Oon ollu pari kuukautta töissä ja olisi tarkastuksen aika. Eipä siinä mitää, kivahan se on hoitajan/lääkärin kanssa rupatella ja tarkistaa kunto. Labrat siihen päälle ja... Eli mitäs sillä labratesteillä halutaan selvitellä?
Olen polttanut kannabista, kyllä, uskokaa tai älkää. Eli täytyykö huumetesteistä ilmottaa erikseen vai saattaako sisältyä tuohon labrarumbaan?
Työterveystarkastus
3
421
Vastaukset
- polta mitä poltat
No ei siellä tarkasteta oikeastaan sen vakavemmin oikein mitään. Jos jokin arvo hieman koholla niin sitten hieman torutaan, mutta muuten ei puututa mihinkään. Melko turha numero koko työterveystarkastus ainakin työntekijän eduntavoittelun kannalta.
Plussaa ropisee kun voi olla pois duunista sen hetken. - narkkarit on syöpä
V*tun narkkari, tuollaisia pilviveikkoja ei kukaan kaipaa työelämään. Paitsi että työn jälkesi on surkeaa huumeiden vaikuttaessa keskittymiskykyysi ja ongelmanratkaisutaitoihisi, on vain ajan kysymys millon huumepsykoosissasi tapat jonkun tai teet jonkun fataalin mokan töissä missä henki lähtee joko itseltäsi (ok) tai viattomilta (ei niin ok)! Huumehörhöjen ainut oikea osoite on pakkohoito ja tämän jälkeen vuosien kuntoutuminen, mihin kuuluu työelämään tutustumista ja työssäoppimista sekä terveiden elämäntapojen noudattamista. Lisäksi "ystävä"piirisi täytyy järjestellä kokonaan uusiksi, jottei toiset höyrypäät pääse enää pilaamaan työmarkkinakelpoisuuttasi.
Kuitenkaan en usko että saat tarvitsemaasi apua ajoissa, joten toivon vain ettet ole samassa työpaikassa missä itse olen. - 24
meille ei otetaa edes epäilyksen alaisia töihin, saati sitten sellaisia joista löytyy selviä viitteitä käytöstä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561326Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731275Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311018Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47916Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51913Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830