parhaat biisit.

hippo

Kaikkien aikojen parhaat biisit

Musiikkiviihdettä syytävän VH 1 -tv-kanavat katsojat ovat äänestäneet kautta aikain parhaista biiseistä.

1. Billie Jean - Michael Jackson; 1983
2. Imagine - John Lennon; 1971
3. Bohemian rhapsody - Queen; 1975
4. Donīt look back in anger; Oasis; 1996
5. Vogue - Madonna; 1990

ei voi muuta sanoa kuin että ykkösenä on paras.Olen ollut tosi naivi ja sinisilmäinen michael Jackson-fanien suhteen.Anteexi heaven että olen kirjoitellut niin Lapsellisia juttuja.Vielä kerran ANTEEXI.

3

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie

      Jos mun pitäis valita paras MJ:n kappale, niin kyllä se ois Thriller. Billie Jean on ihan saamarin ärsyttävä renkutus.

      Mutta Madonnan Vogue ois kyllä pitäny olla ykkönen. T-Y-Y-L-I-K-Ä-S!!!!!

    • Hippo

      No nyt on joltain ihmisparalta hermot menny! :D

      Onhan se todellista imartelua kun nimimerkkiäni apinoidaan, ja tehdään tuommoisia juttuja.

      Anteeksi voin pyytääkkin jos Jacko kävelee puhtain paperein ulos syytteistä. Mutta siitä ei ole pelkoa kun tuon jutun edistymistä seuraa.

      Olen pohtinut että millaiseksi tilanne muuttuu tällä foorumilla jos/kun MJ saa tuomionsa? Lakkautetaanko koko palsta suomi24:n toimesta?

      Mitä fanit kirjoittelevat? Sehän selviää jonakin hetkenä. Kunpa olisinkin väärässä noiden ajatusteni kanssa, se olisi paljon parempi.

    • Mike Hunt

      Mitä helvettiä jokin Oasis tekee tällaisella listalla?

      Johtopäätökseni: ihmisten ei pitäisi antaa äänestää demokraattisesti, sillä suurin osa ihmisistä on asioista tajuamattomia typeryksiä.

      Kakkonen ja kolmonen ovat kappaleina sellaisia, joiden olemassaolon listalla voin hyväksyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      472
    Aihe