Mitä mieltä Stockmannin Hulluista päivistä?

Hullujen päivät

En ole koskaan ollut niillä enkä aio koskaan mennäkään. Mikä ihmeen joukkopsykoosi niitä ihmisiä vaivaa jotka laukkaa joka kerta Hulluilla päivillä ja joka päivä kun ne ovat?
Stockmann on niin kallis kauppa ettei sieltä mitään ainakaan halvalla saa. Vai onko joku tehnyt OIKEASTI edullisia ostoksia näiltä "menkkapäiviltä"?

23

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YksMies'

Verkkopankin kautta maksoin ja loppuviikosta tulee paitapaketti.
      Merkkipaitoja alle puoleen hintaan (postikulut 5.90).

• Huokeallakin saa....

Verkkokaupasta miekin ostelen välillä, mutta olen mä Stokkalla hullujen päivien aikaankin shoppailemassa piipahtanut, mutta ei sinne nyt viitsi täältä kehäkolmosen ulkopuolelta ihan joka pikkuostosten perässä voi lähteä vaeltamaan paikan päälle eli toi verkkokauppa on kätevä, vaikkakin tälläkin kertaa pistin asialle erään hesalaisen sukulaisen ostamaan mulle erään tuotteen, jonka sitten lunastan häneltä kunnes tavataan.

• ...

Hulluilla päivillä ei ole hauska käydä, aivan liikaa ihmisiä. Mutta hinnat on kyllä sen verran kohdillaan, että melkein aina sieltä jotain tulee käytyä hakemassa. Tälle vuodelle ei ollut mielessä mitään puutteita, joten se siitä. Stokka ylihintaisen maineessa, se johtuu valokoimista, premium kamaa on saatavilla, halpkaupparihkamaa ei. Siellä normaalistikin ihan kilpailukykyiset hinnat, kun vertaa samaa tuotetta, huuhaapäivillä hinnat on sitten todella edukkaat.

=DW=

• harhaluulo*

Ei tulis mieleenkään mennä sinne hullujen joukkoon,kierrän kaukaa.Sellainen joukkohysteria tosiaan,jos ei tarvii välttämättä mitään,paras pysyä poissa.

Siinä samassa tulee ostettua kuitenkin jotain muuta turhaa jota ilman on tullut toimeen tähän saakka.
      No jos matkoja on jonnekkin erityisen halvalla,saatan mennä katsomaan.Tulee halvemmaksi olla menemättä minnekkään,onhan tuota tullu matkusteltuakin ihan tarpeeksi,vuosikymmenten varrella.
      Eikä silloin tullu mietittyä,mikä oli halpaa ja mikä ei.Se on suhteellista mistä maksaa.

• tiinaex...

ei oo stockmannia mutta joskus oon käyny merkkitavaraa saa halvalla mitä tosta valittamaan ainahan sitä valitetaan kalliita hintoja ja kun kerrankin saa halvalla niin eikös se oo hyvä jos on aamulla ensimmäisten joukossa niin kai siellä tunkua on mutta eiks ne kumminkin kestä useemman päivän tuskin kumminkaan koko ajan täys tohina on päällä.

• Yks,Mies

tiina !

nyt on eka kerta kun saa ostaa netinkautta myös hulluillapäivillä.

• tiinaex...
        Yks,Mies kirjoitti:

tiina !

nyt on eka kerta kun saa ostaa netinkautta myös hulluillapäivillä.

ahaa pitää pitää mielessä se onkin ihan hyvä juttu saadaan stockmannin tuotteita tänne meille maallekkin kätevästi.

• EI KIINNOSTA !

SITÄ MIELTÄ :

silloin kierrän stpcmannin k a u k a a , EN MENE vaikka väkisin vietäs,

hullua mikä hullua, jopa KAHELIA !

• vastenmielistä

jooo, ja myyjätki muuttuu hulluksi, kaikkia luulevat varkaiksi,, heh heh hehee

kannataa kiertää kaukaa,,,

• Niitä ja näitä

Asiasta voidaan olla montaa mieltä. Ruokaostoksia olen hulluilta päiviltä tehnyt edullisesti, mutta mikään ei tänä aikana ole halpaa - korkeintaan toisten haukkuminen netissä.

Stockmann ei ole sen kalliimpi kauppa kuin vaikka Anttila. Riippuu ja roikkuu siitä, mitä ostaa ja milloin. Anttilastakin saa tavaraa hullun kalliilla ellei tarjouksia seuraa. Mielikuvat ovat asia erikseen. Stockmann mielletään enemmänkin kalliiksi kuin se oikeastaan on, kuten Anttila mielletään korkeintaan keskihintaiseksi, vaikka se oikeasti on kallis ostospaikka, kuten S-ryhmän tavaratalotkin.

En jaksa enää Hulluilla päivillä rampata muuten kuin ruuan perässä ja silloinkin ruuhka-aikojen ulkopuolella. Niin, mikä meitä vaivaa, toisaalta kehoitetaan ostamaan, jotta kotimaiset markkinat vetävät. Minusta on turha tuomita ihmisiä. Ne ostavat, joilla on siihen varaa ja muut pysyvät tällaisten päivien ukopuolella. Se on siinä. Turhaa urputusta.

Tässä aloituksessa häiritsee suomalaisjunttiperustainen marttyyrius jälleen kerran. Seuraan hintoja ja ostan hinta-laatusuhteen perustella edullista sieltä, mistä sitä saan ja tarpeesen. On ihan samantekevää, onko silloin ostospaikka Stockmann, Anttila vai Tarjoustalo. En jaottele ihmisiä niihin ja näihin. Kehoitan aloittajaa itsensä takia tekemään samojn, koska luu tuppaa jäämään jakajan käteen, niin myös hulluus, jota luulee vai muiden päässään viljelevän.

• 1943

Olen joskus käynyt. En viihdy ihmistungoksessa. Saan tuoteluettelon kotiini, mutta yleensä en tarvitse mitään. Sen totesin, että Stokkalla on myynnissä omenalohkureita, kun hiljattain kävin. Silloinkaan en ostanut mitään, kunhan tapoin aikaa, kun oli treffit kellon alla.

• 11112

Jaa kohta varmaan saamme lukea miten ihana mies taas löytyi?

• 11

En vapaaehtoisesti mihinkään tungokseen mene. Meillä mies käy marketissa ruokatarpeet hakemassa, minä en tavallisena arkipäivänäkään niihin halua mennä. Häntä ei tungos tunnu häiritsevän. Joulunaluspäivät ovat kammottavia. Ihmisiä on paikat pullollaan ja kassajonossa joutuu sitten seisomaan iät ajat.

• Todella loistava idea, joka on toiminut jo vuosikymmeniä, ja toimii edelleen. Tavaratalo pääsee eroon sesonkituotteista ja hankkii lisäksi erityisiä halpaeriä hullujen päivien myyntiin. Keltaiset muovikassit liikkuvat kaupungilla ja toimivat upeina ilmaisina mainoksina.

Ellei tavaraa myytäisi myös todella halvalla, ilmiö olisi kadonnut jo kauan sitten katukuvasta. Ellei kauppa pääsisi eroon nopeasti vaihtuvien sesonkien muotituotteista, niiden hävittämisestä aiheutuisi monenlaisia ongelmia ja kustannuksia. Hullujen päivien myynnistä saadaan paljon hyvää mainosta ja varmaan myös uusia asiakkaita.

Jos satun liikkumaan lähistöllä, poikkean aina katsomaan myös hulluja päiviä. Siellä riittää katseltavaa ja ihmeteltävää. Hämmästelen esimerkiksi sitä, miten innokkaasti jotkut asiakkaat jaksavat penkoa suuriin koreihin sikin sokin heitettyjä vaatekappaleita. Kun yksi asiakas alkaa penkoa koria, ympärille ilmestyy pian joukko muitakin innokkaita aarteen etsijöitä. - Asioita on harkittu ja tutkittu erilaisista kaupallisista näkökulmista ja hulluilla päivillä tarjotaan todellakin jokaiselle jotain.

Kun työpaikkani oli vastapäisessä talossa keskustassa, poikkesin ainakin kerran jokaisilla hulluilla päivillä lounasaikaan, joskus saatoin viihtyä siellä jopa 15 minuuttia. Stockmannilla saatan viipyä ostoksilla joskus pitempäänkin, mutten yleensä hullujen päivien aikaan. Mielestäni tavarataloissa on ihan hyvä hinta-laatu -suhde ja yleensä sieltä saa myös asiantuntevaa palvelua.

• Kiva kaupunkitapahtuma, jonkinlainen Stadi-teatteri.
      Ei kuitenkaan Keski-Suomalaisen kesä-teatterin arvoinen.
      Olen käynyt kerran, silloin oli kahden Megan muisti-tikun keski-hinta 16 Euroa, sain sen neljällä.
      Tärkein pointti oli kuitenkin ilmaiset HS-haalarit ja se keltainen muovikassi.
      Kivasti naiset siellä tunkeilivat.
      Milloinkahan Nuorgamissa?
      Pulleaa Poroa, tosi tuoretta, talutushihna ilmaiseksi!
      H.

• Ja Anu Saagimin alastonkuva.
        H.

• voi ihmettä
        hunksz kirjoitti:

Ja Anu Saagimin alastonkuva.
        H.

=)

• Mikäs siinä, täältäkin meni kaksi bussia sinnekin.
      Sinne minne itse menin ei mennyt kun yksi bussillinen täältä.
      Mutta olii sielläkin väkeä niin paljon että enemmän olis ollut jo liikaa :))

• ...

Tuli mieleen.

Keskisen kyläkauppa, siellä tuntuis olevan sekopääpäivät jatkuvasti. maalaiset tunkee sinne linjaautoilla ostelemaan rihkamaa, kuin aikanaan Haaparantaan ostamaan voita. Outojuttu muuten, miksihän maalaiset oli niin innokkaita ostelemaan halpaa voita, samaan aikaan kun suomessa oli voivuori? Eikö nykyään pöndellä myydä rihkamaa tarpeeksi halvalla?

=DW=

• niintaimuuten

Varmaan siksi, kun silloin maalaistenkin jo piti ostaa voinsa kaupasta, ja ei ollut varaa lennellä Keihäs-matkoille.
        Ei ollut varmaan mahdollisuuttakaan jättää nautojaan hoitamatta päiviksi.
        Käytiin pikalähiulkomaanmatkalla?

• O - O

Ja eivät ainoastaan maalaiset, vaan kaupunkilaiset myös. Olen kuullut muutamia tarinoita retkistä ja monista, jotka käyttävät sitä taukopaikkana.

Tiedän yhden helsinkiläisen järjestön puuhamiesten järjestäneen muutama vuosi sitten kesän kulttuurimatkaan jopa KAKSI tuntia ko. paikkaan tutustumiseen. En tainnut olla ainoa, joka peruutti alustavan retki-ilmoittautumisensa. ;)

• Hullut kyllä kyllä

Hulluilla päivillä on usein merkkituotteita normalia edullisemmin hinnoin. Katson etukäteen sen kuvaston ja menen silloin kun kyseinen tuote tulee myyntiin. Valitettavasti joskus on käynyt niin, että vaikka lähtisi töistä kolmelta, on kyseiset tuotteet jo pääseet loppumaan. Ketkähän ovat niitä, jotka jo aamusta pääsevät ostelemaan? Eläkkeellä olevat ja opiskelijat ovat tyhjentäneet tangot.

Akateemisessa kirjakaupassa on lisäksi joskus hyviä Hullujen päivien tarjouksia, jotka eivtä välttämättä näy luettelosta, vana vasta paikan päällä.

Minusta se on hauska tapahtuma ja jos tuntuu, että väkeä on liikaa, voi lähteä pois. Mutta kun katsoo etukäteen mitä haluaa, ei siellä tarvi hortoilla tuntikausia päättömästi.

• Huomenna Haminassa

" VerkkoPankkimyynti" antoi meille maalaisillekin mahdollisuuden ostaa hulluilta päiviltä. Kiitos siitä itse Stockmannille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      32
      11433
    2. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      36
      7477
    3. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      82
      3899
    4. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      106
      3809
    5. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      42
      3338
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      611
      3227
    7. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      50
      3163
    8. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      91
      3088
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      2033
    10. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      36
      1830
    Aihe