Minulla on yksi salama, jossa on sisäänrakennettu langaton orjasalamatoiminto ja toinen halpa salama, jossa ei ole edes TTL.
Riittäkö jos ostan yhden langattoman radiolaukaisimen tolle halvalle salamalle, vai tarvitsenko kaksi, myös sille jossa on sisäänrakennettu orjatoiminto?
Langattomat salamat
tyhmäkö kysymys
2
194
Vastaukset 2
- speedlite olla pitää
On tyhmä kysymys, kun et kerro mitä ominaisuuksia molemmista löytyy. Jos salamiesi M-tilaa voi säätää (montako pykälää) ja salamillasi voi zoomata, kannattanee niihin satsata lisää??? M-tilassa olis hyvä käyttää salamavalotusmittaria. Eikä menot tohon lopu. Varmaan pitkä synkkajohto olis edullisin toimiva vaihtoehto. Minkä päälle asetat salamat, vai piteletkö kädessä? Ota selvää, onko orjasalamassasi viive. Sitten se varsinanainen kysymys: "Riittääkö" mihin käyttöön ja missä käytät salamaa? Speedlite on nykyakaa.
- Grammarnasi
hehe, salami
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812536Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422136Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.29990- 32877
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154798Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58660Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6558- 21515
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78511- 33492