Tuuloksessa liikkuu hiippailija yöllä! Tummiin pukeutiva mies, tumma lippalakki väärinpäin! Liikkuu öisin toisten pihoilla! Mummoni pihalla jo kahtena yöllä klo 3! Polttaa tupakkaa, koska haiskahtaa savu! VARUILLANNE!
TUULOS:varoitus!!
7
2078
Vastaukset
- Polle10
Mis päin kylää??
- pelokaspimeä
Vanhan pappilantien läheisyydessä.. En tiedä mitä haluaa, mutta aika pelottavaa, sillä alueella asuu paljon vanhoja ihmisiä, liekö varkautta suunnitelemassa vai mitä hiippailee.
- sarepisara...
Pelästyttäkää se äijä sieltä pihoilta huitsin helkkariin räpäyttämällä ulkovalot päälle tai vaikka tuikkaamalla taskulampun valolla naamaan, karjaskaa vaikka vielä avoimesta ikkunasta: "Perkelettäkö mun pihalla hiivit, nähty on, soitan poliisit!"
Luulisi ainakin vähäksi aikaa pelästyttävän / häätävän muualle mokoman hiipparin.- hauholla
myös yöllä kuulunut ääniä.
- anonyymi__
Taitaa olla Järvenpään sarjamurhaaja liikkeellä, olkaa varovaisia.
- isien synnit
Tuskin tehoaa lampun valo,taitaa olla muusta maalimasta ?
- rapujaaa
Jos se on se rapuvaras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097179
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434584- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301748
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431267