Valtatie 2 suosio??

määäää

Onko valtatie 2 suosio tanssipiireissä vähentynyt? Kun nykyään on niin vähän porukkaa? Ainoastaan finlanders vetää väkeä tupaan täyteen!

6

408

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaukaiset ystävät

Tullaan kun ehditään. Mutta pitäkääkin huoli että olette paikalla. Muutama viikko enää....

• Jokaiselle jotakin?

Oliko Souvaritansseissa vähän väkeä?
      Tuollaiset esiintyjäyhdistelmät hieman ns. syövät toisiaan kun laitetaan Souvarit & Hurma, Yölintu & Sinitaivas. Yritetään miellyttää monenlaista kävijää meiningillä jokaiselle jotakin. Avajaisissa oli Finkut ja Janne Tulkki. Tulkki vähensi tanssiporukkaa silloin selkeesti. Mennee kuitenkin niin, että kun toiseen suuntaan kumartaa niin toiseen pyllistää..
      Uskon että vasta kun siellä on FInkut&Syke niin silloin on tupa täynnä tanssitaitoisempaa väkeä. On jotain kurssejakin silloin näemmä.
      Matin ja Tepon pariksi on laitettu Plogman, joten silloin lienee molempien fanittajia rutkasti liikkeellä eikä ehkä ns. tanssiporukkaa. Tanssiporukka on kovin vaativaa sakkia ja molempien pitää olla oikeita tanssiorkestereita. Näin se vaan menee.

• K2

Kanssa tulossa, jahka ehtii. Toivottavasti porukkaa liikkeellä!

• Yöklintu

Paikka ihan hyvä, mutta eilinen Yölintu saa aina ajatukset ajamaan eri suunnan tanssipaikkoihin. Onneksi Sinitaivas hoiti homman enemmän kuin upeasti...soittivat käytännssä koko ehtoon. Yölinnun biisit on kivoja ja komeita, mutta eivät sovi tanssipaikkoihin. Miksi Yölintu viihtii kantaa musakamat paikalle kun soittaa parit pienet puurosetit?

• Veit sanat

suustani ...

• Anonyymi00006

TÄNÄÄN ON porukkaa💃💯😁
      Valtatie 2
      Ässät, Sinitaivas
      Lavatanssit  Harjavalta | 19.30 – 01

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1339
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1236
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      977
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      833
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      723
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      609
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      538
    8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      498
    10. Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla

Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu
      Ikävä
      33
      475
    Aihe