Miksi PSA valmistaa Toyotan Proace-mallin, jos kerran Toyota on kaikessa paras ja voittamattomin?
Toyota Proace
124
7352
Vastaukset
- Leijona
Tojokin luottaa Pököttiin!!!
- syystäkin
Useammassakin vertailussa Citroën C1 / mikä se pikku Peugeot nyt olikaan on ollut kaikkien vähävikaisin toloota. Siis puhuttaessa autoista, joissa tojon panos on rajoittunut oman vessanpöntön kansi -logon liimaamiseen keulalle.
Aidot toilootat, kuten nauris, ovat puolestaan kärsineet runsaista sähkövioista. Ainiin, mutta eihän se ole toilootan vika, että auto on kasattu heikkolaatuisista osista. Tojohan vaan hankkii osat niin halvalla kuin saa ja liimaa kasan päälle oman logonsa, mikä takaa laadun. Vastuu on jossain muualla. - C1.
syystäkin kirjoitti:
Useammassakin vertailussa Citroën C1 / mikä se pikku Peugeot nyt olikaan on ollut kaikkien vähävikaisin toloota. Siis puhuttaessa autoista, joissa tojon panos on rajoittunut oman vessanpöntön kansi -logon liimaamiseen keulalle.
Aidot toilootat, kuten nauris, ovat puolestaan kärsineet runsaista sähkövioista. Ainiin, mutta eihän se ole toilootan vika, että auto on kasattu heikkolaatuisista osista. Tojohan vaan hankkii osat niin halvalla kuin saa ja liimaa kasan päälle oman logonsa, mikä takaa laadun. Vastuu on jossain muualla.Taisit nyt valehdella ja pahasti
- tore
syystäkin kirjoitti:
Useammassakin vertailussa Citroën C1 / mikä se pikku Peugeot nyt olikaan on ollut kaikkien vähävikaisin toloota. Siis puhuttaessa autoista, joissa tojon panos on rajoittunut oman vessanpöntön kansi -logon liimaamiseen keulalle.
Aidot toilootat, kuten nauris, ovat puolestaan kärsineet runsaista sähkövioista. Ainiin, mutta eihän se ole toilootan vika, että auto on kasattu heikkolaatuisista osista. Tojohan vaan hankkii osat niin halvalla kuin saa ja liimaa kasan päälle oman logonsa, mikä takaa laadun. Vastuu on jossain muualla.elä sinä jauha paskaa puhtaalla suulla. Oo pöljä hiljaa jos et tiedä asioista oikesti.
- Anonyymi
syystäkin kirjoitti:
Useammassakin vertailussa Citroën C1 / mikä se pikku Peugeot nyt olikaan on ollut kaikkien vähävikaisin toloota. Siis puhuttaessa autoista, joissa tojon panos on rajoittunut oman vessanpöntön kansi -logon liimaamiseen keulalle.
Aidot toilootat, kuten nauris, ovat puolestaan kärsineet runsaista sähkövioista. Ainiin, mutta eihän se ole toilootan vika, että auto on kasattu heikkolaatuisista osista. Tojohan vaan hankkii osat niin halvalla kuin saa ja liimaa kasan päälle oman logonsa, mikä takaa laadun. Vastuu on jossain muualla.Japsi autot ovat ainoastaan oikeiden autojen korvikkeita, japsi merkkien, varsinkin Tojo kuskeilla on pahoja komplekseja, joita yrittävät vähentää moittimalla muiden autojen vikoja, esim Audi on kyrvän jatke joka kuluttaa öljyä enemmän kuin polttoainetta, Mersu on ruoste läjä, Bemari on mielen vikaisten kaaharien vikoja täynnä oleva kumijalka, Ford ruostuu piloille jo kaupasta kotiin ajettaessa, ja tätä rataa.Tojo kuskien tietoisuus muista merkeistä on laaja, perustuu toisilta Tojo kuskeilta kuultuihin valheisiin, monen Tojo kuskin kokemus oikeasta autosta on ainoastaan nenänsä jättämä rasvainen jälki jonkun laatu auton sivuikkunaan supermarketin parkkipaikalla.
- Anonyymi
syystäkin kirjoitti:
Useammassakin vertailussa Citroën C1 / mikä se pikku Peugeot nyt olikaan on ollut kaikkien vähävikaisin toloota. Siis puhuttaessa autoista, joissa tojon panos on rajoittunut oman vessanpöntön kansi -logon liimaamiseen keulalle.
Aidot toilootat, kuten nauris, ovat puolestaan kärsineet runsaista sähkövioista. Ainiin, mutta eihän se ole toilootan vika, että auto on kasattu heikkolaatuisista osista. Tojohan vaan hankkii osat niin halvalla kuin saa ja liimaa kasan päälle oman logonsa, mikä takaa laadun. Vastuu on jossain muualla.No Peugeot on maailman suurin pienkonevalmistaja sen koneita käyttää kaikki merkistä riippumatta saksalaisiahan ei käytä kukaan edes wolkkari itse liimaa vaan oman lappunsa niihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Japsi autot ovat ainoastaan oikeiden autojen korvikkeita, japsi merkkien, varsinkin Tojo kuskeilla on pahoja komplekseja, joita yrittävät vähentää moittimalla muiden autojen vikoja, esim Audi on kyrvän jatke joka kuluttaa öljyä enemmän kuin polttoainetta, Mersu on ruoste läjä, Bemari on mielen vikaisten kaaharien vikoja täynnä oleva kumijalka, Ford ruostuu piloille jo kaupasta kotiin ajettaessa, ja tätä rataa.Tojo kuskien tietoisuus muista merkeistä on laaja, perustuu toisilta Tojo kuskeilta kuultuihin valheisiin, monen Tojo kuskin kokemus oikeasta autosta on ainoastaan nenänsä jättämä rasvainen jälki jonkun laatu auton sivuikkunaan supermarketin parkkipaikalla.
Nipponin pojan koneisiin luottaa myös Mersu ja monet muutkin . Kaikki hyprinit on Toyotan patentteja käyttäviä ja kun puhutaan dieseleistä niin saksalaisilta ei löydy yhtään Hyvää
- Kyllä
sitä minäkin tänne tulin kysymään, saas nähdä mitä Toyota kansa tähän vastaa. Aiemmin ainakin on kaikkia PSA ja Fiat kalustoa pidetty aivan pas..na. No hyvä että lopettivat Hiacen tuonnin on se niin hiveä vehje tienpäällä.
- ajosas for ever
Aivan tienpäällä ei korjaamolla tien päällja itse sen sanoit!
- varmat tulot
ajosas for ever kirjoitti:
Aivan tienpäällä ei korjaamolla tien päällja itse sen sanoit!
Toyota Hiacea näkeekin eniten tienpäållä, koska ei ole korjaamolla nosturin päällä kuin muut peltilaatikot.
Hiacella työt onnistuu, koska ei tule rokulipäiviä korjaamopäivien vuoksi - Anonyymi
No on parempi kuin wolkkari joka suhteessa mitataan mitä vaan.Wolkkari syö öljyä yhtäpaljon kuin dieseliä .
- Proace
Toyotalla ei ole varaa menettää pakettiautomarkkinoita kokonaan Euroopassa ja siksi suurenkin on pakko nöyrtyä. Samalla Toyota astuu segmentissä aivan uuteen aikaan. Onhan PSA:lla ja Toyotalla toki ennestäänkin yhteistyötä pikkuautomarkkinoilla.
Temppu nostaa Suomessa kivasti PSA-pakujen myyntiä, koska ei kaikki ostajatkaan ihan tyhmiä ole kun huomaavat Toyotasssa maksavansa extraa pelkästä nimestä.- eri laatu nääs
Niihin ykslöihin, joihin tulee Toyota-logo, käyvät kymmenet ellei sadat Toyota-laatuvalan tehneet insinöörit henkilökohtaisesti valitsemassa alihankkijoilta parhaat osat, sekundaosista tehdään PSA-konsernin mallit
- ajatuksenjuoksusi?
eri laatu nääs kirjoitti:
Niihin ykslöihin, joihin tulee Toyota-logo, käyvät kymmenet ellei sadat Toyota-laatuvalan tehneet insinöörit henkilökohtaisesti valitsemassa alihankkijoilta parhaat osat, sekundaosista tehdään PSA-konsernin mallit
Eli meinaat, että Toyota voi tulla isännöimään PSA:n ja alihankkijoiden tuotantolinjoille poimimaan rusinat pullasta? Sitähän tuo ajatuskulkusi tarkoittaa!
Uskotkohan tuota itsekään? - laatu on parempi
ajatuksenjuoksusi? kirjoitti:
Eli meinaat, että Toyota voi tulla isännöimään PSA:n ja alihankkijoiden tuotantolinjoille poimimaan rusinat pullasta? Sitähän tuo ajatuskulkusi tarkoittaa!
Uskotkohan tuota itsekään?PSA:n talous on aivan kuralla. Se suostuu mihin tahansa, kun tehtaan linjalla on runsaasti käyttämätöntä kapasiteettia. Tojolla on tiukat laatukriteerit.
- Citron-Talbot-Toyota
laatu on parempi kirjoitti:
PSA:n talous on aivan kuralla. Se suostuu mihin tahansa, kun tehtaan linjalla on runsaasti käyttämätöntä kapasiteettia. Tojolla on tiukat laatukriteerit.
Tojota valvoo kyllä laatua, mutta kuluttajavalitusten avulla ja 7 vuotta auton valmistumisen jälkeen. Ensi talvena Tojotan ProAcet alkavat työntää öljyjään ulos. Ranskalaisten kuuluu tehdä niin.
- Kiala Viulu
laatu on parempi kirjoitti:
PSA:n talous on aivan kuralla. Se suostuu mihin tahansa, kun tehtaan linjalla on runsaasti käyttämätöntä kapasiteettia. Tojolla on tiukat laatukriteerit.
Mitä olen Toyota Hiacen omistajilta ja muualta kuullut kerrottavan, etteivät vaihda enää ja ota PSA:n tekemää ProAcea mistään hinnasta. Moni on kertonut ajavansa vanhalla kestävällä Hiacella ja hakevansa ulkomailta käytetyn Hiacen.
Nähdäkseni ProAcen myynti tulee jäämään hyvin pieneksi ja moni valitsee uutta hakiessa Huyndain p-a.
Tuo PSA:n valinta ei ollut mikään järki ratkaisu, mutta sai edullisimman tarjouksen heiltä. Ilmeisesti kaupan ratkaisi PSA:n menekkivaikeudet. Pyöriihän PSA konserni tapppiolla ja on jo sanonut irti yli 8000 henkilöä. - Kiala Satuseppo
Kiala Viulu kirjoitti:
Mitä olen Toyota Hiacen omistajilta ja muualta kuullut kerrottavan, etteivät vaihda enää ja ota PSA:n tekemää ProAcea mistään hinnasta. Moni on kertonut ajavansa vanhalla kestävällä Hiacella ja hakevansa ulkomailta käytetyn Hiacen.
Nähdäkseni ProAcen myynti tulee jäämään hyvin pieneksi ja moni valitsee uutta hakiessa Huyndain p-a.
Tuo PSA:n valinta ei ollut mikään järki ratkaisu, mutta sai edullisimman tarjouksen heiltä. Ilmeisesti kaupan ratkaisi PSA:n menekkivaikeudet. Pyöriihän PSA konserni tapppiolla ja on jo sanonut irti yli 8000 henkilöä.Kas vain, Kialalla jälleen tiukkaa faktaa ja sisäpiirin tietoa.
"mutta sai edullisimman tarjouksen heiltä", Tuostakin löytyy varmasti jokin kiistaton todiste. - Kuvitteletko
Kiala Satuseppo kirjoitti:
Kas vain, Kialalla jälleen tiukkaa faktaa ja sisäpiirin tietoa.
"mutta sai edullisimman tarjouksen heiltä", Tuostakin löytyy varmasti jokin kiistaton todiste.pöljä tosiaan ettei maailman suurimmalla autonvalmistajalla
olisi yhteistyökumppaneissa varaa valita.Kyllä siinä moni
talousahdingossa olija on hattu kourassa ja Von Toyota sanelee
ehdot. Oletan että systeemi on ota tai jätä tarjous. - Fakta homma
Kuvitteletko kirjoitti:
pöljä tosiaan ettei maailman suurimmalla autonvalmistajalla
olisi yhteistyökumppaneissa varaa valita.Kyllä siinä moni
talousahdingossa olija on hattu kourassa ja Von Toyota sanelee
ehdot. Oletan että systeemi on ota tai jätä tarjous.Vihdoikin tämä päivä koitti ja Toyota tajusi ettei se osaa valmistaa pakettiautoja. Sai onneksi kumppanikseen sellaisen joka osaa, nyt Toyotaa voi ostaa jopa nekin jotka tarvitsevat työkseen pakua eikä vain nurkkapyöritykseen. Ja mitä valintaan tulee nii kyllä se pakun tekemisen tietotaito menee PSA:ta Toyotalle eikä toisinpäin.
- Kiala satuseppo
Kuvitteletko kirjoitti:
pöljä tosiaan ettei maailman suurimmalla autonvalmistajalla
olisi yhteistyökumppaneissa varaa valita.Kyllä siinä moni
talousahdingossa olija on hattu kourassa ja Von Toyota sanelee
ehdot. Oletan että systeemi on ota tai jätä tarjous.En minä mitään kuvittele. Toivon vain Kialan osoittavan väitteensä todeksi, mutta (jälleen kerran) Kiala täyttää häneen kohdistetut odotukset (jotka ovat siis nolla).
Kuten todettua., Kiala on pelkkä satuseppo. Mitään muuta ei kykene kuin linkittämään muutaman ilta-pulun roskalinkin. - sitä itseään
Kiala Satuseppo kirjoitti:
Kas vain, Kialalla jälleen tiukkaa faktaa ja sisäpiirin tietoa.
"mutta sai edullisimman tarjouksen heiltä", Tuostakin löytyy varmasti jokin kiistaton todiste.Varmaan ollut itse neuvottelemassa Proacen valmistamisen laatuvaatimuksista! :))
- täällä.............
sitä itseään kirjoitti:
Varmaan ollut itse neuvottelemassa Proacen valmistamisen laatuvaatimuksista! :))
vaginavaltterit ja muut pököttipetterit yrittävät istua
tuleen toyotan housuilla. Kiala linkittää totuuksia ja
se närästää - Ce on aivan sama
Kiala Viulu kirjoitti:
Mitä olen Toyota Hiacen omistajilta ja muualta kuullut kerrottavan, etteivät vaihda enää ja ota PSA:n tekemää ProAcea mistään hinnasta. Moni on kertonut ajavansa vanhalla kestävällä Hiacella ja hakevansa ulkomailta käytetyn Hiacen.
Nähdäkseni ProAcen myynti tulee jäämään hyvin pieneksi ja moni valitsee uutta hakiessa Huyndain p-a.
Tuo PSA:n valinta ei ollut mikään järki ratkaisu, mutta sai edullisimman tarjouksen heiltä. Ilmeisesti kaupan ratkaisi PSA:n menekkivaikeudet. Pyöriihän PSA konserni tapppiolla ja on jo sanonut irti yli 8000 henkilöä.Ulkomailta käytetyn Hiacen hakeminen saattaa osoittautua hieman haasteelliseksi, koska niitä ei käytännössä ole myyty muualla Euroopassa kuin Suomessa.
Koska nyky-Hiace on Toyotalle niin marginaalimalli, ei kannata lähteä suunnittelemaan uutta. Pannun vaihtaminen nokalle ei ole ihan niin yksinkertainen operaatio tuon tyypityksen kannalta, että sitä kannattaisi lähteä käytännössä Suomen takia tekemään. - Halpis neppis TOYO
Fakta homma kirjoitti:
Vihdoikin tämä päivä koitti ja Toyota tajusi ettei se osaa valmistaa pakettiautoja. Sai onneksi kumppanikseen sellaisen joka osaa, nyt Toyotaa voi ostaa jopa nekin jotka tarvitsevat työkseen pakua eikä vain nurkkapyöritykseen. Ja mitä valintaan tulee nii kyllä se pakun tekemisen tietotaito menee PSA:ta Toyotalle eikä toisinpäin.
Voi olla, että toyotan kannattaisi ostaa kaikki muukin tekniikka kilpilijoilta!!!
Sillä saataisi toyotastakin miellyttävä ja loistavat ajo ominaisuudet, jotka nyt puuttuvat...Voi olla ettei sen jälkeen vain pystyisi myymään kovilla alehiinnoilla kiesejään, niin kuin nykyään!! - Kiala Viulu
Ce on aivan sama kirjoitti:
Ulkomailta käytetyn Hiacen hakeminen saattaa osoittautua hieman haasteelliseksi, koska niitä ei käytännössä ole myyty muualla Euroopassa kuin Suomessa.
Koska nyky-Hiace on Toyotalle niin marginaalimalli, ei kannata lähteä suunnittelemaan uutta. Pannun vaihtaminen nokalle ei ole ihan niin yksinkertainen operaatio tuon tyypityksen kannalta, että sitä kannattaisi lähteä käytännössä Suomen takia tekemään.Hilux:in kone menee Hiaceen lähes heittämällä ja olisi nyt jo kirkkaasti alittanut euroopan päästöarvot. Olisi näin tehneetkin, mutta onnekkaasti vapautui paikka Fiatin jäädessä pois Peugeot-Citroen leiristä ja Toyota pääsi mukaan hyvin edullisesti.
- petteri häpeissään
täällä............. kirjoitti:
vaginavaltterit ja muut pököttipetterit yrittävät istua
tuleen toyotan housuilla. Kiala linkittää totuuksia ja
se närästääKiala on aina ja säännöllisesti oikeassa. Kiala on myös ottanut mehut pois petteristä
- Kiala Viulu
Halpis neppis TOYO kirjoitti:
Voi olla, että toyotan kannattaisi ostaa kaikki muukin tekniikka kilpilijoilta!!!
Sillä saataisi toyotastakin miellyttävä ja loistavat ajo ominaisuudet, jotka nyt puuttuvat...Voi olla ettei sen jälkeen vain pystyisi myymään kovilla alehiinnoilla kiesejään, niin kuin nykyään!!Ei Toyotan tarvitse juuri mitään muilta ostaa, kun pärjää parhaiten autonva
www.taloussanomat.fi/autot/2012/12/17/toyota-kipuamassa-takaisin-huipulle-kakkossijasta-ankara-vaanto/201243896/304?non=1 - sinne sun tänne
Kiala satuseppo kirjoitti:
En minä mitään kuvittele. Toivon vain Kialan osoittavan väitteensä todeksi, mutta (jälleen kerran) Kiala täyttää häneen kohdistetut odotukset (jotka ovat siis nolla).
Kuten todettua., Kiala on pelkkä satuseppo. Mitään muuta ei kykene kuin linkittämään muutaman ilta-pulun roskalinkin.Petteriä vain harmittaa totuudet ja saa raivon hakkaamaan pyöreässä hakevavarossa, niin että korvalapät heiluu metrin sinne sun tänne
- Hiiala Hiiala
sinne sun tänne kirjoitti:
Petteriä vain harmittaa totuudet ja saa raivon hakkaamaan pyöreässä hakevavarossa, niin että korvalapät heiluu metrin sinne sun tänne
Hyvä Kiala, jatka vain tosiasioiden välttelyä ja väitteittesi todistamista, sen sinä osaat. Paljon muuta et sitten osaakaan, pelkkä pelle koko ukko.
- Afrikasta saa
Ce on aivan sama kirjoitti:
Ulkomailta käytetyn Hiacen hakeminen saattaa osoittautua hieman haasteelliseksi, koska niitä ei käytännössä ole myyty muualla Euroopassa kuin Suomessa.
Koska nyky-Hiace on Toyotalle niin marginaalimalli, ei kannata lähteä suunnittelemaan uutta. Pannun vaihtaminen nokalle ei ole ihan niin yksinkertainen operaatio tuon tyypityksen kannalta, että sitä kannattaisi lähteä käytännössä Suomen takia tekemään.Tojoterot rupeaa tietenkin hakemaan Haisuja takaisin Afrikasta.
Koneen vaihtokin hoituu siellä päässä. Tässä on korvattu pari japaninponia vähän jykevämmillä voimantuottajilla
http://cdn.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/461735/1070709.jpg - Kiala Viulu
laatu on parempi kirjoitti:
PSA:n talous on aivan kuralla. Se suostuu mihin tahansa, kun tehtaan linjalla on runsaasti käyttämätöntä kapasiteettia. Tojolla on tiukat laatukriteerit.
PSA on laittanut useamman tehtaan kiinni ja 8000 henkilöä sai lopputilin, kun rämäpellit ei kaupan. Kannattais vähän panostaa laatuun, ettei öljyt aina lennä pakkasella pihalle huohotinputket jäädyttyä ja ettei sähköt/koetaulun valot vilkkuisi kuin joulukuusen tuikkivat led-valot.
Missään ei yhtä nopeasti laske auto arvo kuin Ranskalaisessa. Sen sijaan Toyotan arvo säilyy parhaiten uusimman tutkimuksen mukaan, ylivoimaisesti! - Mietippä sitä!!
Kiala Viulu kirjoitti:
PSA on laittanut useamman tehtaan kiinni ja 8000 henkilöä sai lopputilin, kun rämäpellit ei kaupan. Kannattais vähän panostaa laatuun, ettei öljyt aina lennä pakkasella pihalle huohotinputket jäädyttyä ja ettei sähköt/koetaulun valot vilkkuisi kuin joulukuusen tuikkivat led-valot.
Missään ei yhtä nopeasti laske auto arvo kuin Ranskalaisessa. Sen sijaan Toyotan arvo säilyy parhaiten uusimman tutkimuksen mukaan, ylivoimaisesti!Sama kohtalo tulee olemaan PSAn Proacella!!
Ja toyotan maine laskee entisestään!! - Cassa.
Kiala Satuseppo kirjoitti:
Kas vain, Kialalla jälleen tiukkaa faktaa ja sisäpiirin tietoa.
"mutta sai edullisimman tarjouksen heiltä", Tuostakin löytyy varmasti jokin kiistaton todiste.ProAce on citroen jumpy, fiat scudo, peugeot expert,
jollasiin oikea ja täydellisen viisas Toyota-mies
ei koskaan sekkaannu mistään hinnasta. Ranskanperunoja saa aina grilliltä ja Toyotaa myydään kaukana rasvan kärystä. - paketoitu patonki
Halpis neppis TOYO kirjoitti:
Voi olla, että toyotan kannattaisi ostaa kaikki muukin tekniikka kilpilijoilta!!!
Sillä saataisi toyotastakin miellyttävä ja loistavat ajo ominaisuudet, jotka nyt puuttuvat...Voi olla ettei sen jälkeen vain pystyisi myymään kovilla alehiinnoilla kiesejään, niin kuin nykyään!!Harvemmin on Tojotat
hajonnu, mutta
ranskanresut vähän väliä.
Siinä meni pilalle nyt
viimeistään viimeinenkin
oikeana Toyotana (Hiace)
tunnettu malli - voi pojat
Mietippä sitä!! kirjoitti:
Sama kohtalo tulee olemaan PSAn Proacella!!
Ja toyotan maine laskee entisestään!!Ostakaa vaan ihmeessä
puolet pienempi, rutkasti
kalliimpi ja
laaduttomampi VW
Transporter tai vieläkin
huonompi Ford Transit. :D
Kannattaa ylipäätänsä
ajatella aina kaikesta, että kun jokin on joskus aikoinaan on ollut vikainen, se tulee aina sitä olemaan.
Eihän minkään
yrityksen kannata
ikuisesti tehdä huonoa tai
konkurssi on varma.
Tosin monet merkit ovat onnistuneet tekemään pitkään huonoa, mutta
loistavalla markkinoinnilla
saaneet ihmiset uskomaan
sen hyväksi esim. VW, Mersu jne.. - Hiiala Hiiala
voi pojat kirjoitti:
Ostakaa vaan ihmeessä
puolet pienempi, rutkasti
kalliimpi ja
laaduttomampi VW
Transporter tai vieläkin
huonompi Ford Transit. :D
Kannattaa ylipäätänsä
ajatella aina kaikesta, että kun jokin on joskus aikoinaan on ollut vikainen, se tulee aina sitä olemaan.
Eihän minkään
yrityksen kannata
ikuisesti tehdä huonoa tai
konkurssi on varma.
Tosin monet merkit ovat onnistuneet tekemään pitkään huonoa, mutta
loistavalla markkinoinnilla
saaneet ihmiset uskomaan
sen hyväksi esim. VW, Mersu jne..Hyvä Kiala, jatka samaan malliin, kukaan ei huomaa että olet köynyt kirjoittelemassa paskaa itsesi tueksi eri nimimerkillä...
- Kiala Viulu
Hiiala Hiiala kirjoitti:
Hyvä Kiala, jatka vain tosiasioiden välttelyä ja väitteittesi todistamista, sen sinä osaat. Paljon muuta et sitten osaakaan, pelkkä pelle koko ukko.
Toyota ei ole tehnyt 50 vuoteen yhtään
vuosineljännestä tappiota.
2000 luvulla Toyota on tehnyt tulosta enemmän kuin Ford, GM ja Chrysler
yhteensä. Toyotan vaihto-omaisuuden kiertonopeus
oli jo 1970-luvulla 67,
nykyään satoja.
Toyota ja Hiacet ei
katoa ikinä katukuvasta.
Tähän on syytä vain
opetella tottumaan petteri parkojen pienellä sydämmellä ja sarkyneellä aivolohkolla. - voi ristukset!
Kiala Viulu kirjoitti:
Toyota ei ole tehnyt 50 vuoteen yhtään
vuosineljännestä tappiota.
2000 luvulla Toyota on tehnyt tulosta enemmän kuin Ford, GM ja Chrysler
yhteensä. Toyotan vaihto-omaisuuden kiertonopeus
oli jo 1970-luvulla 67,
nykyään satoja.
Toyota ja Hiacet ei
katoa ikinä katukuvasta.
Tähän on syytä vain
opetella tottumaan petteri parkojen pienellä sydämmellä ja sarkyneellä aivolohkolla.Ompas ollu Kiala päissään aamuyöstä!!!!!
Noin omituista juttua ei o aikoihin tullukkaan!!!!
AHAHAHAHAHHAHAHAHAH!!!!!!!! - ikiliikkuja hiace
Fakta homma kirjoitti:
Vihdoikin tämä päivä koitti ja Toyota tajusi ettei se osaa valmistaa pakettiautoja. Sai onneksi kumppanikseen sellaisen joka osaa, nyt Toyotaa voi ostaa jopa nekin jotka tarvitsevat työkseen pakua eikä vain nurkkapyöritykseen. Ja mitä valintaan tulee nii kyllä se pakun tekemisen tietotaito menee PSA:ta Toyotalle eikä toisinpäin.
PoroAse ei käy laatuun tunnetusti heikkona, vaikka millä kulkisi. Hiace sentään oli lähes kultti jo syntyessään ja ositti muita paremman kestävyyden hetkessä
- Kiala Viulu
voi ristukset! kirjoitti:
Ompas ollu Kiala päissään aamuyöstä!!!!!
Noin omituista juttua ei o aikoihin tullukkaan!!!!
AHAHAHAHAHHAHAHAHAH!!!!!!!!Totta se on. Petterien on vain syytä olla hiljaa totuuden edessa ja myötäillä häpeällisesti tietämättömyyttään.
- ruusut risuiksi
Fakta homma kirjoitti:
Vihdoikin tämä päivä koitti ja Toyota tajusi ettei se osaa valmistaa pakettiautoja. Sai onneksi kumppanikseen sellaisen joka osaa, nyt Toyotaa voi ostaa jopa nekin jotka tarvitsevat työkseen pakua eikä vain nurkkapyöritykseen. Ja mitä valintaan tulee nii kyllä se pakun tekemisen tietotaito menee PSA:ta Toyotalle eikä toisinpäin.
Ihminen joka tietää
paremmasta, on
hankkinut hiacen. Sama
laatikko, kone ja alusta asti jotka on aina kestäneet.
Muovia ja peltiä vaan ympäriltä
vaihdettu.
Huonompaan suuntaan
vain näyttää
olevan menossa, kun ranskan leluihin lyödään Toyotan logo
Nimimerkillä
neljällä vuosikymmenellä
kyseisellä ajamaan
joutunut (Hiace) - ...
Mietippä sitä!! kirjoitti:
Sama kohtalo tulee olemaan PSAn Proacella!!
Ja toyotan maine laskee entisestään!!.
- Rees
Fakta homma kirjoitti:
Vihdoikin tämä päivä koitti ja Toyota tajusi ettei se osaa valmistaa pakettiautoja. Sai onneksi kumppanikseen sellaisen joka osaa, nyt Toyotaa voi ostaa jopa nekin jotka tarvitsevat työkseen pakua eikä vain nurkkapyöritykseen. Ja mitä valintaan tulee nii kyllä se pakun tekemisen tietotaito menee PSA:ta Toyotalle eikä toisinpäin.
Meillä ollut kolme hiacea ja nyt viimeise kymmenen vuotta fiat scudo ja täytyy todeta että nyt on mieluisa auto,vähemmän kantavuutta mutta omiin tarkotuksiin riittävästi. Kori on sinkitty ja tärkein tekniikka luotettavaa ja kestävää, toisin oli hiace aivan hirveä ruosteläjä. Ei paljon lohduta vakka muu tekniikka kestää kun kori ruostuu ympäriltä.
- Anonyymi
Kiala Viulu kirjoitti:
PSA on laittanut useamman tehtaan kiinni ja 8000 henkilöä sai lopputilin, kun rämäpellit ei kaupan. Kannattais vähän panostaa laatuun, ettei öljyt aina lennä pakkasella pihalle huohotinputket jäädyttyä ja ettei sähköt/koetaulun valot vilkkuisi kuin joulukuusen tuikkivat led-valot.
Missään ei yhtä nopeasti laske auto arvo kuin Ranskalaisessa. Sen sijaan Toyotan arvo säilyy parhaiten uusimman tutkimuksen mukaan, ylivoimaisesti!Näin muute on. Sorry Mb, Audin Wagit, BMW ja Nissanit, Fiatit ja tietysti RanskanRabeeet. Juntit herätkäää. Honda on .myös hyvä. T. JunttiMaisteri Wittu
- Anonyymi
Rees kirjoitti:
Meillä ollut kolme hiacea ja nyt viimeise kymmenen vuotta fiat scudo ja täytyy todeta että nyt on mieluisa auto,vähemmän kantavuutta mutta omiin tarkotuksiin riittävästi. Kori on sinkitty ja tärkein tekniikka luotettavaa ja kestävää, toisin oli hiace aivan hirveä ruosteläjä. Ei paljon lohduta vakka muu tekniikka kestää kun kori ruostuu ympäriltä.
Ootsää juntti kuulut ikinä auton pohjapesusta ja ruostesuojauksesta. JuntienJuntti. Firmas varmaa kaatunut ajat sitten ja Ukko toivottavasti ampunut Ittensä. Kiitos.
- Toyoyo
Panostamme jälkimarkkinointiin. Citroenin ja Peugeotin kanssa yhteistyö = korjamolle ovat hommat taattuja. Tosiasiassa lienee pakko kun toisinpäin on jo yksi kauppa tehty eli se paras ja vähävikaisin Pösö. Kaikkea se yhteistyö teettää.
- ONNEA TOYO!!!
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288523992349.html
Ihme kun ei tuota PSAn tekeemää uutta "hiaceakin" kielletä heti euroopassa, kun turvallisuus on riksan tasolla!!!
No ompahan muuten parempaa tekniikkaa kuin vanhoissa haisuleissa, eikä moottorit väljisty- ex-hiace
Kyllä tuo yhteistyö karkoittaa ostajat!!
- sprintterikuski
ex-hiace kirjoitti:
Kyllä tuo yhteistyö karkoittaa ostajat!!
Ei se ainakaan huonommaksi tuo hiace voi mennä mitä oli!!
Jospa nykysessä olis vähän äänenvaimennusta kopissa ja tehoo koneessa!!
Saisipa vielä öljykin pysyä sisällä.... - hajosiko pökötti
sprintterikuski kirjoitti:
Ei se ainakaan huonommaksi tuo hiace voi mennä mitä oli!!
Jospa nykysessä olis vähän äänenvaimennusta kopissa ja tehoo koneessa!!
Saisipa vielä öljykin pysyä sisällä....Harvemmin on Tojotat
hajonnu, mutta ranskanresut
vähän väliä. Siinä meni pilalle
nyt viimeistään viimeinenkin
oikeana Toyotana (Hiace)
tunnettu malli. - niin tekee
ex-hiace kirjoitti:
Kyllä tuo yhteistyö karkoittaa ostajat!!
se vain laittaa hakemaan ulkomailta hiacen, ellei suomesta löydy
- minä
olenhan tuota kuullut monelta haisulin omistajalta vain hyviä kokemuksia otetaan nyt esimerkiksi yksi taksiautoilija: muuan taksiautoilija ajoi ennen mersulla ja volkkarilla ja niissä ei ollut muuta kuin vikoja, no tuli ostaneeksi aikanaan hiacen ja nyt omistaa kolmannen haisulin ja mitään suurempaa vikaa ei ole tullut yhdessäkään vastaan, nyt tuumasi että enää ei osta uutta autoa koska hiacen valmistus loppui ja muita oikeita AUTOJA ei ole tarjolla. Vanhaa hiacea ei mikään ranskanleipä voita. Menee ihan pilalle pakettiautotkin EU:N myötä
- Taksi.
Hiace on varmasti ollut luotettava, mutta työkaluna täysi p*ska ominaisuuksiltaan. Eli jos ainoa asia mitä arvostaa on se luotettavuus, niin ehkä sitten kannattaa istua sen jousilla vuodessa 100 000 km ja kärsiä joka metri......ei ne muutkaan nimittäin ihan epäluotettavia ole....
- Kiala Viulu
Toyota ProAce
Toyotan tuleva pakettiauto
ProAce oli aijemmin Peugeot-
Citroen ja Fiatin
yhteistyöhanke, mutta Toyota
pääsi mukaan kun Fiat luopui
osakkuudesta ja Toyota peri
paikan.
Fiat tulee vain jatkossa
ostamaan valmiin
kokonaisuuden uudelta
Peugeot-Citroen-Toyota
kolmikolta.
Toyota kuitenkin
osallistuu uuden
sukupolven
hyötyajoneuvon
kehitystyöhön ja sen
edellyttämiin
investointikustannuksiin.
Toyota vain yksinkertaisi luopui Eurooppaan valmistettavan Hiacen valmistuksesta yleisesti vähentyneen p-a markkinoiden johdosta. Pinille markkinoille ei kannata valmistaa omaa p-a. Hiacea ei siis hylätty päästojen vuoksi, koska olisihan Toyota voinut ottaa kirkkaasti euroopan päästöarvot alittavan koneen Hilux-mallista ja tai nyt uudesta RAV4:sta, jonka päästöt on alle henkilöautojen 127g/km!
Etuvetoinen uusi RAV4 on kirkkaasti vähäpäästöisin ja muut vastaavat kalpenee rinnalla.
Vanhaa kunnon kestävää Hiacea muuten tehdään edelleen ja viedään sellaisiin maihin, joissa päästöratoitukset sen sallivat.
Rinta-Jouppi on luvannut tuoda niistä maista kunnon Hiacea Suomeen käytettynä rekkakuormittain, ettei ne tule täältä loppumaan ja vaikka kuinka yritetään.
Käytettyä autoa kun saa tuoda vaikka mistä Suomeen, eikä niitä koske mitkään päästörajoitukset kunhan maksaa verot!- Kiala Viulu
www.tuulilasi.fi/artikkelit/toyota-hiacen-seuraaja-proace
- skitsoiletkin vielä!
"Pinille markkinoille ei kannata valmistaa omaa p-a. Hiacea ei siis hylätty päästojen vuoksi, koska olisihan Toyota voinut ottaa kirkkaasti euroopan päästöarvot alittavan koneen Hilux-mallista"
"Vanhaa kunnon kestävää Hiacea muuten tehdään edelleen ja viedään sellaisiin maihin, joissa päästöratoitukset sen sallivat."
Kiala ei kiimoissaan huomaa kirjoittavansa itseään pussiin. Ensin hän todistaa ettei Hiacea hylätty päästöjen takia ja heti perään todistaa että sitä viedään maihin joissa päästörajoitukset sen sallivat.
Satusetä ja silkka valehtelija hän on todistanut jo aikaisemminkin olevansa. - Kiala Viulu
skitsoiletkin vielä! kirjoitti:
"Pinille markkinoille ei kannata valmistaa omaa p-a. Hiacea ei siis hylätty päästojen vuoksi, koska olisihan Toyota voinut ottaa kirkkaasti euroopan päästöarvot alittavan koneen Hilux-mallista"
"Vanhaa kunnon kestävää Hiacea muuten tehdään edelleen ja viedään sellaisiin maihin, joissa päästöratoitukset sen sallivat."
Kiala ei kiimoissaan huomaa kirjoittavansa itseään pussiin. Ensin hän todistaa ettei Hiacea hylätty päästöjen takia ja heti perään todistaa että sitä viedään maihin joissa päästörajoitukset sen sallivat.
Satusetä ja silkka valehtelija hän on todistanut jo aikaisemminkin olevansa.Kyllä Hiacea tehdään edelleen ja viedään euroopan ulkopuolelle, missä päästönormit sen sallivat.
Vanhaa Hiacea myydää ja tehdään siksi vielä, kun sitä on edullinen korjata ja huoltaa, varma tekniikka ja varaosia on paljon saatavissa köyhemmissäkin maissa. Edes moottorin mallia ei muuttaa tuoreempaan vähähäpäästöisempään varaosien saatuvuuden vuoksi. Lähestulkoon vanhempienkin Hiacen osat sopii keskenään uudempien mallien kanssa ja päinvastoin.
Toyotalle vain aukesi paikka Peugeot-Citroen leiriin hyvin edullisesti, kun Fiat lähti pois kolmikosta. (linkki ylempänä maininnasta) - Tissi-jomppi
"Rinta-Jouppi on luvannut tuoda niistä maista kunnon Hiacea Suomeen käytettynä rekkakuormittain, ettei ne tule täältä loppumaan ja vaikka kuinka yritetään."
Eiköhän tuo olisi ympäristörikos?? Sekä vakava rikos ihmisyyttä vastaan???
Ajakoot namibiassa ja keniassa vaan häkäpönttö toyotilla!! - Taidat olla
Tissi-jomppi kirjoitti:
"Rinta-Jouppi on luvannut tuoda niistä maista kunnon Hiacea Suomeen käytettynä rekkakuormittain, ettei ne tule täältä loppumaan ja vaikka kuinka yritetään."
Eiköhän tuo olisi ympäristörikos?? Sekä vakava rikos ihmisyyttä vastaan???
Ajakoot namibiassa ja keniassa vaan häkäpönttö toyotilla!!oikein varsinainen vihrpiipero. Höpöttessäsi ympäristörikoksistasi.
Eli sinun mielestäsi käytannössa kaikilla vanhoilla autoilla ajaminen
koska niistä yksikään ei täytä EU:n uusia päästövaatimuksia,olisi
sinun mielestäsi kiellettävä.Tosi nerokasta. Kuinka se on vakava
rikos "ihmisyyttä vastaan". Onkoha sulla ihan kaikki inkkarit kanootissa? - Tissi-jomppi
Taidat olla kirjoitti:
oikein varsinainen vihrpiipero. Höpöttessäsi ympäristörikoksistasi.
Eli sinun mielestäsi käytannössa kaikilla vanhoilla autoilla ajaminen
koska niistä yksikään ei täytä EU:n uusia päästövaatimuksia,olisi
sinun mielestäsi kiellettävä.Tosi nerokasta. Kuinka se on vakava
rikos "ihmisyyttä vastaan". Onkoha sulla ihan kaikki inkkarit kanootissa?Saako maahan tuoda muuta jätettä???
Onhan se rikos ihmisyyttä vastaan, jos tuodaan laittomia autoja ja joku firma ostaa 20 niitä ja työntekijät joutuvat ajamaan vanhan aikaisilla, turvattomilla ja saastuttavilla Hiaceilla!?!? Jokaiselle pitäisi olla Peltoritkin päähän, ettei kuulo mene!!
Olisi siinä taas muilla mailla ihmettelemistä, kun joku äkkäisi että tänne raahataan käytettyjä pakettiautoja EU:n ulkopuolelta!!?? jotka ovat muutaman mielestä täysin ylivoimaisia autoja!!! Berlusconin sekoilut ja kreikan sohlaus unohtuis heti!!! - Kiala Viulu
Tissi-jomppi kirjoitti:
Saako maahan tuoda muuta jätettä???
Onhan se rikos ihmisyyttä vastaan, jos tuodaan laittomia autoja ja joku firma ostaa 20 niitä ja työntekijät joutuvat ajamaan vanhan aikaisilla, turvattomilla ja saastuttavilla Hiaceilla!?!? Jokaiselle pitäisi olla Peltoritkin päähän, ettei kuulo mene!!
Olisi siinä taas muilla mailla ihmettelemistä, kun joku äkkäisi että tänne raahataan käytettyjä pakettiautoja EU:n ulkopuolelta!!?? jotka ovat muutaman mielestä täysin ylivoimaisia autoja!!! Berlusconin sekoilut ja kreikan sohlaus unohtuis heti!!!Suomeen tuodaan Saksasta pahempaakin jätettä vanhoina esim. Audeina, Bemareina ja Mersuina ynm, jotka kuluttavat huomattavasti enemmän kuin Hiace. Sen lisäksi näistä halppis jätekasoista on mittareita ruuvattu lähes kaikista kilometrejä pois paljon ja onnettomia suomi peeloja pissataan korvaan jatkuvasti urean hajun lemutessa, saksalaisten automyyjien hekotellessa tyhmällä suomi-rassukalla.
Näitä kovalla rahalla korjattuja Saksan tuonteja on velipoikani työmaan liikkeessä pilven pimein myynnissä, kun ovat hajonneet ja tuotu korjattavaksi merkkiliikkeisiin. Sitten ei asiakkaalla olekkaan ollut varaa lunastaa usein lähes 10 000-15 000 € nousseita korjauskuluja ja oikeuden päätöksellä liike on lunastanut korjatun auton itselleen myyntiin.
Juuri kävin liikkeessä ja oli 8 kpl Saksan tuontia myynnissä kalliisti korjattuna.
Hakekaa vain Saksasta romuja ja minä nauran makeasti. Eipä ole kukkarostani tollojen puuhastelut pois! - Tissi-jomppi
Kiala Viulu kirjoitti:
Suomeen tuodaan Saksasta pahempaakin jätettä vanhoina esim. Audeina, Bemareina ja Mersuina ynm, jotka kuluttavat huomattavasti enemmän kuin Hiace. Sen lisäksi näistä halppis jätekasoista on mittareita ruuvattu lähes kaikista kilometrejä pois paljon ja onnettomia suomi peeloja pissataan korvaan jatkuvasti urean hajun lemutessa, saksalaisten automyyjien hekotellessa tyhmällä suomi-rassukalla.
Näitä kovalla rahalla korjattuja Saksan tuonteja on velipoikani työmaan liikkeessä pilven pimein myynnissä, kun ovat hajonneet ja tuotu korjattavaksi merkkiliikkeisiin. Sitten ei asiakkaalla olekkaan ollut varaa lunastaa usein lähes 10 000-15 000 € nousseita korjauskuluja ja oikeuden päätöksellä liike on lunastanut korjatun auton itselleen myyntiin.
Juuri kävin liikkeessä ja oli 8 kpl Saksan tuontia myynnissä kalliisti korjattuna.
Hakekaa vain Saksasta romuja ja minä nauran makeasti. Eipä ole kukkarostani tollojen puuhastelut pois!Ne "romut" joita sieltä haetaan maksavat usein saman verran kuin hiluxi uutena!!
On tainut "velipoikasi" taas hieman pissatella sinua, kun olet kiljupäissäsi mennyt häiritsemään mestari-mekaanikkkoa työpaikalle?!! - Kiala Viulu
Tissi-jomppi kirjoitti:
Ne "romut" joita sieltä haetaan maksavat usein saman verran kuin hiluxi uutena!!
On tainut "velipoikasi" taas hieman pissatella sinua, kun olet kiljupäissäsi mennyt häiritsemään mestari-mekaanikkkoa työpaikalle?!!Taidat nyt vähän liioitella hinnoissa tietämättömänä.
Pari käytettyä saksan tuonti- audia oli tullut lisää myyntirivistöön lunastuksen kautta, kun asiakkaalla ei ollut varaa maksaa yli 7000 € korjauskuluja. - Kiala Piano
Kiala Viulu kirjoitti:
Kyllä Hiacea tehdään edelleen ja viedään euroopan ulkopuolelle, missä päästönormit sen sallivat.
Vanhaa Hiacea myydää ja tehdään siksi vielä, kun sitä on edullinen korjata ja huoltaa, varma tekniikka ja varaosia on paljon saatavissa köyhemmissäkin maissa. Edes moottorin mallia ei muuttaa tuoreempaan vähähäpäästöisempään varaosien saatuvuuden vuoksi. Lähestulkoon vanhempienkin Hiacen osat sopii keskenään uudempien mallien kanssa ja päinvastoin.
Toyotalle vain aukesi paikka Peugeot-Citroen leiriin hyvin edullisesti, kun Fiat lähti pois kolmikosta. (linkki ylempänä maininnasta)Kyllähän se syy Hiacen tuonnin lopettamiseen oli se että vaikka siihen olisi laitettu mikä tahansa moottori niin ei sitä euroopassa olisi ostaneet muut kuin pöljät suomalaiset. Ei euroopan vaativilla markkinoilla pärjää noilla ominaisuuksilla. Linkitäppä Kiala pakettiautojen myynti euroopassa vaikka viimeiseltä viideltä vuodelta. Hurrataan sitten yhdessä.
- joku muu
Kiala Piano kirjoitti:
Kyllähän se syy Hiacen tuonnin lopettamiseen oli se että vaikka siihen olisi laitettu mikä tahansa moottori niin ei sitä euroopassa olisi ostaneet muut kuin pöljät suomalaiset. Ei euroopan vaativilla markkinoilla pärjää noilla ominaisuuksilla. Linkitäppä Kiala pakettiautojen myynti euroopassa vaikka viimeiseltä viideltä vuodelta. Hurrataan sitten yhdessä.
ei vaan syy on siinä että eurooppalaiset ovat masokisteja, ja/tai tunnollisia "koti"markkinoiden tukijoita, kun sekä opel vivaro/nissan primastar/renault trafic kolmikossa että citroen jumper/ peugeot boxer/ citroen jumper- kolmikossa hajoaa vaihdelaatikko totaalisesti jopa jo neljässäkymmenessä tonnissa, viimeistään sadassa tonnissa, vaikka autolla ei olisi kuskattu kuin terveisiä
- Anonyymi
skitsoiletkin vielä! kirjoitti:
"Pinille markkinoille ei kannata valmistaa omaa p-a. Hiacea ei siis hylätty päästojen vuoksi, koska olisihan Toyota voinut ottaa kirkkaasti euroopan päästöarvot alittavan koneen Hilux-mallista"
"Vanhaa kunnon kestävää Hiacea muuten tehdään edelleen ja viedään sellaisiin maihin, joissa päästöratoitukset sen sallivat."
Kiala ei kiimoissaan huomaa kirjoittavansa itseään pussiin. Ensin hän todistaa ettei Hiacea hylätty päästöjen takia ja heti perään todistaa että sitä viedään maihin joissa päästörajoitukset sen sallivat.
Satusetä ja silkka valehtelija hän on todistanut jo aikaisemminkin olevansa.Juntti Ammu Ittes. Kiitos etukäteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juntti Ammu Ittes. Kiitos etukäteen
Toi oli hyvä
- 4324324
Suhtaudut aika tunteellisesti yhteen automerkkiin. Aika lapsellista.
Minulle autot on kulkuvälineitä.- Pro Ace hyvä
Toyota on muutakin kuin kulkuväline. Se on uskonto.
Mutta, Pro Acen voi ostaa huoletta; se on tehty laadukkaammin ja Toyotan omat miehet käsittelee sitä ja valvoo laadun. Eri homma viinipäissää kasatuissa Pösö-Citikassa...
- ulkoistusta!!
Tekeekö Toyota enään mitään muuta,kuin ne nokalle tulevat merkit itse???
Vai tilaako nekin PSA:n alihankkijalta!!- Hiiala Hiiala
Kai siellä on joitakin Toyotan omiakin osia oltava, että saadaan 8-9 vuoden kuluttua aikaan jokin massiivinen takaisinkutsukampanja käyntiin, jossa TOYOTAN nimellä myydyt versiot kutsutaan korjattavksi tulipalovaaran tai muun vian takia.
- Osa on toyoo
Hiiala Hiiala kirjoitti:
Kai siellä on joitakin Toyotan omiakin osia oltava, että saadaan 8-9 vuoden kuluttua aikaan jokin massiivinen takaisinkutsukampanja käyntiin, jossa TOYOTAN nimellä myydyt versiot kutsutaan korjattavksi tulipalovaaran tai muun vian takia.
Toyotalta tulee:
-Kaasupoljin ja lattiamatto(jumittaa kaasun pohjaan)
-Ikkunannostimet(palavat)
-takatukivarret(jätetään löysälle)
-Ohjausakseli - Kubotaman
Tekeehän se jussi-pettereille nahkaisia ajo-asuja kovaan menoon polkuautoillessa
- kubota-petteri
Hiiala Hiiala kirjoitti:
Kai siellä on joitakin Toyotan omiakin osia oltava, että saadaan 8-9 vuoden kuluttua aikaan jokin massiivinen takaisinkutsukampanja käyntiin, jossa TOYOTAN nimellä myydyt versiot kutsutaan korjattavksi tulipalovaaran tai muun vian takia.
Toyota tekee vähän kaikkea, mihin petteri pesonen ei pysty. Toyota tekee myös trukkeja ja kaivinkoneita ynm.
- Kiala Viulu
Siksi PSA valmistaa, kun ei kannata tehdä itse enää yhä pieneneville markkinoille omaa versiota. P-a on valtava ylitarjonta kysyntään nähden euroopassa, kun kaikki valmistaa niitä. Marginaalit jää liian pieneksi isolle yhtiölle
- nakaroni
Tarkasti ottaen Italiassa oleva Sevellen tehdas, Fiatin ja PSA:n yhteisyritys. Fiat siis tekee Toyotat. Fiat tekee myös Opel Corsan ja myös Ford Ka:n.
- Kiala Viulu
Tuossa linkissä on selostettu tarkasti, mitä kukin tekee kenellekkin, missä ja kenen kanssa yhteistyössä.
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/fiat-ja-psa-jatkavat-yhteistyota-pakettiautoissa - Kialan velipoika
Kiala Viulu kirjoitti:
Tuossa linkissä on selostettu tarkasti, mitä kukin tekee kenellekkin, missä ja kenen kanssa yhteistyössä.
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/fiat-ja-psa-jatkavat-yhteistyota-pakettiautoissa"Tehtaalla aletaan vuonna 2013 valmistaa Toyotalle Proace-pakettiautoa. Siitä tulee neljäs sisarmalli Jumpyn, Experitn ja Scudon joukkoon. "
"Fiat ja Ford ovat tehneet yhteistyötä paitsi Fiat 500:n pohjalta ja samassa Fiatin Puolan-tehtaassa valmistettavan Ford Ka:n osalta myös pakettiautojen osalta. Fiat Ducato oli vuosina 2006-2011 saatavana Transitista tutulla 2,2-litraisella dieselmoottorilla."
Selviäähän siitä että Toyota ostaa PSAlta pakettiauto ja diesel osaamista. PSA ja Ford tekevät yhteistyötä pikkuautoissa ja Fiat käyttää Fordin dieseleitä, - Fiat tekee tojot
> Fiat siis tekee Toyotat.
Näin on jämpti. Tojon eurooppalaisilla tehtailla on käytössä paljon Fiatin valmistamia robotteja. Jostain syystä tätä ei ole kovin paljoa tuotu tojon markkinoinnissa esille...
> Fiat tekee myös Opel Corsan ja myös Ford Ka:n.
No ei kai nyt ihan. Ainakaan kokonaan. Ka perustuu kyllä Fiat 500:n tekniikkaan / pohjalevyyn, mutta on siinä Fordinkin suunnittelua. Onhan auto sentään eri näköinen/muotoinen pelleiltäänkin. Aivan eri juttu kuin toilootan paku, missä on vain liimattu vessanpöntön kansi -symboli keulalle yms. kosmeettista muutosta. - haisulisetä
Fiat tekee tojot kirjoitti:
> Fiat siis tekee Toyotat.
Näin on jämpti. Tojon eurooppalaisilla tehtailla on käytössä paljon Fiatin valmistamia robotteja. Jostain syystä tätä ei ole kovin paljoa tuotu tojon markkinoinnissa esille...
> Fiat tekee myös Opel Corsan ja myös Ford Ka:n.
No ei kai nyt ihan. Ainakaan kokonaan. Ka perustuu kyllä Fiat 500:n tekniikkaan / pohjalevyyn, mutta on siinä Fordinkin suunnittelua. Onhan auto sentään eri näköinen/muotoinen pelleiltäänkin. Aivan eri juttu kuin toilootan paku, missä on vain liimattu vessanpöntön kansi -symboli keulalle yms. kosmeettista muutosta.Fordkaan ei enään luota PSAn tekemisiin ja lopettaa KA:n hankkimisen PSA:lta, koska niissä on ollut paljon laatuongelmia!!
Onnea vaan Toyotalle uuden "hiacen" kanssa....
Kohta on mainoslause "hiacea suomi kuljettaa(hinurilla)" - ei faktat paina
haisulisetä kirjoitti:
Fordkaan ei enään luota PSAn tekemisiin ja lopettaa KA:n hankkimisen PSA:lta, koska niissä on ollut paljon laatuongelmia!!
Onnea vaan Toyotalle uuden "hiacen" kanssa....
Kohta on mainoslause "hiacea suomi kuljettaa(hinurilla)"Voi voi, kun menee tojoterolla autovalmistajatkin sekaisin, kun tero saarnaa hurmoksesta täristen.
- Ostetaan osaamista
Toyota tehnyt viisaan päätöksen. Ovat todenneet, että oma osaaminen ei riitä laadukkaan ja ruostumattoman pakettiauton valmistamiseen niin ostetaan osaamista muualta. Todennäköisesti tuleva Proace ei tule tarvitsemaan jatkuvaa huoltoa (korjaamoa) kuten Hiace ja todennäköisesti ei ole loputtomassa takaisinkutsujen luupissa.
- Kiala Viulu
Hiace on edelleen ja ollut aina p-a:ta vähiten korjaksia vaativa malli. Siksi sen suosio ja myynti on ollut hyvä. Hiacea tehdään edelleen ja viedää moniin maihin, joissa päästönormit sen sallivat.
Eurooppaan Toyotan ei kannattanut suunnitella omaa p-a, koska markkinat ovat pienet, kilpailtu rajusti ja p-a luokan kysyntä on pienentynyt koko ajan euroopassa.
Toyotan ja PSA:n sopimus ei kata kuin tässä vaiheessa euroopan myynnin. Niihin maihin viedään Hiacea, joissa päästönormit sen sallivat. - Viulun velipoika
Kiala Viulu kirjoitti:
Hiace on edelleen ja ollut aina p-a:ta vähiten korjaksia vaativa malli. Siksi sen suosio ja myynti on ollut hyvä. Hiacea tehdään edelleen ja viedää moniin maihin, joissa päästönormit sen sallivat.
Eurooppaan Toyotan ei kannattanut suunnitella omaa p-a, koska markkinat ovat pienet, kilpailtu rajusti ja p-a luokan kysyntä on pienentynyt koko ajan euroopassa.
Toyotan ja PSA:n sopimus ei kata kuin tässä vaiheessa euroopan myynnin. Niihin maihin viedään Hiacea, joissa päästönormit sen sallivat."Eurooppaan Toyotan ei kannattanut suunnitella omaa p-a, koska markkinat ovat pienet, kilpailtu rajusti ja p-a luokan kysyntä on pienentynyt koko ajan euroopassa."
Kumma kun kilpailijat myyvät samoja malleja ympäri maailmaa, samoilla päästöillä!! Mutta "maailman vihrein-merkki" myy vanhalla tekniikalla halpoja saaste pakuja??!?!
Raha on tärkein toyota-konsernille eikä luonto tai käyttäjät!! - Kiala sen sanoi
Kiala Viulu kirjoitti:
Hiace on edelleen ja ollut aina p-a:ta vähiten korjaksia vaativa malli. Siksi sen suosio ja myynti on ollut hyvä. Hiacea tehdään edelleen ja viedää moniin maihin, joissa päästönormit sen sallivat.
Eurooppaan Toyotan ei kannattanut suunnitella omaa p-a, koska markkinat ovat pienet, kilpailtu rajusti ja p-a luokan kysyntä on pienentynyt koko ajan euroopassa.
Toyotan ja PSA:n sopimus ei kata kuin tässä vaiheessa euroopan myynnin. Niihin maihin viedään Hiacea, joissa päästönormit sen sallivat.Niin eli Toyota ei osaa tehdä pakettiautoa euroopan markkinoille EU:n päästönormeilla. Toyota keskittyy kehitysmaihin tehtäviin autoihin koska sinne uppoaa hiukan huonompikin kalusto. Tämä siis Kialan viestistä suomennettuna.
Onneksi siitä hengenvaarallisesta, savuttavasta ruostekasasta (Hacesta) päästään pikkuhiljaa eroon. - Viulun velipoika
Kiala sen sanoi kirjoitti:
Niin eli Toyota ei osaa tehdä pakettiautoa euroopan markkinoille EU:n päästönormeilla. Toyota keskittyy kehitysmaihin tehtäviin autoihin koska sinne uppoaa hiukan huonompikin kalusto. Tämä siis Kialan viestistä suomennettuna.
Onneksi siitä hengenvaarallisesta, savuttavasta ruostekasasta (Hacesta) päästään pikkuhiljaa eroon.JUURI NÄIN!!
Menenpä hitsaamaan aikani kuluksi tuon 2006 Avensiksen pohjaa... - Kiala Viulu
Kiala sen sanoi kirjoitti:
Niin eli Toyota ei osaa tehdä pakettiautoa euroopan markkinoille EU:n päästönormeilla. Toyota keskittyy kehitysmaihin tehtäviin autoihin koska sinne uppoaa hiukan huonompikin kalusto. Tämä siis Kialan viestistä suomennettuna.
Onneksi siitä hengenvaarallisesta, savuttavasta ruostekasasta (Hacesta) päästään pikkuhiljaa eroon.Hiace on edelleen ja ollut aina
p-a:ta vähiten korjaksia
vaativa malli. Siksi sen suosio
ja myynti on ollut hyvä. Hiacea
tehdään edelleen ja viedää
moniin maihin, joissa
päästönormit sen sallivat.
Käytettyä Hiacea on alettu tuomaan Suomeen niistä maista mihin sitä saa myydä edelleen, joten sitä tulee riittämään Suomessa sitä haluaville.
Toyota Hiacen suosio on edelleen suurin ja vankkumaton Suomessa, kysynnän ollessa kova. Siksi ainakin Rinta-Jouppi alkaa tuomaan käytettyä Hiacea Suomeen.
Juuri tuon älyttömästi muita paremman kestävyyden vuoksi Hiacen kysyntä säilyy korkeana ja parhaimpana.
Hiacen tekniikka on varmaa ja todella helppo ja edullinen huoltaa muihin verrattuna. Hiacen tekniikka on vielä sellainen, että sen voi tavallinenkin maallikko itse korjata/huoltaa. Muiden tekniikka ja viritykset on sellaisia, ettei niitä voi korjata kuin merkkihuollossa kalliilla hinnalla. - ex hiatsukuski
Kiala Viulu kirjoitti:
Hiace on edelleen ja ollut aina
p-a:ta vähiten korjaksia
vaativa malli. Siksi sen suosio
ja myynti on ollut hyvä. Hiacea
tehdään edelleen ja viedää
moniin maihin, joissa
päästönormit sen sallivat.
Käytettyä Hiacea on alettu tuomaan Suomeen niistä maista mihin sitä saa myydä edelleen, joten sitä tulee riittämään Suomessa sitä haluaville.
Toyota Hiacen suosio on edelleen suurin ja vankkumaton Suomessa, kysynnän ollessa kova. Siksi ainakin Rinta-Jouppi alkaa tuomaan käytettyä Hiacea Suomeen.
Juuri tuon älyttömästi muita paremman kestävyyden vuoksi Hiacen kysyntä säilyy korkeana ja parhaimpana.
Hiacen tekniikka on varmaa ja todella helppo ja edullinen huoltaa muihin verrattuna. Hiacen tekniikka on vielä sellainen, että sen voi tavallinenkin maallikko itse korjata/huoltaa. Muiden tekniikka ja viritykset on sellaisia, ettei niitä voi korjata kuin merkkihuollossa kalliilla hinnalla.Hiacen tekniikka on varmaa ja todella helppo ja edullinen korjata nyrkkipajalla, se on totta!
Mutta Hiace on myös usein rikki, saastuttava, tehoton, vanhanaikaista tekniikkaa ja huonosti äänieristetty!! - Kiala Viulu
ex hiatsukuski kirjoitti:
Hiacen tekniikka on varmaa ja todella helppo ja edullinen korjata nyrkkipajalla, se on totta!
Mutta Hiace on myös usein rikki, saastuttava, tehoton, vanhanaikaista tekniikkaa ja huonosti äänieristetty!!Vähiten on korjattavaa Hiacessa ja siksi kysyntää tulee riittämään. Muut merkit ei kelpaa käyttäjäkunnalle ja kentältä kuuluneiden asiakastietojen perusteella uuden ProAce:n myynti jää todella vaisuksi. Hiacen tulee yhä useampi ottamaan ulkomailta haettuna tai tuotuna.
- Vilunki kilu
Kiala Viulu kirjoitti:
Vähiten on korjattavaa Hiacessa ja siksi kysyntää tulee riittämään. Muut merkit ei kelpaa käyttäjäkunnalle ja kentältä kuuluneiden asiakastietojen perusteella uuden ProAce:n myynti jää todella vaisuksi. Hiacen tulee yhä useampi ottamaan ulkomailta haettuna tai tuotuna.
Kyllä pitää olla mielenvikainen jos niitä hengenvaarallisia ruostepommeja pitää vielä ulkomailta tänne roudata.
- Hiiala Hiiala
Kiala Viulu kirjoitti:
Hiace on edelleen ja ollut aina
p-a:ta vähiten korjaksia
vaativa malli. Siksi sen suosio
ja myynti on ollut hyvä. Hiacea
tehdään edelleen ja viedää
moniin maihin, joissa
päästönormit sen sallivat.
Käytettyä Hiacea on alettu tuomaan Suomeen niistä maista mihin sitä saa myydä edelleen, joten sitä tulee riittämään Suomessa sitä haluaville.
Toyota Hiacen suosio on edelleen suurin ja vankkumaton Suomessa, kysynnän ollessa kova. Siksi ainakin Rinta-Jouppi alkaa tuomaan käytettyä Hiacea Suomeen.
Juuri tuon älyttömästi muita paremman kestävyyden vuoksi Hiacen kysyntä säilyy korkeana ja parhaimpana.
Hiacen tekniikka on varmaa ja todella helppo ja edullinen huoltaa muihin verrattuna. Hiacen tekniikka on vielä sellainen, että sen voi tavallinenkin maallikko itse korjata/huoltaa. Muiden tekniikka ja viritykset on sellaisia, ettei niitä voi korjata kuin merkkihuollossa kalliilla hinnalla.Kyllä Savannien "Rehti-Reinoille" nyt nauru maittaa, ensin ovat ostaneet vanhoja läpilahoja Toyotia Suomen romuttamoilta polkuhintaan, ja nyt kun niitä romuja ei enää tuodakaan Suomeen, niin Afrikan poika myy samat romut tuplahintaan takaisin Suomeen Tojo-Teroille, joiden tyhmyyttä ei muuta mikään.
Mutta mikäs siinä, onhan se hienoa että edes Afrikassa saadaan aikaan kehitystä, vain Suomessa perusjuntti jatkaa rämisevällä Hiacella rymistelyä, samalla Afrikan autokauppias alkaa tuoda Euroopasta laatuautoja kansalaisille. Ja Suomjuntti - Tojo-Tero maksaa! - posti pate
Viulun velipoika kirjoitti:
"Eurooppaan Toyotan ei kannattanut suunnitella omaa p-a, koska markkinat ovat pienet, kilpailtu rajusti ja p-a luokan kysyntä on pienentynyt koko ajan euroopassa."
Kumma kun kilpailijat myyvät samoja malleja ympäri maailmaa, samoilla päästöillä!! Mutta "maailman vihrein-merkki" myy vanhalla tekniikalla halpoja saaste pakuja??!?!
Raha on tärkein toyota-konsernille eikä luonto tai käyttäjät!!missä muualla, kuin eu alueella, myydään fiat ducatoa, citroen jumperia jne
- kusti polkee
posti pate kirjoitti:
missä muualla, kuin eu alueella, myydään fiat ducatoa, citroen jumperia jne
Esim.sellaisilla pikkumarkkinoilla kuin Venäjä ja USA!!
Eivät tietääkseni kuulu EU:hun??
- faktaaaaaa
Vastaus on se, että toyota ei yksinkertaisesti osaa/pysty valmistamaan euroopan pakokaasunormit läpäisevää diesel-moottoria, henkilöautopuolellahan diesel-moottorit tulevat bmw:ltä
- Kiala Viulu
Miksei pysty? Onhan jo Toyota Hilux diesel v. 2012 mallissa kirkkaasti euroopan päästöarvot alittava moottoritekniikka ja olisivat voineet ottaa konaisuuden sieltä Hiaceen, jos olisivat halunneet. Suunnitelmat ovat vain toiset ja johtuu euroopan tulevasta ja lasketusta kysynnästä tuleville vuosille.
Myös uuden RAV4:n päästöarvo on127g/km ja koneen olisi voinut sieltä ottaa Hiaceen.
On muuten upea auto tämä uusi v. 2013 RAV4 kaikkine uudistuksineen ja hienouksineen ! Myynti tulee huomattavasti housemaan. - faktaaaaa
Kiala Viulu kirjoitti:
Miksei pysty? Onhan jo Toyota Hilux diesel v. 2012 mallissa kirkkaasti euroopan päästöarvot alittava moottoritekniikka ja olisivat voineet ottaa konaisuuden sieltä Hiaceen, jos olisivat halunneet. Suunnitelmat ovat vain toiset ja johtuu euroopan tulevasta ja lasketusta kysynnästä tuleville vuosille.
Myös uuden RAV4:n päästöarvo on127g/km ja koneen olisi voinut sieltä ottaa Hiaceen.
On muuten upea auto tämä uusi v. 2013 RAV4 kaikkine uudistuksineen ja hienouksineen ! Myynti tulee huomattavasti housemaan.Tarkennetaan, vaikka kaikki muut paitsi kiala ymmärsi sanoman: Ei pysty/osaa valmistaa eurooppalaisten asiakkaiden vaatimusten mukaista konetta tekemään, tarkoittaa myös tehokkuutta ja taloudellisuutta ja kestävyyttä yhdistettynä pieniin päästöihin, nuo mainitsemasi kiukaat eivät täytä em- vaatimuksia, niissä on kyllä pienet päästöt, mutta kulutus suhteeton olemattomaan voimaan nähden kestävyys max. kilpailijoiden luokkaa. Tojohan koettaa myös valmistaa 2,2 litraista dieselmyllyä jossa pitäisi olla 177hv(siis surkeaa sekin, bemu ottaa jo 2l dieselistä 204hv) huonolla menestyksellä, kyseisten pannujen alakerrat eivät kestä kuin max 100tkm ajoa, ellei kannet hajoa ennen sitä, kialan hehkuttaminen ei muuta faktaa,että tojo on varsinkin diesel teknologiassa juuttunut 90 luvulle, eikä bensiinipuolellakaan uusia innovaatioita tojon toimesta oikein tule, japanilaiset ovat aina olleet kovia kopioimaan saksalaisia, joilta homma käy, bensapuolella se heiltä jotenkuten onnistuu, dieselpuolella ei.
- Mikotus
Kiala Viulu kirjoitti:
Miksei pysty? Onhan jo Toyota Hilux diesel v. 2012 mallissa kirkkaasti euroopan päästöarvot alittava moottoritekniikka ja olisivat voineet ottaa konaisuuden sieltä Hiaceen, jos olisivat halunneet. Suunnitelmat ovat vain toiset ja johtuu euroopan tulevasta ja lasketusta kysynnästä tuleville vuosille.
Myös uuden RAV4:n päästöarvo on127g/km ja koneen olisi voinut sieltä ottaa Hiaceen.
On muuten upea auto tämä uusi v. 2013 RAV4 kaikkine uudistuksineen ja hienouksineen ! Myynti tulee huomattavasti housemaan.Upea auto? Mistä kohtaa? Ajettavuus ainakin ihan susi ja 2-litrainen bensa on hengetön......
- askjfkjlkg
Luultavasti osaisivat ja pystyisivät jos haluaisivat, vaan ei kiinnosta, satsaavat hybrideihin/vetyautoon.
- Kiala Viulu
Näin juuri ja Hilux mallista kone tai RAV4:sta. Molemmat alittaa päästönormit Ja kirkkaasti. Ei vain nyt kiinnosta kustannus syistä ja arvioidusta euroopan heikosta ja alenevasta menekistä. Kannattaa siis teettää kaikki vähämenekkiset ulkopuolisilla kustannus syistä.
Toyotahan on luvannut, ettei enää valmista v. 2020 normaaleja bensakoneita lainkaan. Ainostaan hybridit ja vetyautot ovat tuotantolinjalla.
Taitaa sieltä pian pukata Hiacen täys-sähkö- ja hybridi versiot markkinoille kevyeen jakeluliikenteeseen esim. postille. Hybridi nyt soveltuu pidempäänkin ajoon. Näin vain ennakkotietona hys hys...:)
- akljfklkljgkl
Tää nyt on jo vähän vanha ruotsalaisen vakuutusyhtiön lista ,eli vuodelta 2010, mutta silti:
Kenen moottorit kestää ???????
http://www.autotoday.fi/page.php?page_id=2&news_id=201108016
selitystä kehiin.......- akljfklkljgkl
löytyipä tuosta itse asiassa myös vuoden 2011 lista korvatuista moottorivaurioista:
http://www.tjanstebilsfakta.se/artiklar/nyheter/?page=article&nid=610
Miten Toyota voi olla paras, jos noin faktaaaaa että huonot konee ja ei kestä ???? - jataasfaktaaaaaa
akljfklkljgkl kirjoitti:
löytyipä tuosta itse asiassa myös vuoden 2011 lista korvatuista moottorivaurioista:
http://www.tjanstebilsfakta.se/artiklar/nyheter/?page=article&nid=610
Miten Toyota voi olla paras, jos noin faktaaaaa että huonot konee ja ei kestä ????Eipä näytä olevan suhteutettu ajomääriin,tietysti siinä mielessä ymmärrettävää, ettei kukaan paljon ajava ota toyotaa sen ala-arvoisten ajo/matkustusmukavuus-ominaisuuksien vuoksi. siinä missä laatuautoilla(audi, bmw, mercedes) ajetaan 100000km tojolla n. 30000km toki tojokin kestää talliautona(muuta virkaahan sillä ei juurikaan ole)
- 1,6 täysi pommi
mihin hävis kiala viulu. kauas pois kun totuutta tulee näin käypiaina tämän tojo urpon kohdalla. hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
- uraka
Taitaa nim. Kiala Viulun sana painaa enemmän tällä palstalla kuin sinun pikku-tärrän olemattomat postaukset ja kirjoitukset
Kiala Viulu sentään kirjoittaa asiaa ja pysyy asiassa - vieläkinfaktaaaaa
uraka kirjoitti:
Taitaa nim. Kiala Viulun sana painaa enemmän tällä palstalla kuin sinun pikku-tärrän olemattomat postaukset ja kirjoitukset
Kiala Viulu sentään kirjoittaa asiaa ja pysyy asiassaTokihan uskovinen tojolahkokansa ylimessiastansa seuraa, vaikka ylimessiaan puheet olisi miten pehmoista palturia hyvänsä. Ja täyttäp--kaahan nuo kialan vouhotukset ovatkin.Kiala ei yleensä tajua hiljentyä vaikka puhuisi raukka itsensä miten pussiin. Ja nimenomaan asiassa kyseinen "herra" ei pysy koskaan.
- Renul vai bökötil??
Toyotan paku myynti putosi 2012 -53%!!! Paljonkohan mahtanee olla 2013, kun markkinoille tulee PSA/Toyota Proace..
http://auto.fi.msn.com/uutiset/rekister%C3%B6inti-volkswagen-hallitsee-pakettiautomarkkinat
Voihan se noustakkin, koska ajomukavuus ja tehot ainakin nousevat huomattavasti Hiacesta!!!!!- Kiala Viulu
Kyllä lähes kaikki hakee kunnon Hiacen ulkomailta, ellei Suomesta löydy. Kukaan ei vaihda kunnon työkalua Hicea pois sen ylivoimaisen kestävyyden vuoksi ja helpon korjattavuuden/huoltojen vuoksi. Muita merkkejä ei paljon kotikonstein korjailla ja lähes aina vietävä merkkikorjaamolle.
- paku kingi
Kiala Viulu kirjoitti:
Kyllä lähes kaikki hakee kunnon Hiacen ulkomailta, ellei Suomesta löydy. Kukaan ei vaihda kunnon työkalua Hicea pois sen ylivoimaisen kestävyyden vuoksi ja helpon korjattavuuden/huoltojen vuoksi. Muita merkkejä ei paljon kotikonstein korjailla ja lähes aina vietävä merkkikorjaamolle.
Muut merkit viedään merkkiliikkeeseen lähinnä huoltoihin!! Hiacea saa korjata itse ja Merkkikorjaamo, on se niin vika altis vehje!! Saa nähdä miten PSA muuttaa tilannetta...
- kolme hiacea
paku kingi kirjoitti:
Muut merkit viedään merkkiliikkeeseen lähinnä huoltoihin!! Hiacea saa korjata itse ja Merkkikorjaamo, on se niin vika altis vehje!! Saa nähdä miten PSA muuttaa tilannetta...
Hiace on tehokkain ja lujin työkalu ilman
murheita näin urakoitsijan 32 v kokemuksella katsottuna
Hiace on
luonut ylivoimaisen maineensa
kestävyydellään, johon muut eivät ole kyenneet ja tuskin koskaan sitä tekevätkään tällä menolla
Hiace on
pakettiautomarkkinoiden
kestosuosikki, joka on
saavuttanut legendaarisen
maineen kestävyytensä
ansiosta ja parhaat puolet
tulevat esiin pitkäaikaisessa
käytössä
Lähes puolet Hiace-malleista
myydään nelivetoisina.
Urakoitsijat ja monet muut
käyttäjäryhmät arvostavat
nelivedon parempaa
etenemiskykyä vaikeissa
olosuhteissa, jonka olen myös havainnut kestäväksi vuosien saatossa
Hiace ei ole mukavin, ei tilavin,
ei suorituskykyisin eikä
polttoainepihein, mutta
kokonaisuutena Hiace on
kuitenkin kova sana, etenkin
kun otetaan huomioon
luotettavuus, käyttökulut ja
jälleenmyyntiarvo. Parempaa työkalua ei valitettavasti löydy kuin Hiace
Hilux on toinen mainio ja samanvertainen, mutta ei sovellu aina käyttöön koska ei saa lukittuun tilaan tarvikkeita ja työkaluja. Muutamia kertoja hävinnyt työkaluja ja yksi hitsauslaite - Transitmies E-Suomi
kolme hiacea kirjoitti:
Hiace on tehokkain ja lujin työkalu ilman
murheita näin urakoitsijan 32 v kokemuksella katsottuna
Hiace on
luonut ylivoimaisen maineensa
kestävyydellään, johon muut eivät ole kyenneet ja tuskin koskaan sitä tekevätkään tällä menolla
Hiace on
pakettiautomarkkinoiden
kestosuosikki, joka on
saavuttanut legendaarisen
maineen kestävyytensä
ansiosta ja parhaat puolet
tulevat esiin pitkäaikaisessa
käytössä
Lähes puolet Hiace-malleista
myydään nelivetoisina.
Urakoitsijat ja monet muut
käyttäjäryhmät arvostavat
nelivedon parempaa
etenemiskykyä vaikeissa
olosuhteissa, jonka olen myös havainnut kestäväksi vuosien saatossa
Hiace ei ole mukavin, ei tilavin,
ei suorituskykyisin eikä
polttoainepihein, mutta
kokonaisuutena Hiace on
kuitenkin kova sana, etenkin
kun otetaan huomioon
luotettavuus, käyttökulut ja
jälleenmyyntiarvo. Parempaa työkalua ei valitettavasti löydy kuin Hiace
Hilux on toinen mainio ja samanvertainen, mutta ei sovellu aina käyttöön koska ei saa lukittuun tilaan tarvikkeita ja työkaluja. Muutamia kertoja hävinnyt työkaluja ja yksi hitsauslaite"Hiace ei ole mukavin, ei tilavin,
ei suorituskykyisin eikä
polttoainepihein, mutta
kokonaisuutena Hiace on
kuitenkin kova sana"
Eikä kestävin, muutakuin moottorin osalta ehkä!!
Liukuovet sohlaa yleensä 2v jälkeen, ja nivelet edessä heikot!!
Ja äänieristys todella huono?!?!?
Onneksi Firmaan ostettiin viimeinen Hiace 2006 ja uusia EI tule!!!
Paljon parempia ja mukavempia käyttää,sekä luotettavempia ovat Transit, Ducato ja Transporter, ainakin kun ajoa tulee n.75000km/vuosi!!
- tarpeet muuttuu
Ennen riitti,että sen minkä mies jaksoi kerralla sylissään Hiaceen kantaa, sen jaksoi Hiace kerralla perille viedä. Nyt se ei enää riitä.
- Joopajoo......
Transportterista ainakin takajouset katkee vaikka kuskaisi
pelkästään terveisiä ja kaikki pallonivelet väljistyy vaikka
auto seisoo tallissa. Kokemusta on. Kantavuuttakin on
paljon vähemmän kuin Hiacessa.Etuvetoisena ainakin
ilman kuormaa aika mukava pakuksi ajella eikä ruostu kovin
helposti. Ranskalaiset kierrän kaukaa . Uusi Transit voisi olla
mielenkiintoinen.Kiitetään taas kerran EEUUta holhouksesta.
Mitä seuraavaksi rajoitetaan ja kielletään jää nähtäväksi.
- Kiala Viulu
Hiace oli
ja on edelleen
Suomessa valtava
menestys myynnin lopettamisen jälkeenkin, jota nyt tuodaan ja haetaan ulkomailta myynnin loputtua. Hiacea tehdään edelleen, mutta ei tuoda Suomeen.
Vuonna 1973
lanseerattua automallia
ehdittiin tuoda Suomeen noin
102 000 kpl.
Niistä
noin puolet on edelleen rekisterissä ja tietenkin ajosso joka päivä. Tästikin tilastosta huomaa Hiacen kestävyyden ja pitkäikäisyyden - Hiaasi
Luultavasti moni Proacen ostaja ei tiedä, että se on PSA yhtymän tekemä auto, Toyota merkki nokalla riittää useammalle, vaikka olisi minkälainen romu tahansa.
- Toyota käärii
hillot itselleen oli kenen valmistama tahansa...vokkelo ei pärjää...kiäh kiäh :)
Toyota tuo Hiacelle seuraajan - kilpailijoiden juhlat päättyvät ! Takuu ja laatu jyllää !
http://www.tekniikkatalous.fi/autot/toyota tuo hiacelle seuraajan kilpailijoiden juhlat paattyvat/a907800 - arrttu
Itselläni Scudo -11 163hv manuaali, nyt ajettu 180tkm nyt ensimmäinen vika jonka voi viaksi luonnehtia,moottori merkkivalo syttyi, kaasukotelossa vika,ajoa ei haittaa mitenkään, pa kulutus ollut kokoajan 7,4-7,6 luokkaa satasella. kaikin puolin oon tyytyväinen ollut,ainoana miinuksena sanon auton lämpeämisen jota ei tahdo tapahtua kun -10 astetta alittuu, vaatii webaston. Tuota Hiacen ulkomailta hakua vähän oudoksun,mistä maasta niitä voi hakea kun saksassa niitä ei juurikaan näkynyt (töissä siellä yli 4v) pohjoismaat tulee mieleen,mahtaako sielläkään niitä enää olla, muita kuin vanhoja ruosteisia.
- ei ikinä
Toyota Proace on aivan sairaan kallis kulkupeli, hinnalla saa jo oikean autonkin.
- Toyootaa
Tojo mekaanikkoja hävettää koko Proace ,jos on Hiace niin ei varmaan sorru kyseiseen.
Olisivat ottaneet HIluxin myllyn ja tehneet kunnon päivityksen.
Moni tuttu ottaa uudeksi vw .
Vaikka olen toyota mies niin Ihailen kyllä tdi moottorien suorituskykyä &taloudellisuutta.- Hiacen tuonti
Täällä lupailtiin Ranta-Juopon tuovan käytettyhä Hiaceja Härmään. Tuleeko nyt vai ei? Hiace-uko kuumeisinä odotta vesi kielellä, kun tuo ProAce ei kelpaa kenellekään.
- kuronposema
hiace on jänkäjoonaitten unelma.haisee poronkuselle,tusina mahtuu sullomalla kyytiin.
- ymaha
Vai ei Japanin pojat osaa ,entäs moottoripyörät.perämoottorit,kekat ovatko ne Saksalaisten kopioita ???
- Anonyymi
Minulla on pieni Tohatsun perämoottori. Se ei ole saksalaisten kopio, vaan Mercury eri teipeillä. Kopioivatko he USA:laisia, vai toisinpäin?
- Anonyymi
Aivan vaan siksi niinkuin kaikki muutkin merkit moottoreita pienennettiin päästöjen takia toyota diesel oli 2.5l.siksi . Mersukin käyttää japanilaisia 2l koneita isoissakin paikoissa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892