Cruise järkiintyy?
6
155
Vastaukset
- Johan Pomppas
Cruisen lähtö taitaisi olla vähän liian suuri isku scientologian kirkolle ja ehkä paremman scientologian aika lähestyy?
- -
Ei, vaan ainoa mikä lähestyy on yhden tarpeettoman ja vaarallisen mukauskonnon kuolema.
- Johan Pomppas
- kirjoitti:
Ei, vaan ainoa mikä lähestyy on yhden tarpeettoman ja vaarallisen mukauskonnon kuolema.
Uskonnoilla ei ole tapana kuolla pois vaan niillä on tapana muuttaa muotoa.
- 234regf
Johan Pomppas kirjoitti:
Uskonnoilla ei ole tapana kuolla pois vaan niillä on tapana muuttaa muotoa.
Mukauskonto ei oikeasti olekaan uskonto. Rahankeruukusetus"uskonto" se kyllä on. Ja niillä kyllä on tapana kuolla pois, ainakin typerimmillä, kuten scientologia. tai no... Onhan sekin totta että aina löytyy uunotettavia. Tyhmyyshän ei maailmasta katoa ikinä.
- Tietoinen2012
Uskotko kaiken mitä Iltasanomat kirjoittaa...:). Olet Opel mies ihan kuutamolla:).
- 123rtgtg
Jos lauseen perässä on kysymysmerkki (Cruise järkiintyy?), sillä on jokin merkitys. Scientologille tämä voi olla ihan uutta ja mullistavaa, mutta kysäise vaikkapa etiikkaupseeriltasi mitä moinen voisi tarkoittaa. Joko muuten Suomen runsaslukuiset (hah) sceidot ovat tietoisia lahkonne uudesta vaimoehdokkaasta Cruiselle? Miscarriageko sen lopullisesti päättää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144383
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831662Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641498Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731475Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2401359Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003