Kaikkien aikojen parhaat biisit
Musiikkiviihdettä syytävän VH 1 -tv-kanavat katsojat ovat äänestäneet kautta aikain parhaista biiseistä.
1. Billie Jean - Michael Jackson; 1983
2. Imagine - John Lennon; 1971
3. Bohemian rhapsody - Queen; 1975
4. Donīt look back in anger; Oasis; 1996
5. Vogue - Madonna; 1990
ei voi muuta sanoa kuin että ykkösenä on paras.Olen ollut tosi naivi ja sinisilmäinen michael Jackson-fanien suhteen.Anteexi heaven että olen kirjoitellut niin Lapsellisia juttuja.Vielä kerran ANTEEXI.
parhaat biisit.
3
375
Vastaukset
- mie
Jos mun pitäis valita paras MJ:n kappale, niin kyllä se ois Thriller. Billie Jean on ihan saamarin ärsyttävä renkutus.
Mutta Madonnan Vogue ois kyllä pitäny olla ykkönen. T-Y-Y-L-I-K-Ä-S!!!!! - Hippo
No nyt on joltain ihmisparalta hermot menny! :D
Onhan se todellista imartelua kun nimimerkkiäni apinoidaan, ja tehdään tuommoisia juttuja.
Anteeksi voin pyytääkkin jos Jacko kävelee puhtain paperein ulos syytteistä. Mutta siitä ei ole pelkoa kun tuon jutun edistymistä seuraa.
Olen pohtinut että millaiseksi tilanne muuttuu tällä foorumilla jos/kun MJ saa tuomionsa? Lakkautetaanko koko palsta suomi24:n toimesta?
Mitä fanit kirjoittelevat? Sehän selviää jonakin hetkenä. Kunpa olisinkin väärässä noiden ajatusteni kanssa, se olisi paljon parempi. - Mike Hunt
Mitä helvettiä jokin Oasis tekee tällaisella listalla?
Johtopäätökseni: ihmisten ei pitäisi antaa äänestää demokraattisesti, sillä suurin osa ihmisistä on asioista tajuamattomia typeryksiä.
Kakkonen ja kolmonen ovat kappaleina sellaisia, joiden olemassaolon listalla voin hyväksyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25485
- 43482
- 45472