millanen se the sims peli pleikkarille on kertokaa kaikki mitä tiiätte kyseisestä pelistä? please
sims
3
219
Vastaukset
- omistaja
riippuu siitä kumman pelin ajattelit ostaa! Sen ryntää raitille vai aikasemman?! Aikasempi on mun mielestä paremoi koska siinä voi myös kaksi ihmistä pelata sellasia tehtäviä!
Kummassakin pelissä on kuitenkin kyse tehtävien suorittamisesta, eli saat tehtäviä joita sun pitää suorittaa edetäksesi pelissä. Kummassakin on se kiva puoli, et simit saa rakentaa ihan naamaa, vatsaa ja reisiä myöten! Ryntää raitille osassa saa laittaa silmät ja nenätkin!Kumpaankin tosin pitää olla muistikortti ja ryntää raitille osa vaatii paljon muistikorttitilaa! Suosittelen ennemmin tietsikka simsiä, sillä pleikkariversioihin kyllästyy heti kun ne on pelannut läpi!- MOi
Mulla on pleikkarilla The Sims se eka.Se on tosi hyvä
- heku
MOi kirjoitti:
Mulla on pleikkarilla The Sims se eka.Se on tosi hyvä
terve.mulla on se ryntää raitille ja oon ajatellut ostaa sen the sims pelin mut epäröin vähän et onko se paljonkin samanlainen ku se ryntää raitille. et kannattaako ostaa? mut kiitos neuvoista!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3506431Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483816- 971015
- 52890
Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava0880- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
- 68820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813