Airsoft Tiimi hakee uusia tiimiläisiä tampereen seudulta.

Tiimin toiminta on monipuolista, tiimiin kuuluu tällä hetkellä 14 jäsentä. Pelipaikkoja on 5, hylätystä tehtaasta, aina metsikköön asti.

tiimissä harjotellaan ja pelaillaan eri pelimuotoja, kuten hostagee, hp- peliä( hyökkäys puolustus)

Tiimissä treenataan:

Käsimerkkejä
CQB pelejä
mettäpelejä sekä kaikenlaista muuta. Joten ei muutakun viestiä tulemaan, jos kiinnostaa liittyä porukkaan mukaan =)

64

674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12v

      Moi! Olen viime vuonna softin aloittanut ja aseena steyr ssg 69 p2 (viritys jousella) ja sitten jericon kaasu pistooli. Olisin kiinnostunut tästä. Olen 12v en riehuja :-)

    • Kokenut Kivääristi

      kuka teil reenauttaa toimintaa?? jos on joku kenel on hajua niin ei tuu heti kriisiä mulle :D muuten kyl kiinnostaisi :)

      • Joo no siis 13 vuoden kokemuksella.


      • Minä itse, päivityksenä tuohon tiimin lukuun on nykysin 17 Keskisuomen softiporukka johon kuuluu noin 20 henkeä.


      • Kokenut Kivääristi
        jezze__89 kirjoitti:

        Minä itse, päivityksenä tuohon tiimin lukuun on nykysin 17 Keskisuomen softiporukka johon kuuluu noin 20 henkeä.

        okei eli sinä reenautat?? tää ei olee dissaust mut miltä pohjalta reenautat ja siis nyt en kysy softaus pohjaa vaan ihan taktisen toiminnan pohjaa??


      • Kokenut Kivääristi kirjoitti:

        okei eli sinä reenautat?? tää ei olee dissaust mut miltä pohjalta reenautat ja siis nyt en kysy softaus pohjaa vaan ihan taktisen toiminnan pohjaa??

        Airsoft kokemuksella, mitä olen oppinu muilta pelaajilta. Jos meinaat, oonko ollu esim armeijassa jollaki erikoisjoukko sydeemissä, niin en oo ollu. Kaikki treeni perustuu järjenkäyttöön, sekä siihen mitä oon oppinu.


    • Abdullahi6666

      Missähän mahtaa Tampereella olla, airsoft käyttöön sopiva hylätty tehdas?

      • Honi

        Mua kiinnostais.
        12v vietnamilainen poika oon ja aseena jousi käyttöinen Marui cz75
        Tartteeko maksaa ja missäpäin pidetään...
        Ja milloin


      • Turuk
        Honi kirjoitti:

        Mua kiinnostais.
        12v vietnamilainen poika oon ja aseena jousi käyttöinen Marui cz75
        Tartteeko maksaa ja missäpäin pidetään...
        Ja milloin

        Vietnamilainen? Sori vaan mutta ihmetyttää. Pikku vinkki Honi: Tampereella on kyllä airsoft-seura, ja luultavasti myös luvalliset pelialueet. Kyllä meillä hämeenlinnassaki joka lauantai säässä ku säässä 20 ihmistä löytyy.. Kesällä sitte lähemmäs 100


      • Tulitikku tehtaassa ollaan käyty melko useesti. Toki sielä käy seinien maalaajia kanssa. mutta Atalassa on myöskin raunioita.


      • Honi kirjoitti:

        Mua kiinnostais.
        12v vietnamilainen poika oon ja aseena jousi käyttöinen Marui cz75
        Tartteeko maksaa ja missäpäin pidetään...
        Ja milloin

        Ei maksa mitää, aseistuksella ei ole mitää väliä. Kunhan on joku millä pelailla. Pelaaminen tässä tiimissä on täysin ilmaista, toki omat varusteet on hyvä löytyä. Alkuun pääsee toki suojalaseilla ja vempulla. Porukast löytyy alottelioita sekä vähän kokeneempiakin pelaajia.


      • esfvsgrg
        jezze__89 kirjoitti:

        Tulitikku tehtaassa ollaan käyty melko useesti. Toki sielä käy seinien maalaajia kanssa. mutta Atalassa on myöskin raunioita.

        On varmaankin tosi luvallinen paikka se tulitikkutehdas...


      • sfsgrf
        jezze__89 kirjoitti:

        Tulitikku tehtaassa ollaan käyty melko useesti. Toki sielä käy seinien maalaajia kanssa. mutta Atalassa on myöskin raunioita.

        On varmaan tosi luvallinen paikka se tulitikkutehdas...


      • esfvsgrg kirjoitti:

        On varmaankin tosi luvallinen paikka se tulitikkutehdas...

        Tuttavan vanha tiimi sai sinne luvat pelaamiseen.


    • Honi

      no ei haittaa jos ei päse kunhan yritin

      -Honi

    • Nixu12

      Moi.

      Koska ryhmä kokoontuu ja missä? Mitkä on kustannukset ja toimiiko talvella?
      Onko ikärajoitusta?

      • Ikä rajoitus on 10-30 ikään asti. Porukka toimii talvisin kanssa, toki treenaamme enemmän talvisin kun kesäsin. Ryhmä kokoontuu seuraavaks helmikuun 8 päivä. Paikka ei ole vielä tiedossa.


      • jugi957
        jezze__89 kirjoitti:

        Ikä rajoitus on 10-30 ikään asti. Porukka toimii talvisin kanssa, toki treenaamme enemmän talvisin kun kesäsin. Ryhmä kokoontuu seuraavaks helmikuun 8 päivä. Paikka ei ole vielä tiedossa.

        Saisko 9v harrastaa


      • JIHAD!
        jugi957 kirjoitti:

        Saisko 9v harrastaa

        ei


      • asdasdasd6
        jugi957 kirjoitti:

        Saisko 9v harrastaa

        Airsoft soveltuu kaikille, mutta se riippuu täysin vanhemista. Mutta jos aloitat airsoftin, aloita se omanikäsien kavereiden kanssa. Sillon näkee tykkääkö lajista


      • jugi957
        asdasdasd6 kirjoitti:

        Airsoft soveltuu kaikille, mutta se riippuu täysin vanhemista. Mutta jos aloitat airsoftin, aloita se omanikäsien kavereiden kanssa. Sillon näkee tykkääkö lajista

        oon jo testannu mua 3 vuotta vanemma kanssa


    • Kokenut Kivääristi

      Tais olla vaan joku postaus mallia, ne kysyy en vastaa :D

      • Nixu12

        ...no jos näin on nii on outoo touhua...


      • Pjoo, kyllä mä pyrin vastaan aina kun kerkiän :D pääsee joskus vähä unohtumaan :D


    • softaaja1998

      Käyttekö esim. Oriveden deconilla softaamassa vai onko perus mettäpelit ja muut tehdas paikat vakio puuhaa??
      kiinnostusta saattaisi itseni puolesta löytyä liittymään porukkaan ja kaverinikin olisi varmaan kiinnostunut. Olisi mukava päästä pelailemaan välillä vähän pienemmän porukan kanssa.
      Ase on Dboys m4 CQB-R silulla, acog tähtäimmellä, etukahva ja vähän muuta pikku sälää. Pistooleja on käytössa kaksi Jericho(Co2) ja Taurus(Co2)
      Ja maastopuku on hyvä ja liivitkin löytyy.
      Tarkkuuskiväärikin löytyy mutta osia pitäisi vaihtaa koska ne ovat aika kuluneet.
      Ja sitten vielä riotshield joka on kotona tehty. Se on vaneeria 120cm korkea ja 80cm leveä siinä on metallikehikko jonka avulla se taittuu vähän kaarelle ja siinä on pleksinen ikkuna noin 100-15cm kohdalla josta näkyy todella hyvin ja se on hyödyllinen. yksi miinus siinä kuitenkin on ja se on se että se painaa jonkin verran että pienimmät pelaajat eivät sitä pysty kantamaan, mutta onneksi siinä on kaksi kahvaa joten sen kantaminen ei kuitenkaan ole mahdotonta. Riotshield on todella hyödyllinen huoneeseen mentäessä ja se tuo muutenkin hyökkääjille edun. (aseet eivät ole mitkään maailman parhaat mutta kokemus korvaa sen ja kyllä minä sen aseen päivitän kesällä.

      • Kuulostaa hyvältä. Pjoo, etenkin tiimin nuorimpien kans pyritään käymään deconyn peleissä ym. Mettäpelejä ja CQB pelejä tehtaissa, sekä raunioissa. Kaikki pelipaikat käy, esim jos joillain on hyviä paikkoja tiedossa, tänne voi niitä myöski laitella kaikkien nähtäväks. Kun pelipaikkoja on suhteellisen vähän.


      • jezze__89 kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Pjoo, etenkin tiimin nuorimpien kans pyritään käymään deconyn peleissä ym. Mettäpelejä ja CQB pelejä tehtaissa, sekä raunioissa. Kaikki pelipaikat käy, esim jos joillain on hyviä paikkoja tiedossa, tänne voi niitä myöski laitella kaikkien nähtäväks. Kun pelipaikkoja on suhteellisen vähän.

        Sekä jos porukkaan haluat, lisäile kaveriks. Pystyn laittaa tiimi kutsua tuonne facebookkeliin. Siel näkee muut tiimin jäsenet


      • joku912
        jezze__89 kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Pjoo, etenkin tiimin nuorimpien kans pyritään käymään deconyn peleissä ym. Mettäpelejä ja CQB pelejä tehtaissa, sekä raunioissa. Kaikki pelipaikat käy, esim jos joillain on hyviä paikkoja tiedossa, tänne voi niitä myöski laitella kaikkien nähtäväks. Kun pelipaikkoja on suhteellisen vähän.

        kaupimettä o hyvä paikka. (ei liian lähellä ihmisiä)


      • joku912 kirjoitti:

        kaupimettä o hyvä paikka. (ei liian lähellä ihmisiä)

        Juujuu


    • 11v

      Moro aloitin viime vuonna kavereitten aseilla ja ny mul o oma ase ja haluaisin vähän tietoo et milloin alotatte. Voin kertoo myös kavereille tästä. Oon 11v en hulivili poika ;)

    • 11v

      Moro aloitin viime vuonna kavereitten aseilla ja ny mul o oma ase ja haluaisin vähän tietoo et milloin alotatte. Voin kertoo myös kavereille tästä. Oon 11v en hulivili poika ;)

      • 11v

        Miten se tän kaks kertaa laitto....?


    • 10v

      mul ei oo vielä facessa käyttäjää niin mun iskä laittaa oman.

    • xsipi94

      Olisin kiinostunut kanssa airsoftin aloitamista uudelleen meillä oli pääkaupunkiseudulla iso ryhmä noin 30-50 hengen porukka mutta ryhmä hajos. mulla oli ennen tarkuuskiväri ittelläni mut se on rikki. jos teijän kanssa pääsisi pelailemaan, niin mistäköhän voisin löytää shut halvalla tarkkuskivärin?

      • JIHAD!

        Tarkkuuskivääriä ei saa halvalla, yrittäkää nyt herranjumala ymmärtää se!


      • Milgearin nettikaupasta taitaa löytyä parhaat kiväärit. L96 on parhaimpia valintoja etenkin jos on virijousella 150-160 % jousella. Toimii ja kestää.


    • xsipi94

      en maksanut mun vanhasta kivääristä kuin sen 90€ oikea hinta 150€

      • JIHAD!

        Nii-in. Siinäpä se "en maksanut mun vanhasta KIVÄÄRISTÄ kuin sen 90€". "Kiväärillä" ja "tarkkuuskiväärillä" on huomattavia eroja. Tarkkuuskiväärillä osuu ainakin 70 metrin päästä ihmiseen, kun taas kivääri on mikä tahansa kertaviritteinen tarkkuuskivääriä muistuttava kapistus, josta lentää kuula ulos. Ja tarkkuuskivääriä ei saa halvalla, eikä ilman virittämistä, ellei osta käytettynä.


    • ylläri

      olisin kiinnostunut airsoftaamisesta.
      omistan itse spas 15 ja olen 13v

      • {turuk}

        Mikä se sellanen spas 15 on? USAS15 on lähin mikä tulee mieleen ja sekin on kallis?


      • JIHAD!
        {turuk} kirjoitti:

        Mikä se sellanen spas 15 on? USAS15 on lähin mikä tulee mieleen ja sekin on kallis?

        USAS15 ei oo olemassakaan. USAS-12 on se, joka on Codissa, jota varmaan tarkotit, mutta SPAS-15 on kuitenkin olemassa ja se on aika samannäkönen, kun USAS-12. Ja en usko, että tolla tyypillä on SPAS-15, kun sitä ei kai edes ole airsoft-versiona.


      • {turuk}
        JIHAD! kirjoitti:

        USAS15 ei oo olemassakaan. USAS-12 on se, joka on Codissa, jota varmaan tarkotit, mutta SPAS-15 on kuitenkin olemassa ja se on aika samannäkönen, kun USAS-12. Ja en usko, että tolla tyypillä on SPAS-15, kun sitä ei kai edes ole airsoft-versiona.

        Sekoilen taas.. Juu what ever


      • ghjdfjghjgfhjf
        JIHAD! kirjoitti:

        USAS15 ei oo olemassakaan. USAS-12 on se, joka on Codissa, jota varmaan tarkotit, mutta SPAS-15 on kuitenkin olemassa ja se on aika samannäkönen, kun USAS-12. Ja en usko, että tolla tyypillä on SPAS-15, kun sitä ei kai edes ole airsoft-versiona.

        Ottakaahan ihmiset huomioon, ettei välttämättä airsoftissa saa käyttää aseiden oikeita nimiä, koska kyseessä on muovia syöksevästä aseesta eikä lyijyä sylkevästä. Joten myöskin airsoft aseiden valmistajat joutuu vaihtamaan aseiden nimiä ettei tule rikottua patenttia sopimusta tai tekijäoikeuksia.


      • lucaslucas
        ghjdfjghjgfhjf kirjoitti:

        Ottakaahan ihmiset huomioon, ettei välttämättä airsoftissa saa käyttää aseiden oikeita nimiä, koska kyseessä on muovia syöksevästä aseesta eikä lyijyä sylkevästä. Joten myöskin airsoft aseiden valmistajat joutuu vaihtamaan aseiden nimiä ettei tule rikottua patenttia sopimusta tai tekijäoikeuksia.

        Jezze oon ite10 v alotan ehkä softaamisen onko aseella väliä. Mulla on facebookki nimi on muuten Lucas Jälkö


    • Morjesta lucas, aseella ei niinkään ole mitään väliä. Kunhan, lähtönopeudet on 100-130 välillä, asetta voi toki viritellä paremmaks. Suosittelen ostamaan Aloittelia paketin jonka mukana tulee maski, ase, akku, ym sälää. Niitä voi löytyää näiltä sivustoilta www.milgear.fi , www.proairsoft.com, muovikuulasotila.fi , kuulapurkki.fi kannattaa katsoa mieleisensä ase, sekä takistaa lähtönopeudet. Jos mielenkiintoa riittää, katso ihmessä muiden softaajien kommentit kyseisestä aseesta esimerkiks, kirjoita googleen aseen nimi ja perään esim arvostelu tai kokemukset: "G&G M4 arvostelu" tai selaile topiceja, keskusteluita ym.

    • soldierx

      Haluaisin liittyä tähä tiimiin oon 12 Aseet: GSG G36C AEG, Cybergun desert eagle jousitoiminen, Mini uzi(hajalla), AK-47 vemppu, Taurus pt 24/7 (hajalla) ja joku kolmas jousi pistooli.

    • miksu2000 airsoft

      Onko teillä mitään lähtörajaa nois aseis kosk tulisin innolla jos viä pääsee?

      • viriraja on alle 200 m /s mutta melkeempä jokasen airsoft aseesta lähtönopeus on noin alle 150 m/s sekä päähän emme ammu koskaan, edes vahingossa. Eli siltä osin ei mitään hätää, tetsareissa kuula ei tunnu miltään, eikä oikeastaan missään muussa ruumisosaassa, koska ampumisetäisyys rynnäkkökivääreillä ja kaasutoimisilla pistooleilla on about noin 5-15 metriin ja kivääreillä 15 ylöspäin.


    • Lempaala97

      Pärjääkö siä peleissä maruin sig-552, sigma 40f c02 pislalla ja double eaglen sähköpislal? Omistan kyllä maskin ja muut varusteet.

      • kyllä pärjää, riittää että on edes jousikäyttönen pistooli tai vastaavaa. Sekä, mahdollisesti voi saada laina aseen. Maski tai jonkinlaiset silmäsuojat on pakolliset. Joten, kaikki joilla on suojalasit ja pyssy sekä on vähintään 15 vuotiaita, tervetuloa tiimiin, tiimissä rupeaa olemaan aika paljon alle 15 vuotiaita, joten niiden kanssa alotellaan treenit, joiden tarkotuksena auttaa valitsemaan vakiojäsenet tiimiin, vaikkei tiimiin valita, pääsee silti mukaan peleihin ja yrittämään seuraavan vuoden lopussa uudestaan. tiimin jäsenet saa A.S.T Black Wolves logon haluamaansa paikkaan, muttei tatuointina.


    • dragunov

      Itel on svd dragunov 170 jousella ja täytän tänä vuonna 15, niin kelpuutetaanko viä tiimiin

      • Me kyllä tarvittas lisää tarkk'ampujia tiimii. Tervetuloo vain, lisää ittes facebookissa sivustolle, hakukenttään A.S.T Black-Wolves


      • tuleva softaaja
        jezze__89 kirjoitti:

        Me kyllä tarvittas lisää tarkk'ampujia tiimii. Tervetuloo vain, lisää ittes facebookissa sivustolle, hakukenttään A.S.T Black-Wolves

        mullaki ois toi well l96 mur ei oo VIELÄ mitään virejä ja just tilasin jing gongin augin ja kiinnostusta olis. oon 15v


      • tuleva softaaja
        tuleva softaaja kirjoitti:

        mullaki ois toi well l96 mur ei oo VIELÄ mitään virejä ja just tilasin jing gongin augin ja kiinnostusta olis. oon 15v

        niin veliki on kiinostunu sillä on ak47 tactical ebin xd. ja mulla on ghillie ja liivit ja haulikko kakkosaseeks mut vaan yks lipas niihin aseisiin paitsi haulikkoon kolme;(


      • 13v Papinalku
        tuleva softaaja kirjoitti:

        niin veliki on kiinostunu sillä on ak47 tactical ebin xd. ja mulla on ghillie ja liivit ja haulikko kakkosaseeks mut vaan yks lipas niihin aseisiin paitsi haulikkoon kolme;(

        Ebin kirjoitus, veliseni. Juuh tosiaan olisin kiinnostunut tosta hommasta. Kenttäkokemusta ei ole ja sitä lähdenkin hakemaan. Ikää on 13v, olen puheliasta sorttia, mutta osaan kyllä hillitä itseni. Aseeni on tosiaan Jing Gongin AK47 Tactical (tai A47 Tactical, niinkuin paketissa lukee) Maastupukuja en omaa, mutta ajattelin tilata semmoisen Varustelekasta. Sähköpostiosoitteeni on [email protected] Saarna loppui, kädet ristiin ja aamen.


    • 13v steyr ssg 69 p2

      moro jezze! oon toi eka postaaja 12v ja olisin kiinostunut liittyä tiimiin. Mulla on trk. kivääri ja kohta täytän 13, facessa nimi on kasper halonen. Ps: oon softannu kohta 2v.

    • 13v steyr ssg 69 p2

      moro jezze! oon toi eka postaaja 12v ja olisin kiinostunut liittyä tiimiin. Mulla on trk. kivääri ja kohta täytän 13, facessa nimi on kasper halonen. Ps: oon softannu kohta 2v.

    • AIRSOFT MaStEr

      mäkin olisin kiinnostunut tosta 11v aseena cybergun ak47 sähkö käyttönen lippaan koko 430 kulaa ja oon aika hyvä softissa ja missä päin tää olis ja koska

    • aatos jonasson

      Olisin kiinnostunut mutta onko mahdollista että vasta 10vuotias pääsee airsoftaamaan?:-D

      • SosiaaliEpäDemokraatti

        Jesse ei enää oo ryhmäs sil oli liikaa menoi/yms nii se ei enää vastaa varmaa


    • 10v

      moi olen 10 v haluaisin tulla mukaan softaukseen? minulla on yksi ase se on tosi huona mutta ostan uuden.

    • ööötääontää

      Olen 5v nii voiwin ko tulla iso veljen kaasu konekiväärillä

    • 656

      Moro, vieläkö on tiimi elossa.kiinnostais liittyä.täs vähän tietoo musta:

      -Ikä 13
      -Ase/aseet:G&G cm18 mod1, asg cz-75 SP-01 SHADOW
      -Kokemusta 2 vuotta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe