Tällaisen pelin vinkit kiinnostta jos kokemusta löytyy,HUOM: ei kaverin, kaverin jutut kiinnosta !
-Käännön vaihteen öljyn tason mittaus ? Tilavuus ilmeisest 16l ?
-Ajomoottorien välityksen öljyn tason tarkistus ?
-Hehkun merkkivalo jää palamaa ja myös hälyytysvalo vilkkuu ? Hehku toimii normaalisti !?
-Lämmityslaite ? Penkin alle tulee putki mutta missä puhallin ?
- mistä sain manuaalin tuohon koneeseen ?
Huoltovinkkejä Åkerman H9Blc vm. 1979 kysyy ?
4
812
Vastaukset
- Ååkkeri
kääntövaihteiston öljytaso vaihteiston kanteen menevässä letkussa tulee näkyä.n, 2cm.öljyä.
Ajovaihteiston tarkistus kuusiotulpan alla joka sijaitsee vetokotelossa n.10cm pohjatasosta ylöspäin, Hehkuelementistä lanka poikki, josta johtuu valojen palaminen. Lämppärin puhallin sijaitsee ohjaamon alla. ota takimmainen pohjapelti irti hytin alta.- Kartsa Åkeri
mulla olisi manuaali 10 åkersista, sama ohje käytännössä.
Kopioisin sulle kopio/lähetyskustannuksilla? - Ookke79
Kartsa Åkeri kirjoitti:
Kopioisin sulle kopio/lähetyskustannuksilla?Kiitos vinkeistä näistä iso ilo minulle ! Vaihdoin vetomoottorien vahdeöljyt uusiin. Kone toiminut hyvin. Vaihdoin kääntökehän tiivisteenkin uuteen niin pysyy öljyt kaukalossa kallistaessakin! Halpa remontti , postikuluineen tiiviste maksoi 100€ ! Tuon ohjeen ostaisin mielelläni , numeroni 040-7465459, soita niin sovitaan maksusta/toimituksesta !
- Anonyymi
Kartsa Åkeri kirjoitti:
Kopioisin sulle kopio/lähetyskustannuksilla?Vieläkö löytyy manuaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897