Voiko kuka vaan asentaa vakoiluohjelman jonkun koneeseen etänä

lljokjklojkjkl

jos haluaa esim seurata web-kameran kautta?
Entä mitä vakoiluohjelma tekee esim sieppaamallaan web-kameran materiaalilla?

5

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi, jos koneelle on tullut sellainen haittaohjelma, joka antaa pääsyn koneesi sisältöön.

• KukkahattuLöysällä

Jos kamerat on jo teipattu, niin voiko joku urkkia esim lomaketietoja tai vierailtuja verkkosivuja!?

• näinmeillätehdään

Lomaketietoja ei voi kovinkaan helposti lukea. Siihen vaaditaan jo aika paljon taitoa.

Mainostajat seuraavat verkkosivuilla käyntiä, jotta voivat tarjota niistä tuotteista tarjouksia, joista olet kiinnostunut. Laita mainonnan esto päälle koneesta.

• Helena1234

Mä olen myös kiinnostunut siitä mitä aloittaja lljokjklojkjkl kyseli. Luin just dresscodesta (digitoday.fi) mikä tarttuessaan mobiilista reitittimeen mahdollistaa salakuvauksen (facekaverit varottelee). Käytössä win7 ei kameraa (pöytäkone) mutta aloitusvalikko muuttuu kummasti faxiohjelmasta projektoriin (koskaan käyttänyt). Näppisportti voi mennä pois päältä ja palata tunnin sisällä. Ostetut f-securen ohjelmat. Lightroom tägätty johonkin ircin mobiiliin jnpp. Konetta on käyty tsekkaamassa ja sit kaikki jatkui. Sellasta kivaa. Jos jollain pistää linkkiä olis "hauskaa" niin väsyneenä kun tätä kirjottelenkin. Taitaa mennä uusiksi masiinat reitittimet.

• näintäällätänään

Älä lue niitä juttuja.
        Olosi rauhoittuu huomattavasti. Masiinojen ja reitittimien vaihto on turhaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3155
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      2882
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2260
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1906
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1741
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      108
      1595
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1186
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1140
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1099
    Aihe