Tällaisen pelin vinkit kiinnostta jos kokemusta löytyy,HUOM: ei kaverin, kaverin jutut kiinnosta !
-Käännön vaihteen öljyn tason mittaus ? Tilavuus ilmeisest 16l ?
-Ajomoottorien välityksen öljyn tason tarkistus ?
-Hehkun merkkivalo jää palamaa ja myös hälyytysvalo vilkkuu ? Hehku toimii normaalisti !?
-Lämmityslaite ? Penkin alle tulee putki mutta missä puhallin ?
- mistä sain manuaalin tuohon koneeseen ?
Huoltovinkkejä Åkerman H9Blc vm. 1979 kysyy ?
4
881
Vastaukset
- Ååkkeri
kääntövaihteiston öljytaso vaihteiston kanteen menevässä letkussa tulee näkyä.n, 2cm.öljyä.
Ajovaihteiston tarkistus kuusiotulpan alla joka sijaitsee vetokotelossa n.10cm pohjatasosta ylöspäin, Hehkuelementistä lanka poikki, josta johtuu valojen palaminen. Lämppärin puhallin sijaitsee ohjaamon alla. ota takimmainen pohjapelti irti hytin alta.- Kartsa Åkeri
mulla olisi manuaali 10 åkersista, sama ohje käytännössä.
Kopioisin sulle kopio/lähetyskustannuksilla? - Ookke79
Kartsa Åkeri kirjoitti:
Kopioisin sulle kopio/lähetyskustannuksilla?Kiitos vinkeistä näistä iso ilo minulle ! Vaihdoin vetomoottorien vahdeöljyt uusiin. Kone toiminut hyvin. Vaihdoin kääntökehän tiivisteenkin uuteen niin pysyy öljyt kaukalossa kallistaessakin! Halpa remontti , postikuluineen tiiviste maksoi 100€ ! Tuon ohjeen ostaisin mielelläni , numeroni 040-7465459, soita niin sovitaan maksusta/toimituksesta !
- Anonyymi
Kartsa Åkeri kirjoitti:
Kopioisin sulle kopio/lähetyskustannuksilla?Vieläkö löytyy manuaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392427
- 581412
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381323- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40939Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122818- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23616Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586