Tietääkö joku jotain kyseisestä näyttelijästä? Nimi on tuttu ainakin Muumien tunnarista, mutta siihen se sitten jääkin. Onkohan kyseinen näyttelijä edes hengissä, kun ei missään mitään hänestä lue (paitsi wikissä jotain haparaa)? Siellä näyttääkin siltä ettei vuoden -94 jälkeen ole ollut julkisuudessa lainkaan tämä Matti.
Näyttelijä Matti Ruohola?
8
3010
Vastaukset
- Hieno näyttelijä
Matti Ruohola esiintyi 80-luvulla joissakin ohjelmissa. Parhaiten hänet tunnetaan kuitenkin Muumeista joissa hän antoi äänensä Muumipapalle ja haisulille.Tosi karismaattinen näyttelijä. On elossa ja yli 70 mut ehkä eläkkeellä.
- muumipappa3
Hiljattain tuli Työmiehen päiväkirja jossa kyseinen näytteliä oli toisessa miespääroolissa.varmaan tehty 60-luvun lopulla tai keskivaiheella.Hyvä elokuva.
- muumit forever
Matti sai taiteilijaeläkkeen kesällä 2013. uutisoitiin iltalehessä ainakin.
- liuppa
No nyt kuoli.
- votelo
Itse asiassa jo 16.2.
- äm pellonpää
votelo kirjoitti:
Itse asiassa jo 16.2.
Näistä voisi lukea ELONETista vaan kun uudistuksen jälkeen ei toimi !!!
- votelo
Wikipediassa kerrotaan Ruoholan maininneen, että aina kun hän on ollut mukana Visa Mäkisen elokuvissa, se on merkinnyt hänelle elämänmyönteistä ja iloista aikaa. Kuulostaa hiukan huolestuttavalta. Millaistahan hänen elämänsä sitten on ollut muuten? Anteeksi että tällaisia kyselen henkilöstä, joka on hiljattain edesmennyt, mutta olen lukenut tuon mainitsemani jutun jo paljon aikaisemmin.
- äm pellonpää
Voisi kuvitella ettei noissa Visa Mäkisen kuvissa menty aina ihan veren maku suussa puristaen , molemmat herrat kuitenkin ansaitsevat meiltä suuren arvostuksen , edes näin osin jälkeenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433