikä saa sinut uskomaan Jacksonin syyllisyyteen?

Käy tuolla Musiikki/Michael Jackson palstalla, sillä on käyty aiheesta keskusteluja.

Toki tunnustan Jackon ansiot artistina. Toivon että olen väärässä kun uskon hänen syyllisyyteensä.

• mjj
        Hippo kirjoitti:

Käy tuolla Musiikki/Michael Jackson palstalla, sillä on käyty aiheesta keskusteluja.

Toki tunnustan Jackon ansiot artistina. Toivon että olen väärässä kun uskon hänen syyllisyyteensä.

On vain Gavinin todistus. Ja sehän ei tunnetusti riitä.

No mut joo, jatketaanpa keskustelua siellä musapalstalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2523
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1039
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      63
      789
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      690
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      668
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe