Onko luotettava?

Eräs ystäväni tilasi Katiska outlet nettikaupasta muutamia tuotteita noin kolme viikkoa sitten eikä ole vielä niitä saanut. Kyseisestä yrityksestä ei ole lukuisista yhteyden otoista huolimatta otettu minkäänlaista yhteyttä. Kysyisinkin onko joku muukin joutunut vaikeuksiin em.yrityksen kanssa.Tietääkseni nettikaupan takana on tunnettu koirablogisti. Ikäväksi asian tekee se,että tavarat on jo maksettu etukäteen!

12

10510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koskaan, ei koskaan

      saisi maksaa kenellekään mitään etukäteen. Ainoan poikkeuksen tekee luottokortit joissa saat rahat takaisin(tai siis luotto mitätöityy, mikäli tavaraa ei kuulu). Siihen ei vaikuta blogistin tunnettuus tai tuntemattomuus.

      Ystäväsi taitaa nyt maksella oppirahoja, valitan.

      • 18

        Jos netistä jotain tilaa, eikä ole mahdollista maksaa postiennakolla niin sieltä ei tule yhtään tuotetta, ennen kuin ne on maksettu myyjän tilille


      • Sellaisesta
        18 kirjoitti:

        Jos netistä jotain tilaa, eikä ole mahdollista maksaa postiennakolla niin sieltä ei tule yhtään tuotetta, ennen kuin ne on maksettu myyjän tilille

        firmasta ei sitten tilata yhtikäs mitään, jossa ei ole postiennakko- ja/tai luottokorttilla maksuun mahdollisuutta.


      • suosittelen tätä
        Sellaisesta kirjoitti:

        firmasta ei sitten tilata yhtikäs mitään, jossa ei ole postiennakko- ja/tai luottokorttilla maksuun mahdollisuutta.

        Itse tilaan zooplussalta, maksan heti tilauksen tehtyä ja paketti tulee viikossa, postimaksu on 3,90 ja yllätykseksi tuli paketti kotiovelle asti.


    • Huijatuksi tullut

      Jakke Lehtonen on huijari. Oli sitä Irlannissa touhutessaan, ruotsissa varmaan myös ja nyt suomessa. Hieno ura. Uskoo ken tahtoo, tulokset puhuvat puolestaan vai miten se nyt itsekkin ilmaisee.

      Harmi ettei ihmiset enempää kirjottele, olisi ukkosta helpommin löydyttävä tietoa siitä ettei häneen ja hänen näennäiseen asiantuntemukseen kannata ja voi luottaa.

      Kuseen se on tuosta joutunut mutta päässyt siitäkin helpolla ja nyttemmin kirjottelee juttuja nettiin lisäravinteista.

      Varokaa ja suhtautukaa skeptisesti.

    • Hyväuskoinen

      Ei ole muuttunut. Tilausta ei tule , ei vastaa sähköposteihin ja rahan palautusten vei monta kuukautta. En suosittele minkäänlaista kauppaa tämänkaltaisen "yrityksen" kanssa. Asiakaspalvelu (= asiallinen käytös) hakusessa myös eli huijattu olo ja paha mieli vain tuli.

    • Anonyymi

      näkyy olevan herralla "hieman" maksamattomia saatavia verottajalle, sama meno jatkuu!

      • Anonyymi

        Ja ihan ilman nimeä huutelet huijariksi? Perustele..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ihan ilman nimeä huutelet huijariksi? Perustele..?

        Sama mies 90 luvulta asti ollut "koira-asiantuntuja". Osaa puhua, mutta ei muuta. Tiedän miehen 80-luvulta saakka Turusta. Lopetti jossain vaiheessa rehellisen työnteon ja aloitti paskan puhumisen. Mielenkiintoinen tuo Katiska.eu sivusto. Ihmisten kannattaa pysyä erossa sivustoista, joissa ei ole selkeitä yhteystietoja.


    • Anonyymi

      Olen Katiskan tietoja ja ohjeita netistä lueskellut ja osassa on mukana hyvinkin virheellisiä asioita. Toivottavasti lukijat ei usko suoraan niitä juttuja ja aiheuta vahinkoa koirilleen. Vaikea tietysti tietää mihin uskoa ja mihin ei.
      Rahalla on varmasti kannattavampaa hankkia oikeiden asiantuntijoiden tietoja ja ohjeita.

      • Anonyymi

        Turha siinä on huudella antamatta esimerkkiä. Eli laita reippaasti Anne muidenkin tarkastettavaksi esimerkki väärästä tiedosta, mieluiten useampikin. Katiska on niitä äärimmäisen harvoja tietolähteitä, joissa käytännössä ihan kaikessa on viitattu tutkimustietoon. Nämä löytyvät aina artikkelin alta lähteinä. Sen sijaan eläinlääkintä väittää vuodesta toiseen totuutena asioita, jotka eivät tutkimusten perusteella todellakaan pidä paikkaansa. Näitä virheellisiä väittämiä oikoessa milloin mistäkin on eläinlääkäritkin usein itkemässä siitä, miten Katiskan taustalla pyörivä ei muka tiedä asioiden oikeaa tolaa. Hyvähän sellaista on huudella, kun tutkimukset ovat nimenomaan Katiskan tiedon puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha siinä on huudella antamatta esimerkkiä. Eli laita reippaasti Anne muidenkin tarkastettavaksi esimerkki väärästä tiedosta, mieluiten useampikin. Katiska on niitä äärimmäisen harvoja tietolähteitä, joissa käytännössä ihan kaikessa on viitattu tutkimustietoon. Nämä löytyvät aina artikkelin alta lähteinä. Sen sijaan eläinlääkintä väittää vuodesta toiseen totuutena asioita, jotka eivät tutkimusten perusteella todellakaan pidä paikkaansa. Näitä virheellisiä väittämiä oikoessa milloin mistäkin on eläinlääkäritkin usein itkemässä siitä, miten Katiskan taustalla pyörivä ei muka tiedä asioiden oikeaa tolaa. Hyvähän sellaista on huudella, kun tutkimukset ovat nimenomaan Katiskan tiedon puolella.

        Oletkohan nyt itse tämä kyseinen mr. Katiska? Kirjoitusasu ja eläinlääkäriviha kuulostavat liiankin samalta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      111
      1103
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      103
      969
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      178
      558
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      549
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      549
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    Aihe