Mistä löytää seuraa 40-53 vuotiaista naisista?

seuraa kaipaava

Miten lähestyä? Olen itse parikymppinen mies, en vain ole kehdannut mennä juttelemaan. Käskisivät varmaan heti poistumaan kun menisin tekemään tuttavuutta.

11

694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhempaa naista

Sama ongelma mulla. Olen 23-vuotias mies. Haluaisin vanhemmasta naisesta ihan vakioseksikumppanin itselleni jonka kanssa tyydyttää tarpeet molemmin puolin.

• nami neiti 48

suomi24.fi > treffit ja sieltä haku: sopiva maakunta ja etsintään nainen 40-53v. Ja ei muuta kuin kirjoittelemaan naisille.
      Itselläni on ilmoitus tuolla treffeissä (n48) ja saan yhteydenottoja jopa alle 20v. pojilta :O Vastaan kaikille, mutta toistaiseksi nuorimmat tapaamani miehet ovat olleet 29v., kun en sentään ole alakoulun ope ;)

• Vanhempaa naista

Tuolla suomi 24 treffeissä suunnilleen myös kaikki vanhemmat naiset etsii vakavaa suhdetta eikä mitään seksisuhdetta. Kaikki etsii myös vähintään jotain 30-vuotiasta miestä. Mulla tuohon 30 ikävuoteen on vielä 7 vuotta matkaa.

Eipä oikein toimi sekään että lähtisin tanssiravintoloista etsimään vanhempia naisia kun rohkeus ja itseluottamus naisten lähestymiseen puuttuu. Tulee vain kiusallinen olo kun menee lähestymään jotain naista eikä sitten saakkaan mitään juttua aikaseks.

Pelkään myös saavani tylysti pakit mikä on myös erittäin todennäköinen vaihtoehto. En ole mikään lihava enkä mielestäni rumakaan mutta epäilen etten ole kuitenkaan tarpeeksi tasokas että monikaan nainen huolisi mua edes seksikumppaniksi. Naisille kun on aina joku parempikin vaihtoehto tarjolla.

• Ketulle vippiä

Suoli kakkosnelosen rehveiltä kun selaa ilmoituksia ,nii vähintään puoles lukee alussa "jos olet pelkän pillun perässä hyppää seuraavaan ilmoitukseen säästetään molempien aikaa" ym. ja 99% lopuista hakee elämänsä prinssiä tai ei oikeen tiedä mitä hakee kuhan ny laitto naamansa tänne...Ei millää viittis alkaa lottoamaan eli oravan nahkoja seinästä ja huoriin:)

• minäolenteistä

Haluaisin kuulla vanhempien naisten mielipiteitä, oletteko kiinnostuneita nuoremmista miehistä?

• nnnnnii

Se lähestymisen taito pitää olla itsellä, ei sitä voi toiseen siirtää.

• Nami neiti 48

Minulla taitaa olla ihanne kumppanin kohdalla 30-55v miehet. Mutta olen huomannut ettei noita hakukriteereitä kannata ottaa niin kirjaimellisesti. Rohkeasti vaan lähettelemään viestejä, eihän sitä koskaan saa ellei edes kysy!

Kyllä nuorempi mies kiinnostaa, koska nuorempi jaksaa ja kestää, vaikka taidoissa häviääkin vanhalle kollille. Valitettavasti miehiltä alkaa kestävyys (ja kiinnostus) kärsimään siinä 50 vuoden paikkeilla.

Itse en ravintoloissa viihdy, en varsinkaan tanssi sellaisissa (en edes osaa mitään korva-suussa-venytyksiä), ovat ihan oikeasti jotain 60 ikäisille elämäänsä kyllästyneille. Joku pieni keskustan baari/pubi on parempi paikka, sellaisessa on kiva käydä tyttöporukalla, ja ellei flaksi käy niin oli kuitenkin hauskaa.Joskus tuli käytyä risteilyillä, mutta tuntuu että viime vuosina niistäkin on tullut ihan eläkeläisjuttuja.

Teille nuoret kollit sanoisin, että menkää rohkeasti kysymään jos näette kiinnostavan naisen! Tai laittakaa viesti, jos olette netissä. Muuten jää ilman :( Itselläni on se etu, että näytän noin 35 v. joten minua uskaltaa lähestyä eri ikäiset miehet.

• reipasratsu

Kun ei baareissa tai kapakoissa notku niin ei niitä naisia noin vain löydä. Ei sitä kirjastossa viitsi seksiä jollenkin ventovieraalle naiselle ehdottaa. Vakava suhde ei kiinnosta, vaan seikkailumiellellä sitä on liikkeeellä.

• Kylpylät ainakin ovat hyviä paikkoja tehdä tuttavuutta.

• oksetus

Kylpylöitten altaissa ajelehtii runkkareitten sinne ruikkimia liisterilauttoja. Ei sinne kannata mennä.

• Saa jos ei ronklaa

Heips! Ronkelit runkaa! Itselle on sama, vaikka tarpeen tullen vittu olisi sianotsassa, aina annan. Ei oo tarvinnut valittaa. Kun pussit on täynnä ei tarvii katsoa naamaa. Vittu on joka naisella suurinpiirtein samannäköinen, tarjoamisessa on kyllä eroja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3325
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2941
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2779
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1857
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1101
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1030
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      859
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      850
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      845
    Aihe