Ford mk1 katon irrotus ym.

7610

Kyseiseen koneeseen pitäisi lämmityslaitteen moottori vaihtaa/korjata sekä sisäkaton paneelissa oleva etutyövalojen katkaisija vaihtaa. Ilmeisesti joutuu irrottamaan katon että näihin pääsee käsiksi. Millainen hommahan lie käytännössä edessä?

Kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen!

11

3139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katto ylös

Pari ruuvia auki ja katto nousee ylös. Ei jaksa muistaa kovin tarkasti kun siitä on jo >20 vuotta kun tuli puhallin tuollaiseen vaihdettua...

• xf

työvalojen kiinitys pultit pois sivulta 2kpl 1kpl edestä taka reunassa on saranat,edestä vain nostaa.

• yks jussi

Meillä tehtiin sama homma F-5600:n Jossa normaali valkolakkinen fordin hytti.
      muistaakseni jonkillaista väkivaltaa jouduttiin käyttämään ennenkuin lämmituslaitteen moottoriin päästiin käsiksi. Katto pysyi yläasennossa katon alla olleen tukiraudan ansiasta.Vähän samanlainen tukirauta kuin konepellin kannattajassa.Johdot kannatta kytkeä oikein, että puhaltimen nopeudet tulevat oikein.

• 6610

Edessä on yks kiinnitys ruuvi ja kummallakin sivulla on yks. Työvalojen kiinnitys ruuvit on kanssa hyvä löysätä (takaa).

• minä itte

Jos et vielä ole hankkinut sitä puhaltimenmoottoria,niin kysele mikä olis hyvä.Laitoin yhteen Fordiin IKHn moottorin,ja on niin kova jyryyttämään,ettei viitsi ykkösasentoa isommalle vääntää.

• art1

onkohan ne kiinnitys pultin ulkopuolella vai sisäpuolella?

• art1 kirjoitti:

minkä ikäinen forti sulla on mulla on 87 ja kysyisin vuorostani mistä löytyy se paikka missä nelivedon kytkin on rungossa

• tee-se-itse mies
        art1 kirjoitti:

Tuolta löydät korjaamokäsikirjan ---> www.datamanuaali.net

• kerran kusetettu
        tee-se-itse mies kirjoitti:

Tuolta löydät korjaamokäsikirjan ---> www.datamanuaali.net

On tosi tee-se-itse mies, kun on itse tehnyt sen huijausmanuaalinsa, jota täällä tyrkyttää joka välissä.

• ulko puolelta aukeaa kuin konepelti kolme pulttia auki on saranoitu ja löytyy jopa tikku joka pitää sen ylhäällä

• Anonyymi

Miten johdot katkaisimessa. Mikä mihinkin? Katkaisimessa 5 kpl johtopaikkoja. Virta+3 puhaltimelle menevää = 4. Mikä on turha ja mihin tuodaan virta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      110
      5875
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3833
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3285
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      465
      2691
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1720
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1396
    7. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1383
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1346
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1268
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      154
      1255
    Aihe