O: vuokrataan omakotitalo

erkki

omakotitalo vuokrattavana irtaimistoinee mahdollinen ostokin tulee kysymykseen myöhemmin .talo sijaitsee laukaan äijälässä omakalavesi porakaivo sisä vw suihku lämminvesivaraaja .puu sähkölämmitteinen.kolme huonetta kaksi eteistä lämmin pikkutalo 2700 neliön tontilla.käykää kattomassa .erkki kautto miljoonatie113 41390 äijälä puh on 0452069156.
Hinta: 600 e kk
Yhteystiedot: erkki kautto miljoonatie113 41390 äijälä puh 0452069156

2

483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timppis51

hyvää huomenta erkki kautto.olen kiinnostunut tästä omakoyitalosta näkemättäkin.olen kuusikymppinen mies vantaalta.olen sosiaalivaraston asiakas joka maksaa vuokrani,odotan eläkepäätöstä.kysyisinkin että käykö että ko virasto maksaa aluksi vuokratakuut ja se jälkeen vuokran kunnes pääsen eläkkeelle.terveisin timo llimatta,sähköpostini on [email protected]

• erkki

timppis51 kyllähän se minulle sopii mutta sinun on nähtävä kohde ensin .milloin olisi mshdollista.tässä naapurissa on muuten huvila jonka omistaja on vantaalta.voin lopullisesti myydä taloni noin1.5 vuoden kuluttua ettei mene myyntivoitto veroa vuokrallakin toki sopii olla.erkki kautto miljoonatie113 41390 äijälä puh on 0452069156.on muuten mukava asuin ympäristö ja rauhallinen .lähinpään kylä kauppaa noin 2km.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      121
      4580
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      69
      2642
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      80
      1675
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1156
    5. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      872
    6. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      45
      865
    7. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      863
    8. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      120
      833
    9. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      67
      817
    10. Olisin valmis tutustumaan uudelleen

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.
      Ikävä
      50
      789
    Aihe