Kertokaapa mistä(kansio,rekisteri jne,) nuo profiilit löytyy???
Pitäis saada kokonaan nuo poistettua koneelta.
Nyt on vähän sama tilanne kun tossa aiemmin joku kirjoitteli,mozin asennuksen jälkeen netsky ei ole suostunut avautumaan (ei edes herjaa mitään).
Olen poistanut molemmat koneelta ja jv16power tools´lla etsinyt rekisterimerkinnät ja poistanut ne,sitten siivonnut turhat merkinnät jne.Olen myös regedit´llä tsekannut jne. Poistanut kaikki kansiot (mitä löydän) ja silleen.
Mutta AINA kun asennan uudelleen (uusiin- ja eri kansioihin) niin sieltäpä löytyy ENTISET PROFIILIT
ja suosikkikansiot jne. Sekä sama "jumi" netscapen suhteen.Olen asentanut pelkästään netscapenkin ja eikun jumittaa.
Nytpä pyytäisin viisaampien apuja ,miten nuo saa koneelta KOKONAAN pois ,jotta pääsisin asentelemaan ne uudelleen "puhtaalle pöydälle"?
kiitos
Mozillan/Netscapen profiili
3
189
Vastaukset
- tasu
Vielä piti sanomani että,jos lataan esim. netscape version 6 niin toimiikin moitteettomasti yksin tai mozillan ollessa koneella.
- user
Perus Mozilla ja Netscape on liian samanlaisia, mistä voi aiheutua sotkua.
Netscape 6 on jo niin vanha, että sillä ei enää ole mitään jakoa uuden Mozillan kanssa ja siksi se toimii.
Oletko muuten käynnistänyt koneen ennen uudelleen asennusta.
Wintoosa ei nimittäin unohda vanhaa ennen sammuttamista ja voi siksi vielä löytää poistetut tiedostot.
Mihin kaikkiin paikkoihin ohjelmat kätkeytyy riippuu systeemistä, enkä osaa siihen vastata. - tasu
user kirjoitti:
Perus Mozilla ja Netscape on liian samanlaisia, mistä voi aiheutua sotkua.
Netscape 6 on jo niin vanha, että sillä ei enää ole mitään jakoa uuden Mozillan kanssa ja siksi se toimii.
Oletko muuten käynnistänyt koneen ennen uudelleen asennusta.
Wintoosa ei nimittäin unohda vanhaa ennen sammuttamista ja voi siksi vielä löytää poistetut tiedostot.
Mihin kaikkiin paikkoihin ohjelmat kätkeytyy riippuu systeemistä, enkä osaa siihen vastata.olenhan minä sitäkin kokeillut.
Kyllä se ongelma on siinä,että koneelle jää jonnekin vielä jotain "roippeita" noista selaimista.
Olen katsatellut noita piilotiedostojakin,sieltä poistellut jos on löytynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911052
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35604Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49480- 31469
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi46465- 34447
- 38434
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14431